Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2020-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
REGON: 59064798300000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty dróg gminnych Część 1 – Remont dróg wewnętrznych w Łuszczanowicach i w Łuszczanowicach Kolonii o dł. 4 km Część 2 – Remont drogi w Rogowcu o dł. 0,2km - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dla Części I: Podstawowy zakres inwestycji obejmuje w szczególności roboty związane z remontem nawierzchni drogi w formie nakładki oraz częściowego odtworzenia całej konstrukcji drogi, remont poboczy, remont i wymianę przepustów, roboty rozbiórkowe, remont i odtworzenie rowów przydrożnych, prace przygotowawcze, obsługę geodezyjną i laboratoryjną. Zakres robót obejmuje 9 dróg na terenie Łuszczanowic i Łuszczanowic Kol. o łącznej dł. 4km dla Części II Podstawowy zakres inwestycji obejmuje w szczególności roboty związane z remontem nawierzchni drogi w formie odtworzenia całej konstrukcji drogi, remont poboczy, wymianę okrawężnikowania i remont chodników, roboty rozbiórkowe, remont i odtworzenie rowów przydrożnych, prace przygotowawcze, obsługę geodezyjną i laboratoryjną, odtworzenie oznakowania. Nawierzchnia jezdni 1 065 m2. dot. Części 1 i 2 - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności faktyczne w trakcie realizacji zamówienia: - wykonanie robót drogowych jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), z wyjątkiem przypadków określonych obowiązującymi przepisami prawa (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia). Zakres wykonywanych czynności określa STWIORB. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część 1 – wadium 10 000,00zł. Część 2 – wadium nie wymagane. W celu zabezpieczenia roszczeń określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp Oferta dla Części 1 winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, zgodnie z pkt 9 SIWZ dostępnej: https://www.bip.kleszczow.pl/bipkod/032
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty wraz z następującymi dokumentami: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną 2) Kosztorys ofertowy – zgodny z wymaganiami określonymi w pkt 13 SIWZ – oddzielnie dla każdej z Części zamówienia Uwaga – Kosztorys ofertowy będzie częścią oferty, zaś brak jego złożenia zgodnie z wymaganiami SIWZ będzie uprawniał Zamawiającego do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ; 5) w przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy. 7) w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców np. z wykorzystaniem załącznika do SIWZ. 8) dot. Części 1 - dokument wniesienia wadium w postaci innej niż pieniądz. 9) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa dróg w Gminie Kluki – etap III
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Jeżów
Dodano: 2024-06-24 - „Przebudowa drogi gminnej G21 w Grabinej Woli oraz G37 w Zamościu – Kolonii
Dodano: 2024-06-22 - „Remont drogi gminnej G7 w Kalskiej Woli”
Dodano: 2024-06-22 - Remont części drogi gminnej nr 104304E w miejscowości Gledzianów, gmina Witonia
Dodano: 2024-06-21 - „Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej”
Dodano: 2024-06-14 - Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
Dodano: 2024-06-14 - Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
Dodano: 2024-06-14 - Modernizacja drogi gminnej Nr 115168E
Dodano: 2024-06-12