Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji Projektu Rewitalizacja centrum miasta - rozwój funkcji turystycznych Elbląga

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25 , fax. 055 235 35 55, 055 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax. 055 235 35 55, 055 239 33 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji Projektu Rewitalizacja centrum miasta - rozwój funkcji turystycznych Elbląga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) przy realizacji Projektu Rewitalizacja centrum miasta - rozwój funkcji turystycznych Elbląga tj. zarządzaniu i nadzorze nad robotami budowlanymi związanymi z budową: 1.1. Zadania I - Przeniesienie zabytkowego budynku z ul. 12 Lutego w Elblągu na Wyspę Spichrzów w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego; 1.2. Zadania II - Zagospodarowanie przyczółka południowego Wyspy Spichrzów w Elblągu poprzez utworzenie repliki osady Truso. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Nadzór nad robotami budowlanymi Zamawiający przewiduje, że Projekt będzie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 objęty Programem Rozwoju Turystyki w obszarze Kanału Elbląskiego i Pojezierza Iławskiego na lata 2004-2006 z perspektywą lat 2007-2013. 2. Zamawiający mocą podpisanej umowy z Inżynierem przekaże odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, zgodnie z Warunkami Kontraktowymi na budowę dla kontraktów kosztorysowych FIDIC 1999 oraz procedurą obowiązującą przy realizacji inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oraz warunkami ustalonymi w umowie zawartej z Wykonawcą robót budowlanych. 3. Inżynier będzie administrował kontraktem na roboty budowlane (kontraktem) w imieniu własnym, na rachunek Zamawiającego, tj. Gminy - Miasto Elbląg. 4. Do obowiązków Inżyniera należy: 1) Weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej Zamawiającego wyszczególnionej poniżej, a także wymienionej w Załączniku Nr 1 i w Załączniku Nr 2 do wzoru Umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ: A. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa: DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIARY: I etap - Rozbiórka zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A i II etap: Budowa budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego: 1. Przedmiar robót do projekt rozbiórki budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - roboty budowlane rozbiórkowe Branża: Budowlana Adres obiektu: 82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17 2. Przedmiar Nazwa inwestycji: Przeniesienie budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów ul. Warszawska 51 w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5a; ul. Warszawska 51 Branża: Elektryczna i teletechniczna 3. Przedmiar robót do projekt rozbiórki budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - instalacje wewnętrzne Branża: Sanitarna Adres obiektu: 82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17 4. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - sztukaterie Branża: Konserwatorska Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 5. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - boazeria Branża: Konserwatorska Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 6. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - detal architektoniczny Branża: Konserwatorska Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 7. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - polichromie Branża: Konserwatorska Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 8. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - renowacja stolarki Branża: Konserwatorska Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 9. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - roboty budowlane Branża: Budowlana Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 10. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Drogi i zieleń Branża: Drogowa Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 11. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - instalacja grzewcza Branża: Sanitarna Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 12. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - instalacja wentylacyjna Branża: Sanitarna Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 13. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - instalacje wod-kan Branża: Sanitarna Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 14. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Przyłącza wod-kan Branża: Sanitarna Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 15. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Budynek - węzeł ciepłowniczy Branża: Sanitarna Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 16. Przedmiar robót do projektu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Przedmiar robót Obiekt: Śmietnik podziemny Branża: Budowlana Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKTY: I etap - Rozbiórka zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A: 1. Projekt rozbiórki - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Budynek zabytkowy Branża: Architektura, konstrukcja, BIOZ Adres obiektu: 82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17 2. Projekt budowlany rozbiórki przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Budynek zabytkowy Branża: Sanitarna Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 3. Projekt organizacji robót i zagospodarowania placu rozbiórki budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt organizacji robót i zagospodarowania placu rozbiórki Obiekt: Budynek zabytkowy Adres obiektu: ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17 obręb 15 4. Projekt organizacji ruchu dla przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt organizacji ruchu Obiekt: Budynek zabytkowy Adres obiektu: 82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A Dz. nr 171/16, 171/17, 171/18, 170/4, 170/5, 57/17 II etap: Budowa budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego: 5. Projekt budowlany budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Budynek zabytkowy administracyjno-biurowy Branża: Architektura, konstrukcja, zagospodarowania terenu, zieleń, mała architektura, BIOZ Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 6. Projekt budowlany budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Budynek zabytkowy administracyjno-biurowy Branża: Elektryczna Adres obiektu: Elbląg, ul. Warszawska 51, nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, obręb 15 7. Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Budynek zabytkowy Branża: Sanitarna - instalacja wentylacyjna Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 8. Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Budynek zabytkowy Branża: Sanitarna - instalacja wod. - kan. Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 9. Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Budynek zabytkowy Branża: Sanitarna - przyłącza wod. - kan. Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 10. Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Budynek zabytkowy Branża: Sanitarna - instalacja grzewcza Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 11. Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Budynek zabytkowy Branża: Sanitarna - węzeł ciepłowniczy Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obrąb 15 12. Projekt budowlany przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Obiekt: Drogi i parkingi Branża: Drogi Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 13. Projekt organizacji robót i zagospodarowania placu budowy budynku - przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt organizacji robót i zagospodarowania placu budowy Obiekt: Budynek zabytkowy administracyjno-biurowy Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: I etap - Rozbiórka zabytkowego budynku przy ul. 12 Lutego 5A i II etap: Budowa budynku zabytkowego przeniesionego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów przy ul. Warszawskiej 51 w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego: 1. Specyfikacja techniczna do projektu przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna Obiekt: Przeniesienie budynku zabytkowego Branża: Budowlana, sanitarna, drogowa Adres obiektu: ul. Warszawska 51, 82-300 Elbląg Nr dz. 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, 3 obręb 15 2. Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego przeniesienia budynku zabytkowego z ul. 12 Lutego 5A na ul. Warszawską 51, na terenie Wyspy Spichrzów w Elblągu, Działka 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, obręb 15 Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna Obiekt: Obiekt usługowy Branża: Elektryczna Adres obiektu: Elbląg, ul. Warszawska 51, dz. nr 220/3, 220/8, 221/1, 221/2, 223/2, 344/1, obręb 15 INWENTARYZACJA I EKSPERTYZA TECHNICZNA: 1. Ekspertyza techniczna zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu Rodzaj opracowania: Ekspertyza techniczna Obiekt: Obiekt biurowy Branża: Konstrukcja Adres obiektu: ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg 2. Projekt przeniesienia zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu Rodzaj opracowania: Inwentaryzacja Obiekt: Obiekt biurowy Branża: Architektura Adres obiektu: ul. 12 Lutego 5A, 82-300 Elbląg 3. Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu w rachach Projektu Rewitalizacja centrum Miasta - Wyspy Spichrzów w Elblągu Rodzaj opracowania: Inwentaryzacja detalu architektonicznego na elewacji. Projekt technologiczny demontażu i montażu detali architektonicznych. Program prac konserwatorskich. Orzeczenie konserwatorskie. Obiekt: Budynek użyteczności publicznej Branża: Konserwatorska Adres obiektu: 82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A 4. Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu w rachach Projektu Rewitalizacja centrum Miasta - Wyspy Spichrzów w Elblągu Rodzaj opracowania: Inwentaryzacja stolarki wewnątrz budynku. Projekt technologiczny demontażu i montażu. Program prac. Orzeczenie konserwatorskie. Obiekt: Budynek użyteczności publicznej Branża: Konserwatorska Adres obiektu: 82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A 5. Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu w rachach Projektu Rewitalizacja centrum Miasta - Wyspy Spichrzów w Elblągu Rodzaj opracowania: Inwentaryzacja wystroju sztukatorskiego wewnątrz budynku. Projekt technologiczny demontażu i montażu. Program prac konserwatorskich. Orzeczenie konserwatorskie. Obiekt: Budynek użyteczności publicznej Branża: Konserwatorska Adres obiektu: 82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A 6. Przeniesienie zabytkowego budynku z ulicy 12 Lutego w Elblągu na teren Wyspy Spichrzów w Elblągu w rachach Projektu Rewitalizacja centrum Miasta - Wyspy Spichrzów w Elblągu Rodzaj opracowania: Inwentaryzacja malowideł ściennych wewnątrz budynku. Projekt technologiczny demontażu i montażu. Program prac konserwatorskich. Orzeczenie konserwatorskie. Obiekt: Budynek użyteczności publicznej Branża: Konserwatorska Adres obiektu: 82-300 Elbląg, ul. 12 Lutego 5A B. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w przygotowaniu Replika Osady Truso na Wyspie Spichrzów w Elblągu - projekt budowlany w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Miasta - rozwój funkcji turystycznych Elbląga (Wyspa Spichrzów). Opis do projektu budowlanego - Replika osady Truso na Wyspie Spichrzów w Elblągu Adres inwestycji: ul. Warszawska działki nr 222 i 452, 82-300 Elbląg Rodzaj opracowania: Projekt budowlany Zakres opracowania: Projekt zagospodarowania terenu Projekt architektoniczny Projekt konstrukcyjny Projekt wjazdu Projekt przyłącza i instalacji wew. wod. - kan Projekt instalacji c.o. Projekt przyłącza i wewn. instalacji elektrycznej Projekt instalacji teleinformatycznej 2) Uczestnictwo w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargów na roboty budowlane 3) Kierowanie realizacją kontraktów. 4) Zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placach budów tj. Inżyniera lub Pełnomocnika (osoby uprawnionej) zdolnego do podejmowania decyzji. 5) Rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w czasie realizacji kontraktów. 6) Wykonanie zadań: - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z art. 25, 26 Prawa Budowlanego, - Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z art. 27 Prawa Budowlanego, - Inwestora, zgodnie z art. 18 Prawa Budowlanego 7) Kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawców robót, opiniowanie i aprobowanie wydłużenia czasu trwania kontraktów oraz zwiększenia kwot kontraktowych po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 8) Informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminów zakończenia robót. 9) Prowadzenie Biura Inżyniera. 10) Obsługa okresów gwarancyjnych z tytułu gwarancji jakości i rękojmi. 11) Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu. 12) Obsługa nadzorów autorskich. 5. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inżyniera. 1) ograniczenie zakresu robót budowlanych, wynikające z braku środków finansowych lub zmiany wysokości dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 2) konieczność zmiany terminów realizacji kontraktów na roboty budowlane, 3) konieczność zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacji projektowej istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 4) zmiana danych podmiotowych dotyczących Inżyniera, lokalizacji siedziby biura Inżyniera, 5) likwidacja lub rozwiązanie firmy Inżyniera, 6) konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 7) zmiany w składzie zespołu Inżyniera, zmiana koordynatora prac ze strony Zamawiającego, 8) ustawowa zmiana stawki VAT w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą startą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu Cywilnego. - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, 9) zmiana wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowych pozwoleń na budowę dla realizowanych zamówień, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia i koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 10) konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego. 2. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: 1) Inżynier prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, 2) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany. 7. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 9. Zakres zamówienia: 1) Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego Inżynier zobowiązany jest do weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej Zamawiającego dostarczonej przez Zamawiającego i wyszczególnionej w Załączniku Nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz w pkt III. ppkt 4. 1) A. SIWZ. 2) Uczestnictwo w przygotowaniu i weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej Zamawiającego wyszczególnionej w Załączniku Nr 2 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz w pkt III. ppkt 4. 1) B. SIWZ. 3) Weryfikacja dokumentacji projektowej wraz z raportem z oceny i wnioskami w zakresie ewentualnej korekty oraz usunięcia wad i usterek dokumentacji Inżynier przedstawi Zamawiającemu w terminie 30 dni od otrzymania dokumentacji od Zamawiającego. Inżynier zobowiązany jest po konsultacji z Zamawiającym do podjęcia działań w celu usunięcia błędów projektowych. 4) Inżynier w terminie 10 dni od podpisania umowy uzgodni z Zamawiającym wzory wszystkich dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu. 5) W ciągu 10 dni od otrzymania od Wykonawcy robót budowlanych harmonogramów finansowego i rzeczowego, Inżynier przedłoży Zamawiającemu swoją ocenę w/w harmonogramów. 6) Inżynier ma prowadzić nadzór inwestorski we wszystkich aspektach zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmianami). 7) Inżynier zapewni nadzór autorski Projektu zgodnie z wymogami polskiego Prawa budowlanego i zgodnie z zapisami umów na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, uwzględniając następujące informacje: I. dla Zadania I - Przeniesienie zabytkowego budynku z ul. 12 Lutego w Elblągu na Wyspę Spichrzów w Elblągu wraz z realizacją placu postojowego - stawka za jeden pobyt Projektanta, niezależnie od ilości osób - 600,00 zł netto, pobyty wykonawcy dokumentacji odbywać się będą na wezwanie Inżyniera. Koszt nadzoru autorskiego dla Zadania I przy uwzględnieniu 25 pobytów obejmuje odrębna umowa z projektantem, II. dla Zadania II - Zagospodarowanie przyczółka południowego Wyspy Spichrzów w Elblągu poprzez utworzenie repliki osady Truso. - stawka za jeden pobyt Projektanta - 600,00 zł netto niezależnie od ilości osób, pobyty wykonawcy dokumentacji odbywać się będą na wezwanie Inżyniera; Koszt nadzoru autorskiego dla Zadania II będzie kosztem Inżyniera. 8) Inżynier będzie monitorował postępy w realizacji Projektu zgodnie ze zweryfikowaną dokumentacją projektową oraz zatwierdzonymi harmonogramami. Zidentyfikuje także potencjalne obszary problemów oraz zarekomenduje odpowiednie środki zaradcze. 9) Inżynier sprawdzi, czy wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę robót budowlanych posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych. 10) Inżynier sprawdzi czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają świadectwa i certyfikaty wymagane Umową (Kontraktem). 11) Inżynier ma obowiązek sprawdzić ważność ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 12) Inżynier będzie odpowiedzialny za sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramów finansowego i rzeczowego całego Projektu, jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót. 13) Inżynier będzie kontrolował co miesiąc postęp wykonania robót (w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów). 14) Inżynier ma obowiązek składania miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od kolejnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umów z wykonawcami robót. 15) Inżynier ma obowiązek sporządzania raportów z przebiegu realizacji inwestycji zgodnie z procedurą obowiązującą przy realizacji inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 16) Inżynier jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych. 17) Inżynier jest odpowiedzialny za organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie dla każdego z zadań. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt. Inżynier będzie brał udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego. 18) Inżynier jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu. 19) Inżynier inicjuje zmiany do zakresów robót objętych kontraktami na roboty budowlane przez wydanie polecenia lub żądanie, skierowane do Wykonawcy, aby przedłożył ofertę na zmianę. Wszystkie zmiany, w tym także roboty dodatkowe, powinny pozostawać w ścisłym związku z zakresem kontraktów na roboty budowlane, a ich wprowadzenie powinno być konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego każdego z zadań. 20) Inżynier jest odpowiedzialny za ocenę, aprobatę, bądź odrzucenie wniosków Wykonawcy robót. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres Umów (Kontraktów), ich czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego. 21) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Inżynier jest odpowiedzialny za uzgodnienie sposobu postępowania z Zamawiającym i Wykonawcą robót. 22) Inżynier kontroluje i potwierdza, że Wykonawca robót dostarcza sprzęt i materiały wyszczególnione w Kontrakcie. Potwierdza, że wszystkie środki pozostają na placu budowy aż do momentu upoważnienia do ich zwolnienia. 23) Inżynier opiniuje proponowanych przez Wykonawcę robót podwykonawców i w porozumieniu z Zamawiającym wydaje zgodę na ich zatrudnienie. W przypadku opinii negatywnej, Inżynier przedstawi Wykonawcy robót pisemne uzasadnienie. 24) Inżynier sprawdza jakość wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobiega zastosowaniu materiałów budowlanych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 25) Inżynier jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. Dodatkowo musi uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowym, jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji dla każdego z zadań. 26) Inżynier wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 27) Inżynier ma obowiązek zawiesić roboty budowlane w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bądź spowodować znaczne straty materialne. 28) Inżynier wystawia świadectwa przeprowadzonych prób lub uznaje świadectwa wystawione przez Wykonawcę robót. 29) Inżynier w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz po konsultacjach z Projektantem zatwierdza poprawki do szczegółowej dokumentacji projektowej. 30) Inżynier musi zweryfikować obmiary każdego elementu robót, a przyjęta metodologia musi być zgodna z przedmiarami robót i Specyfikacjami Technicznymi. 31) Inżynier jest odpowiedzialny za otrzymywanie od Wykonawcy robót rozliczeń, do których otrzymania uważa się za uprawnionego, łącznie z dokumentami stanowiącymi podstawę rozliczenia oraz weryfikowanie tych rozliczeń. 32) Na każdą płatność dla Wykonawcy robót Inżynier wystawia Zamawiającemu dla każdego z zadań odpowiednie Świadectwo Płatności: dla ostatniej płatności - Ostateczne Świadectwo Płatności, dla wszystkich pozostałych płatności - Przejściowe Świadectwo Płatności. 33) Inżynier, dla każdego z zadań, weryfikuje, analizuje i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez Wykonawcę robót w związku z realizacją umowy (kontraktu) na roboty budowlane. 34) Inżynier ściśle współpracuje z Wydziałem Finansowo - Budżetowym Zamawiającego i dostarcza wszystkie niezbędne, żądane dokumenty, dotyczące rozliczeń. 35) Inżynier uzgadnia z Wykonawcą robót rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym. Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia w pkt IV.3.13) ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego lub pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu przynajmniej dla jednej inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej lub obiektu mieszkalno-usługowego realizowanej na obszarze objętym ochroną konserwatora zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót budowlanych minimum 6 000 000,00 zł bez podatku VAT każda inwestycja i b. co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na opracowywaniu lub weryfikacji dokumentacji dla co najmniej 1 inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej lub obiektu mieszkalno-usługowego realizowanej na obszarze objętym ochroną konserwatora zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków, dla której wg kosztorysu inwestorskiego wartość robót budowlanych wynosi minimum 6 000 000,00 zł bez podatku VAT każda inwestycja, b) dysponowanie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej: A. Inżynierem (do weryfikacji dokumentacji projektowo - kosztorysowych oraz do realizacji kontraktów na roboty budowlane), który musi: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne, - posiadać minimum 8 lat doświadczenia zawodowego, - posiadać uprawnienia budowlane, - posiadać doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu przynajmniej jednym kontraktem związanym z inwestycją o wartości robót budowlanych minimum 20 000 000,00 zł bez podatku VAT każda inwestycja, - znać procedury FIDIC - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, B. zespołem osób do weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowych, który musi obejmować co najmniej: 1) projektanta o specjalności architektonicznej, 2) projektanta o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) projektanta o specjalności elektrycznej, 4) projektanta o specjalności sanitarnej, 5) projektanta o specjalności teletechnicznej, 6) projektanta o specjalności drogowej, 7) specjalistę z zakresu kosztorysowania robót, Zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zmianami) projektanci muszą posiadać uprawnienia projektowe w wymaganej specjalności, muszą być członkami właściwych izb samorządu zawodowego. C. zespołem osób do realizacji kontraktów na roboty, który musi obejmować co najmniej: 1) Asystenta Inżyniera, który musi: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, - posiadać uprawnienia budowlane, - znać procedury FIDIC, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 2) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (specjalista ogólnobudowlany), który musi: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz - który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych mogą nadzorować tylko osoby, które spełniają wymagania określone w § 8 ust. 1 i 2 wyżej wymienionego Rozporządzenia (Dz.U. Nr 150, poz. 1579). 3) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (specjalista elektryk), który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 4) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (specjalista sanitarny), który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 5) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (specjalista telekomunikacji), który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 6) Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (specjalista drogowy), który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 7) pracownika ds. rozliczeń i przepływów finansowych, który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w tym minimum 1 rok w zakresie rozliczeń finansowych i płatności z tytułu realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską. Zamawiający informuje, że osoby wymienione w pkt B. do weryfikacji dokumentacji projektowo - kosztorysowej mogą być osobami wyznaczonymi do realizacji kontraktu na roboty, o których mowa w pkt C. W przypadku stwierdzenia, że z zakresu dokumentacji projektowej wynika konieczność zatrudnienia w zespole osób do weryfikacji dokumentacji projektowej i do realizacji kontraktów na roboty innych specjalistów, Wykonawca powinien ich wskazać w Wykazie osób, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) osiągnięcie średniego rocznego przychodu netto ze sprzedaży w kwocie minimum 500 000,00 zł za okres ostatnich trzech lat obrotowych prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie b) dysponowanie środkami finansowymi w wysokości co najmniej 100 000,00 zł lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.4., 1.5. i 1.6. SIWZ 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt b) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.8. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: a) w wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia, b) w przedmiocie wykazanej usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego lub pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu należy podać: - czy inwestycja, której usługa dotyczyła, polegała na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej lub obiektu mieszkalno-usługowego, - czy inwestycja, której usługa dotyczyła, realizowana była na obszarze objętym ochroną konserwatora zabytków lub dotyczyła obiektu wpisanego do rejestru zabytków, - wartość robót budowlanych bez podatku VAT, c) w przedmiocie wykazanej usługi opracowania lub weryfikacji dokumentacji należy podać: - czy inwestycja, której usługa dotyczyła, polegała na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej lub obiektu mieszkalno-usługowego, - czy inwestycja, której usługa dotyczyła, realizowana była na obszarze objętym ochroną konserwatora zabytków lub dotyczyła obiektu wpisanego do rejestru zabytków, - wartość robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego bez podatku VAT, d) dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Uwaga: a) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. ppkt b) ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) w wykazie osób dla osób, o których mowa w pkt V.2 b) ppkt A. oraz ppkt C. SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego oraz dodatkowo: a. dla osoby, o której mowa w pkt V.2 b) ppkt A. SIWZ należy podać doświadczenia w nadzorowaniu i zarządzaniu przynajmniej jednym kontraktem związanym z inwestycją o wartości robót budowlanych minimum 20 000 000,00 zł bez podatku VAT każda inwestycja oraz złożyć oświadczenie o znajomości procedur FIDIC lub wykazać doświadczenie w nadzorowaniu w oparciu o procedury FIDIC, b. dla osoby, o której mowa w pkt V.2 b) ppkt C. odnośnik 1) SIWZ należy złożyć oświadczenie o znajomości procedur FIDIC lub wykazać doświadczenie w oparciu o procedury FIDIC, c. dla osób, o których mowa w pkt V.2 b) ppkt C. odnośniki 2), 3), 4), 5) i 6) SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru inwestorskiego, oraz dodatkowo dla osoby, o której mowa w pkt V.2 b) ppkt C. odnośnik 2) liczbę lat odbytej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. d. dla osoby, o której mowa w pkt V.2 b) ppkt C. odnośnik 7) SIWZ należy podać liczbę lat doświadczenia zawodowego w zakresie rozliczeń finansowych i płatności z tytułu realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską. c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ, z wyjątkiem pracownika ds. rozliczeń i przepływów finansowych oraz specjalisty z zakresu kosztorysowania robót, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie warunku wymienionego w pkt V. ppkt 2.b) SIWZ, tj.: decyzje o nadaniu wymaganych uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego, a dla osoby, o której mowa w pkt V.2 b) ppkt C. odnośnik 2) dodatkowo oświadczenie lub inny dokument potwierdzający spełnianie warunku odbycia co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.7. SIWZ - Części sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli ta część podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią dla tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt a) ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.8. SIWZ - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 3. ppkt b) ogłoszenia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach