Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych w miejscowościach: Orchowiec, Felicjan i Gorzków-Osada

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków, ul. Główna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6838156 , fax. 084 6838111
  • Data zamieszczenia: 2013-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    ul. Główna 9 9
    22-315 Gorzków, woj. lubelskie
    tel. 084 6838156, fax. 084 6838111
    REGON: 95037169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych w miejscowościach: Orchowiec, Felicjan i Gorzków-Osada
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty dróg gminnych w miejscowościach Orchowiec, Felicjan i Gorzków-Osada. Szczegółowy zakres robót przedstawia się w sposób następujący: 1) Remont drogi gminnej nr 109718 L w miejscowości Orchowiec w km 0+000 - 0+630, długość odcinka 0, 630 km. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w km 0+530 - 0+630 - 437, 00 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie średnio 75 kg/m2 w km 0+000 - 0+588 - 220,79 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) w km 0+000 - 0+588 - 2949,37 m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) w km 0+588 - 0+630 - 147 m2, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym średniej grubości 7 cm i szerokości 40 cm - 504,00 m2. 2) Remont drogi gminnej nr 109724L w miejscowości Felicjan w km 0+000 - 0+330 o długości odcinka 0, 33 km. Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczno asfaltową mechanicznie średnio 75 kg/m2 w km 0+000 - 0+330 - 111,96 ton, nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumiczno asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) w km 0,000 - 0+330 - 1492,74 m2, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym średniej grubości 7 cm i szerokości po 50 cm - 330 m2. 3) Remont drogi gminnej nr 109731 L, ul. Nadrzeczna w miejscowości Gorzków-Osada: profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w km 0+076 - 0+245 - 422, 50 m2; koryta gł. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni - 169 m2, warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31, 5 gr. 20 cm na poszerzeniu podbudowy - 169 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 zagęszczonym mechanicznie o gr. 5 cm, - 21,13 m3, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 11 szt., nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna) w km 0+000 - 0+245 - 1145,81 m2; utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 o gr. 5 cm w km 0+076-0+245 - 169 m2, do wymaganego spadku 6%. Użyte materiały budowlane powinny spełniać wymogi oraz być oznaczone zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. (Dz.U z 2011 nr 04 poz. 195). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości). Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami, zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię i surowce we własnym zakresie i na koszt własny, utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku, wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, niezbędnych świadectw kontroli, jakości, inwentaryzacja geodezyjna. Jest wymagany okres 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie nr 51 8200 0008 2001 00115544 0001 z dopiskiem: wadium - remonty dróg gminnych. 4) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 28 maja 2013 r. do godz. 11:00. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5) Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć oryginał. 7) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach