Gmina Jabłonka ogłasza przetarg
- Adres: 34-480 Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2611146 , fax. 018 2652468
- Data zamieszczenia: 2012-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
ul. 3 Maja 1/206 1/206
34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
tel. 018 2611146, fax. 018 2652468
REGON: 00054325500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zaplecza kuchennego w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej - roboty wykończeniowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont zaplecza kuchennego w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej - roboty wykończeniowe Zakres prac obejmuje: - gładzie gipsowych - okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych i gresowych - malowanie ścian i sufitów - dostawa i montaż okapów w pomieszczeniu kuchennym i zmywalni - dostawa i montaż umywalek i zlewu wraz z armaturą CPV 45.21.42.00-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.44.21.00-8 Roboty malarskie 45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00-7 Kładzenie płytek Szczegółowy zakres prac precyzuje, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty), stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 8 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 do SIWZ Przedmiary robót(przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty) Załącznik Nr 10 do SIWZ Dokumentacja techniczna Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 18, realizowana w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Tarnowie - etap II
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachowego, na budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie - postępowanie drugie
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Limanowa (2)
Dodano: 2016-07-01 - Wymiana pokrycia dachowego, na budynku Szkoły Podstawowej w m. Zabrnie
Dodano: 2016-06-15 - Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej oraz wykonanie częściowej termomodernizacji kominów i ścian wraz z wymianą okien w części dachowej na budynku Szkoły Podstawowej w Szczucinie
Dodano: 2016-05-16 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ponicach (dobudowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem oraz przedszkola dwuoddziałowego)
Dodano: 2016-05-10 - Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej oraz wykonanie częściowej termomodernizacji kominów i ścian wraz z wymianą okien w części dachowej na budynku Szkoły Podstawowej w Szczucinie
Dodano: 2016-04-22 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Tarnowie.
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa dachu z wymianą elementów konstrukcyjnych na budynku Gimnazjum na działce Nr 333/1 w m. Szczucin
Dodano: 2016-04-15