Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Dusznickiej w Kłodzku.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Dusznickiej w Kłodzku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Dusznickiej w Kłodzku w km 0+000 – 0+659,81 od skrzyżowania z ul. Noworudzką do skrzyżowania z ul. Objazdową o długości 0,660 km wraz ze wzmocnieniem istniejącej podbudowy, ułożeniem nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, kostki kamiennej, chodników, przebudową zjazdów i elementów odwodnienia oraz przebudową skrzyżowania z ul. Spółdzielczą i ul. Korytowska na skrzyżowanie typu rondo. W ramach zadania zostanie również przeprowadzona wymiana oświetlenia ulicznego na nowoczesne typ LED. W ramach zadania zostaną wykonane następujące prace: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze. 2. Wycinka drzew i karczowanie krzaków 3. Regulacja wysokości skrzynek zasuw i włazów studni sieci wodociągowych, sanitarnych, deszczowych, gazowych i telekomunikacyjnych. 4. Wykonanie ścieków i elementów odwodnienia 5. \Wykonanie koryta o głębokości od 30 do 50 cm 6. Wykonanie warstwy stabilizującej podłoże na jezdni o grubości 20 cm 7. Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na jezdni o grubości 20 cm 8. Wyrównanie istniejącej podbudowy z kruszyw łamanych na chodnikach o średniej grubości 10 cm 9. Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 9-11 cm – 18-20 cm 10. Wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego AC11W grubość 2 cm ( 50 kg/m²) 11. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC22P 12. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W o grubości 6 cm warstwa wiążąca 13. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5 cm warstwa ścieralna 14. Ułożenie krawężników kamiennych na ławie betonowej z oporem 15. Ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej 16. Wykonanie nawierzchni na chodnikach z kostki betonowej grubość 8 cm, kolorowej szarej i czerwonej 17. Wykonanie przebudowy istniejącego skrzyżowania z ul. Spółdzielczą i ul. Korytowską na skrzyżowanie typu rondo 18. Oznakowanie drogowe. 19. Roboty wykończeniowe. Przy przebudowie oświetlenia ulicznego należy stosować słupy o wysokości 8,0 m, słupy stalowe ocynkowane z wysięgnikami jednoramiennymi prostymi o dł. 1,5 m kącie rozwarcia 10 stopni oraz oprawami LED 24, 9000 mA 70W. Na przejściach dla pieszych należy zastosować słupy stalowe, ocynkowane 6 m z wysięgnikami jednoramiennymi 1,0 m kącie rozwarcia 10 stopni oraz oprawami LED 24, 1000 mA 78W. 38W. W oprawach należy zastosować wewnętrzne sterowniki umożliwiające zaprogramowanie zmniejszenia mocy nominalnej oprawy o następującym schemacie:  do godz. 23 – 100 %  od godz. 23 do 1 – 80 %  od godz. 1 do 4 – 60 %  od godz. 4 – 80 %. Wszystkie rozwiązania przytoczone w projekcie, zawierające typy i producenta materiału użytego do budowy, należy traktować jako przykładowe dla urealnienia projektu. Wykonawca może zastosować dowolne materiały zamienne jednakże wykorzystane materiały, nie powinny być gorsze niż podane w projekcie. Na czas wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany opracować, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu drogowego oraz wykonać prace związane z dostosowaniem budowy do wymagań ogólnych. Projekt czasowej organizacji ruchu powinien zapewnić możliwość dojścia i dojazdu do budynków mieszkalnych, do budynków przeznaczonych na prowadzenie działalności gospodarczej leżących w ciągu przebudowanej drogi, oraz nie może kolidowały z innymi zaplanowanymi zmianami organizacji ruchu w bezpośrednim sąsiedztwie. Obsługę geodezyjną na każdym etapie realizacji inwestycji zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z przekazaniem jednego egzemplarza mapy z pieczęciami świadczącymi o przyjęciu do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć kosztorysy ofertowe (jeżeli nie załączy ich do oferty) oraz harmonogram robót najpóźniej do dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego GBS w Strzelinie oddział Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją „Wadium – „Przebudowa ulicy Dusznickiej w Kłodzku”. 3. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy Pzp. 6. Oferta, która nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki. 2) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy. Istotne postanowienia umowy muszą zostać zaakceptowane bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 3) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą)-wzór w siwz, załącznik nr 9. 5) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 6) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2020 r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach