Przetargi.pl
Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego - naprawy bieżące dróg

Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Fabryczna 16
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. -
    REGON: -0000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego - naprawy bieżące dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I: naprawy bieżące dróg Część II: remontu cząstkowe dróg i elementów odwodnienia Przedmiotowe postępowanie dotyczy części I – naprawy bieżące dróg. Zadanie będzie polegało na naprawie nawierzchni bitumicznych, poprzez uzupełnienie ubytków, przy użyciu remontera typu „Patcher”, a po wykonanych robotach usunięciu nadmiaru grysu z nawierzchni jezdni. Zadanie będzie realizowane na drogach powiatowych, na terenie Powiatu Polkowickiego. Zamawiający przewiduje realizacje robót na ok. 100 km dróg , w ilości ok. 300 Mg materiału, w miejscach ubytków nawierzchni. Zamawiający zastrzega możliwość zmian ilościowych w zakresie przedmiotu zamówienia (maksymalnie do ilości 450 Mg), do kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zadania. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczenie wszystkich materiałów i sprzętów niezbędnych do wykonania robót wynikających z technologii robót i specyfikacji technicznych, co uwzględnione zostanie w cenie za zamówienie wraz z uwzględnieniem wykonania wszelkich prac porządkujących pas drogowy, przed oraz po wykonaniu robót. Zamawiający dokonywać będzie wyrywkowych kontroli realizacji prac określonych w przedmiocie zamówienia. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych. W ramach zadania Wykonawca robót ma obowiązek zapewnić także wprowadzenie oznakowania na czas realizacji robót, w tym znakami A-14, A-28 i B-33 (30 km/h). Oznakowanie należy pozostawić do czasu uprzątnięcia terenu (usunięcia nadmiaru grysu). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ST, stosując materiały nowe, wyłącznie pełnowartościowe o właściwościach zgodnych z obowiązującymi normami i przepisami. Maksymalny czas reakcji od momentu przyjęcia informacji o konieczności wykonania naprawy, zgłoszonej przez Zamawiającego (telefonicznie lub faksem) do momentu przyjazdu na miejsce, gdzie mają zostać wykonane roboty celem ustalenia zakresu prac i podjęcia działań zmierzających do wykonania naprawy nawierzchni wynosi 5 dni, chyba że strony umowy wspólnie postanowią inaczej. Zamawiający ustala godziny szczytu komunikacyjnego od godziny 6:30 do godziny 8:30 oraz od godziny 13:30 do godziny 16:30, w czasie których należy bezwzględnie uzgodnić prace drogowe w obrębie jezdni na terenach miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdz. IV. pkt 1 ppkt. b niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków z udziału w postępowaniu, wykonawca zamieszcza stosowne informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. IV. pkt 1 ppkt. b niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika - Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach