Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
- Data zamieszczenia: 2018-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
REGON: 30253813100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na XVI części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na części: 1. ul. Winogrady 46/48 m 3, 2. ul. Drzymały 12 m 4, 3. ul. Rynek Łazarski 12 m 1 wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby remontu, 4. ul. Wierzbięcice 54 m 1, 5. ul. Świt 48E m 13, 6. ul. Krasińskiego 9 m 7 i 8 wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby remontu, 7. ul. Kassyusza 16 m 12, 8. ul. Rolna 66 m 8, 9. ul. Tokarska 11 m 2, 10. ul. Smolna 12A m 12, 11. ul. Jarochowskiego 2A m 5, 12. ul. Racjonalizatorów 10 m 5, 13. ul. Chłapowskiego 5A m 5, 14. Pl. C. Ratajskiego 6A m 1, 15. ul. Św. Wawrzyńca 26 m 4, 16. ul. Nowotarska 28 m 1. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary – załącznik nr 9 do SIWZ – stanowiące dokument poglądowy/informacyjny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł 00/100), w tym dla części: 1) ul. Winogrady 46/48 m 3 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), 2) ul. Drzymały 12 m 4 – 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100), 3) ul. Rynek Łazarski 12 m 1 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100), 4) ul. Wierzbięcice 54 m 1 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100), 5) ul Świt 48E m 13 – 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100), 6) ul. Krasińskiego 9 m 7 i 8 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100), 7) ul. Kassyusza 16 m 12 – 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100), 8) ul. Rolnej 66 m 8 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 9) ul. Tokarskiej 11 m 2 – 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 10) ul. Smolnej 12A m 12 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 11) ul. Jarochowskiego 2A m 5 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 12) ul. Racjonalizatorów 10 m 5 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 13) ul. Chłapowskiego 5A m 5 - 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 14) ul. Pl. C. Ratajskiego 6A m 1 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100), 15) ul. Św. Wawrzyńca 26 m 4 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 16) ul. Nowotarskiej 28 m 1 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa zbiornika retencyjnego, na działce nr ewid. 445/5, obręb Rakoniewice, gmina Rakoniewice
Dodano: 2024-07-31 - „Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach komunalnych Gminy Słupca na źródła niskoemisyjne” w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-31 - K- 6035„Remont budynku nr 2 – etap I”
Dodano: 2024-07-31 - Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie
Dodano: 2024-07-30 - Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
Dodano: 2024-07-30 - Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
Dodano: 2024-07-29 - Modernizacja budynków i terenu wpisanych do gminnej ewidencji zabytków w Dusznikach oraz Grodziszczku
Dodano: 2024-07-29 - Renowacja zabytkowej lodowni na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Gminie Wijewo
Dodano: 2024-07-29 - Remont dachu na budynku Muzeum Ziemi Wronieckiej
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie ogrodzenia terenu wokół Ośrodka Edukacji Przyrodniczej w Lądzie.
Dodano: 2024-07-26