Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
ul. Połczyńska 24 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
REGON: 33000246600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zabytkowych murów obronnych wpisanych do rejestru zabytków w Koszalinie - odcinek A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
rozbiórka czap murowanych z cegły budowlanej ? uzupełnienie i naprawa murów gładkich z cegły gotyckiej ? naprawa powierzchni murów zabytkowych ? wypełnienie przestrzeni wewnątrz muru zaprawą mineralną ? czyszczenie ścierne lica murów ceglanych ? uzupełnienie ubytków zaprawami mineralnymi o parametrach cegły gotyckiej ? wzmocnienie powierzchniowe murów ceglanych preparatem krzemoorganicznym ? uzupełnienie czap murów ? usuwanie z powierzchni kamienia mchów, porostów i glonów ? zniszczenie żywotności mikroorganizmów w porach kamienia metodą chemiczną (dezynfekcja) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać: - minimum jedną osobę do kierowania pracami konserwatorskimi, posiadającą dyplom ukończenia wyższych studiów o specjalności: konserwacja i restauracja dzieł sztuki o specjalności: konserwacja i restauracja elementów i detali architektonicznych, która odbyła praktykę w konserwacji tych zabytków (Rozporządzenie Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. z 2004r. Nr 150,poz.1579. - minimum jedną osobę do kierowania robotami budowlanymi, która będzie pełnić przy realizacji tego zamówienia funkcję Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz spełniającym wymagania określone w § 8 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dn. 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r. nr 150, poz 1579. 4) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie zadania : min. 3 prace przy konserwacji obiektów zabytkowych w tym min. 2 prace dotyczące konserwacji murów obronnych z cegły gotyckiej o wartości minimum 250.000,00 zł, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace zostały należycie wykonane. 5) polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000zł.Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 10 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: 4.1 Dla Kierownika Budowy: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, (poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia), - potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) . Informacja o przebiegu doświadczenia zawodowego na obiektach zabytkowych. 4.2 Dla Kierownika prac konserwatorskich - dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku: restauracja elementów i detali architektonicznych (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem). Informacja o przebiegu doświadczenia zawodowego na obiektach zabytkowych. 4) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg wzoru nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości lub zakresu oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Pozostałe dokumenty: 5) Formularz oferty (wg wzoru nr 1); 6) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 2);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w Gminie Polanów
Dodano: 2014-05-30 - Rozwój infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w Gminie Polanów
Dodano: 2014-05-13 - BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PRZYSTAWACH Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2014-05-06 - BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PRZYSTAWACH Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2014-03-27 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Przybiernowie
Dodano: 2013-01-30 - Remont i przebudowa świetlic wiejskich w miejscowościach Breń i Klasztorne w Gminie Bierzwnik
Dodano: 2012-11-26 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kopice, Gmina Stepnica
Dodano: 2012-09-24 - Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Lisowo, Gmina Płoty
Dodano: 2012-09-10 - Remont świetlic wiejskich w Bierzwniku, Pławnie, Łasku
Dodano: 2010-04-14 - Budowa świetlicy wiejskiej jako element przyszłego centrum kulturalno-sportowego z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z niezbędną infrastrukturą na działce położonej w obrębie Kamienny Most numer geodezyjny17/21
Dodano: 2010-01-22