Przetargi.pl
„Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy”

Gmina Miasto Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 74 856 28 00 , fax. +48 74 856 87 21
  • Data zamieszczenia: 2023-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świdnica
    Armii Krajowej 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. +48 74 856 28 00, fax. +48 74 856 87 21
    REGON: 000579589
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Świdnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje robot budowlanych na zadaniu pn.: „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i gruntowych ulepszonych na drogach gminnych i wewnętrznych na ternie miasta Świdnicy” 1.1 Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych (jezdnie, place, parkingi, chodniki, ścieżki rowerowe) w granicach administracyjnych Gminy Miasta Świdnica. 1.1.1 remont istniejącej nawierzchni bitumicznej wybranego elementu pasa drogowego w celu likwidacji ubytków lub deformacji i doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego oraz usunięcie nawierzchni na wybranych ob.- sza-rach i wykonanie nowej warstwy z mas mineralno-asfaltowych,1.1.2 remont cząstkowy nawierzchni gruntowych ulepszonych oraz utrwalanie powierzchniowe przy użyciu emulsji asfal-towej i grysów,1.1.3 czas wykonania remontu nawierzchni zleconych w trybie awaryjnym, zgłoszonych za pomocą fax-u, telefonu, e-mail w okresie nie dłuższym niż wykazanym przez wykonawcę w ofercie przetargowej lub oznakowanie i zabezpieczenie tych miejsc po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku:a) niesprzyjających warunków atmosferycznych ( opady deszczu, śniegu, temperatura poniżej - 5 °C,) uniemożliwiają-cych wykonanie prac,b) wskazanych w protokole typowania robót / harmonogramie robót jako miejsca niebezpieczne lub ich stan technicz-ny stanowi zagrożenie/,c) gdzie uszkodzenie powstało w sposób nagły, w wyniku zdarzenia losowego np. wypadek drogowy, katastrofa bu-dowlana itp. d) wskazanych przez Zamawiającego, których stan techniczny stanowi zagrożenie i jednocześnie jest przedmiotem protokołu typowania, 1.2. wykonawca robót jest zobowiązany do czasu podpisania umowy przedłożyć zatwierdzony przez właściwy organ projekt organizacji ruchu dla robót drogowych, remontów cząstkowych nawierzchni ulicy lub chodnika dla typowych schematów ruchu.1.3. Zakres prac wyszczególniony w pkt 1.1.3 obejmuje:1.3.1 oznakowanie miejsc określonych w poz. 1.1.3 ppkt a-d zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu okre-ślonym w poz. 1.2,1.3.2 kontrolę i utrzymanie we właściwym stanie technicznym oznakowania miejsc, o którym mowa w pkt. 1.1.3 ppkt a-d do czas zakończenia tych prac,1.3.3 przeprowadzenie właściwej naprawy elementów infrastruktury drogowej o których mowa w pkt. 1.1.3 pkt a w ciągu 2 dni od daty ustąpieni niekorzystnych warunków atmosferycznych. 1.3.4 podstawą realizacji zadań , o których mowa w pkt. 1.1.3, ppkt c jest informacja pozyskana przez Wykonawcę od Za-mawiającego lub przekazana przez Straż Miejską, Policję za pomocą fax-u , telefonicznego zgłoszenia lub e-mail.1.3.5 bieżące remonty cząstkowe nawierzchni jezdni , chodników, zatok postojowych o strukturze z mas mineralno-asfaltowych oraz gruntowych ulepszonych mechanicznie ( z miału, klińca i tłucznia kamiennego oraz de-struktu bitumicznego). 1.4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego https://umswidnica.eb2b.com.pl/. w katalogu zamówienia publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł PLN (słownie: cztery tysiące złotych).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zależności od wyboru Wykonawcy. Wadium w formie pieniądza należy wnieść prze-lewem na konto w Banku PEKAO SA Oddział I w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-10/II/23”.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę gwarancji,c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",d) odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,f) sposób przesłania żądania zapłaty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przesłane wezwanie żądania zapłaty oraz terminu na dostarczenie żądania nie później niż do 3 dni po upływie ter-minu ważności wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności).5. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego utraty oraz zasad jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , w przypadkach określonych w art. 98 ust 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania,1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakre-sie,1.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie sta-wia warunków w tym zakresie,1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mini-mum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).1.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówieniaWykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia, tj.: kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności inżynieryjno-drogowej,• liczba osób: 1,• uprawnienia budowlane:-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-drogowejPrzez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2022 poz. 1557) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicz-nych w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2021 r. poz.1646, z późn. zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.• minimalne doświadczenie (*):- minimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.• wykształcenie- minimum średnie wykształcenie .b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenieZamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wyka-że, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował ( zakończył) dwie roboty budowlane, zamówienia polegające na wykonaniu na-wierzchni z mas mineralno-asfaltowych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto każda.Przez „ zamówienia” Zamawiający rozumie zadanie wykonane na podstawie odrębnej umowy- jedna robota to jedna umowa.2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) warunek wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu oznacza to, że albo jeden z wyko-nawców składających ofertę wspólną wykaże się, że wykonał dwie roboty budowlane (zamówie- nia), albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na za- sobach innego podmiotu, podmiot ten musi wykazać zrealizowaniem dwóch robót budowlanych(zamówień).Warunek nie zostanie uznany za spełniony jeżeli wszyscy uczestnicy oferty wspólnej, wspólniewykażą zrealizowanie zamówienia2) warunki, o których mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt. 1.2.3 i 1.2.4 lit. a SWZ, tj. warunek dotyczący sytuacji eko-nomicznej i finansowej oraz warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia podlegają sumowaniu.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wy-konają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach