Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg w 2017 roku

Gmina Chełmek ogłasza przetarg

  • Adres: 32660 Chełmek, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 338 449 019
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
    ul. Krakowska 11
    32660 Chełmek, woj. małopolskie
    tel. 033 8449040, 8449000, fax. 338 449 019
    REGON: 52776000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: „Remonty cząstkowe dróg w 2017 roku”. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. Załatanie dziur w drogach o głębokości do 5cm (bez podsypki tłuczniowej) masą mineralną bitumiczną na gorąco wraz z oblaniem emulsją miejsc łączenia łaty ze starą nawierzchnią – w gminie Chełmek, 2. Załatanie dziur w drogach o głębokości od 5 do 10 cm (z podsypką tłuczniową wyrównującą) masą mineralną bitumiczną na gorąco wraz z oblaniem emulsją miejsc łączenia łaty ze starą nawierzchnią – w gminie Chełmek, 3. Położenie nakładki asfaltowej bitumicznej ścieralnej grubości 5cm na istniejącej nawierzchni asfaltowej. Masę należy rozkładać rozściełaczem. Cenę należy podać dla 1m2 . 4. Dostarczenie tłucznia we wskazane miejsce w Gminie Chełmek wraz z rozsypaniem i uwałowaniem walcem wibracyjnym – kruszywo o uziarnieniu 10-31,5, na powierzchni 1m2 o grubości 5 cm . 5. Przełożenie 1m2 nawierzchni brukarskiej z uzupełnieniem podbudowy. Ilość wymiany materiału brukarskiego 10% powierzchni naprawy. Przełożenie z wykorzystaniem elementów istniejących. 6. Naprawa (regulacja) kraty ściekowej (bez kosztów materiału kompletu żeliwnego) – należy w kosztorysie wycenić za 1 szt. Technologia wykonania remontu (łatanie dziur) przewiduje: przycięcie zniszczonego i spękanego asfaltu, oczyszczenie z wybraniem zbędnego materiału i osuszenie dziury, ułożenie na podsypce tłuczniowej (jeżeli dotyczy) masy asfaltowej z jej zagęszczeniem (dostarczonej z wytwórni mas), doszczelnienie połączeń emulsją asfaltową z posypaniem grysem. Wykonawca utylizację materiału rozbiórkowego uwzględni w kosztach realizacji robót. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną. b) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, c) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. d) poniesienie kosztów związanych z usunięciem odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja), e) koszty związane z uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót. 1. Zgodnie z art. 29 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty nawierzchniowe. 2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. Wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Wykonawca, w terminie 5 dni, licząc od dnia udzielenia zamówienia, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu listy osób, mających wykonywać zamówienie. W przypadku ustania, w okresie trwania umowy, stosunku pracy wobec któregokolwiek z pracowników realizujących zamówienie, o których mowa wyżej i zatrudnienia w jego miejsce innego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu korekty listy osób, mających wykonywać zamówienie. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach