Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Karpacz

GMINA KARPACZ ogłasza przetarg

  • Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3 Maja 54
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757619150 , fax. 757619224
  • Data zamieszczenia: 2023-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KARPACZ
    ul. Konstytucji 3 Maja 54
    58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
    tel. 757619150, fax. 757619224
    REGON: 230821552
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Karpacz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na kompleksowym pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Karpacz.2. Nadzór inwestorski obejmuje branże: drogową, mostową, sanitarną. Inspektorem wiodącym, koordynującym prace związane z nadzorem inwestorskim oraz prowadzącym rady budowy będzie inspektor nadzoru branży drogowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie branże wynikające z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowa dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji dostępna jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/696637 4. Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.5. Obszar inwestycji położony jest w granicy wpisu układu urbanistycznego do rejestru zabytków. 6. Prace budowlane zostaną wykonane według dokumentacji projektowej:1) Biuro Projektów i Nadzoru Budownictwa Komunikacyjnego INTERPROJEKT Dariusz Rusnak z Dziwiszowa. 2) Biuro Projektowe EKO-KARAT z Jeleniej Góry. 3) Przedsiębiorstwo Inżynieryjnych Usług Projektowo-Technicznych Krzysztof Kolasa z Jeleniej Góry. 7. Na zadanie uzyskano decyzję pozwolenia na budowę nr: 772/20 z 23.11.2020 r.; 621/2020 z 29.09.2020 r.; 571/2019 z 03.09.2019 r. wydane przez Starostę Jeleniogórskiego oraz zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z 17.07.2020 r.8. Szczegółowy opis zakresu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 12 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4.000,00 ZŁ (słownie: cztery tysiące złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w SANTANDERNr 45 1090 1926 0000 0001 0094 8582   z dopiskiem „Wadium – IGN.7013.2.2022 – Inspektor Nadzoru Infrastruktura drogowa”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Karpacz ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540 Karpacz;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jeden nadzór nad robotą budowlaną polegającą na wykonaniu przebudowy lub budowy drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości ogólnej robót minimum 2.000.000,00 zł brutto oraz remoncie, przebudowie lub budowie mostu drogowego o wartości robót co najmniej 700.000,00 zł brutto;b) dysponuje personelem posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w branżach:- drogowej,- mostowej,- sanitarnej.Inspektorzy w branżach drogowej i mostowej winni wykazać się minimalnym doświadczeniem tj.:- inspektor branży drogowej, nadzorował budowę polegającą na wykonaniu przebudowy lub budowy drogi wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości ogólnej robót budowlanych minimum 2.000.000,00 zł brutto,- inspektor branży mostowej, nadzorował roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie lub budowie mostu drogowego o wartości minimum 700.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach