Przetargi.pl
Remont zaplecza kuchennego, wymiana stolarki okiennej drewnianej i posadzek w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy.

Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6252457 , fax. 089 6252457
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki
    ul. Kolejowa 5 5
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6252457, fax. 089 6252457
    REGON: 51033365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zooksit.nidzica.pl, http://nidzica-zooksit.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zaplecza kuchennego, wymiana stolarki okiennej drewnianej i posadzek w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na: Część 1: Remont zaplecza kuchennego w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy, który obejmuje: 1. wymianę posadzek z płytek terakotowych, 2. ułożenie płytek glazurowanych na ścianach, 3. malowanie sufitów farbą emulsyjną, 4. wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, 5. skucie tynków wewnętrznych z wykonaniem nowych, 6. odgrzybianie murów wewnętrznych, 7. demontaż starej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, 8. wykonanie nowej instalacji wodno- kanalizacyjnej, 9. wymiana instalacji elektrycznej. Część 2: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy, która obejmuje: 1. demontaż starych okien skrzynkowych, 2. montaż nowej stolarki drewnianej, 3. wymiana parapetów z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną, 4. wymiana parapetów drewnianych na parapety z PCV, 5. uzupełnienie ścian cegłą i tynkowanie, 6. malowanie farbą emulsyjną ścian. Część 3: Wymiana posadzek na zgrzewalne w Zespole Szkół Nr 1 w Nidzicy, która obejmuje: 1. zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, 2. naprawę podłoża pod wykładziny, 3. ułożenie płyty OSB, 4. ułożenie posadzki z wykładziny zgrzewalnej. Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci , którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d )nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziana e prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. VI.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonani a oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b)wskazanie osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie kierowała tymi robotami, wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych (uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego). VI.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszystkie wyżej wskazane dokumenty należy złożyć jako załączniki do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. VI.4. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w myśl art. 44 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).. VI.5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). VI.6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b)Oferta winna zawierać oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum wraz z dokumentami ustanawiającymi pełnomocnika. c)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) każdy z Partnerów musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty wymienione w pkt VI. 1. i VI. 4. Dokumenty wymienione w pkt VI. 2. i VI. 3. powinny łącznie dotyczyć wszystkich Partnerów. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem konsorcjum). Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów, z załączeniem pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum przez lidera.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zooksit.nidzica.pl, http://nidzica-zooksit.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach