Przetargi.pl
Remonty, w tym naprawy i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie

Zakład Komunalny w Halinowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7604015 , fax. 22 7836905
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Halinowie
    ul. Józefa Piłsudskiego 77 77
    05-074 Halinów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7604015, fax. 22 7836905
    REGON: 01037813300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty, w tym naprawy i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Słowniczek: 1.1 Urządzenia - wymienione w punkcie rozdz. II ust. 2, pkt. 2.1 - 2.11 rozumiemy: przedmioty umożliwiające wykonanie określonego procesu, często stanowiące zespół połączonych ze sobą części stanowiących funkcjonalną całość, służące do określonych celów, mające określoną formę budowy w zależności od spełnianych parametrów pracy i celu przeznaczenia. 1.2 Naprawa - usługa umożliwiająca przywrócenie właściwości użytkowych uszkodzonym ogniwom lub pojedynczym zespołom urządzenia w wyniku regeneracji lub wymiany zużytych części. 1.3 Remont - przywrócenie wartości użytkowej (funkcjonalności, sprawności techniczno-ekonomicznej) urządzenia. Remont w którego skład wchodzi również naprawa, jeśli jest to wymagane dzielimy na: 1.3.1 bieżący - polegający na wykonywaniu okresowych przeglądów jeden raz w roku i prowadzeniu prac konserwatorsko-profilaktycznych, niezbędnych dla utrzymania w sprawności urządzenia. W ramach tego typu remontu wykonywane będą co najmniej następujące czynności: dojazd serwisu do obiektu, demontaż pompy/mieszadła, sprawdzenie stanu technicznego pomp/mieszadeł, wykonanie pomiarów rezystencji, sprawdzenie stanu łożyskowania i uszczelnień oraz uzupełnienie lub wymianę oleju w komorach przekładni, montaż pompy/mieszadła. 1.3.2 interwencyjny - wykonywany w przypadku wystąpienia uszkodzeń spowodowanych różnymi, zazwyczaj nagłymi powodami tzw. awarie. W ramach tego typu remontu wykonywane będą czynności według stwierdzonego stanu technicznego co najmniej w zakresie takim jak remont kapitalny. 1.3.3 kapitalny - polegający na wymianie i/lub naprawie wszystkich zużytych, zniszczonych albo uszkodzonych elementów urządzenia. Remont kapitalny wykonywany jest, na zgłoszenie Zamawiającego, w przypadku gdy remont bieżący (przegląd) wykaże taką konieczność. W ramach tego remontu wykonywany będzie co najmniej: dojazd serwisu do obiektu; demontaż/montaż urządzeń na terenie obiektu; wymiany uszczelnień mechanicznych, ułożyskowania (łożysk), o-ringów, oleju; uruchomienie urządzeń w obiekcie. W przypadku stwierdzenia konieczności, należy dokonać również w ramach tego remontu przezwojenia silnika urządzenia, przeprowadzić regenerację części lub wymienić zużyte/uszkodzone części na nowe, a także wykonać inne, niezbędne prace, do prawidłowego funkcjonowania urządzenia. W przypadku uszkodzenia części, której regeneracja będzie niemożliwa, Zamawiający zapewnia dostawę części do wymiany. 1.4 Cena podstawowa remontu bieżącego - koszt wykonania remontu bieżącego (przeglądu). 1.5 Cena podstawowa remontu kapitalnego lub interwencyjnego (równoważne) - koszt wykonania remontu kapitalnego lub interwencyjnego, równoważnych względem siebie co do zakresu. Cena nie zawiera kosztu zakupu nowych części innych niż: uszczelnień mechanicznych, łożysk (ułożyskowania), o-ringów. 1.6 Umowa- podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia na realizację zadania pt: Remonty, w tym naprawy i przeglądy pomp i mieszadeł zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie, w ramach przetargu nieograniczonego poniżej 200 000 euro na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu remontów i napraw określonych w rozdz. II ust. 1 pkt. 1.2 i 1.3, urządzeń zamontowanych w obiektach Zakładu Komunalnego w Halinowie. Poniżej wymieniamy ilość i typy urządzeń przeznaczonych do remontu w ramach niniejszego zamówienia oraz miejsce ich zamontowania: 2.1 pompy KSB typ Amarex NF 80-220/044 ULG-180 szt. 4 zamontowane w komorach bezodpływowych w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej, 2.2 pompy KSB typ Amarex KRTF-50210/032 UH-70 pompy pulpy piaskowej szt.2 zamontowane w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej, 2.3 pompy Hidrostal DO4M-EMU1 + DN007x4+GSEq+NU1A30 szt.6 zamontowane w Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej, 2.4 mieszadła ABS RW 4024 A 30/8EC szt.3 zamontowane w komorach beztlenowych Oczyszczalni Ścieków w Długiej Kościelnej, 2.5 pompy Grundfos SV 024B1 szt. 4 zamontowane w przepompowniach ścieków w miejscowości Halinów, ulica Dąbrowskiego szt. 2 oraz ulicy 3-go Maja szt. 2, 2.6 pompy CP3085 szt. 2 zamontowane w przepompowni ścieków w miejscowości Halinów, ulica Północna, 2.7 pompy próżniowe BUSCH RA0250C szt. 6 zamontowane w stacji próżniowej w miejscowości Hipolitów, ulica Jałowcowa, 2.8 pompy FLYGT CP 3127HT, szt. 2 zamontowane na przepompowni w Hipolitowie, ulica Jałowcowa, 2.9 pompy FLYGT NP 3127HT, szt. 2 zamontowane w przepompowi w Hipolitowie, ulica Jałowcowa, 2.10 pompy typ GCA 6.03, szt. 2 zamontowane w Stacji Uzdatniania Wody w Mrowiskach, 2.11 pompa typ 80PJM130, szt. 1 zamontowana w Stacji Uzdatniania Wody w Okuniewie. 3. Zakres wykonywanych prac obejmuje: Remont urządzeń wskazanych w rozdz. II, ust. 2, pkt. od 2.1 do 2.11 opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie określonym w rozdz. II, ust. 1, pkt. 1.2 - 1.3 opisu przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, częściowych i przewidujących odmienny niż w SIWZ sposób wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkomunalny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach