Przetargi.pl
usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń i sprzętu medycznego stanowiących wyposażenie SP ZOZ Szpital Miejski w Świnoujściu.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Mieszka I 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3267 345 , fax. 091 3214174
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły
    ul. Mieszka I 7 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3267 345, fax. 091 3214174
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń i sprzętu medycznego stanowiących wyposażenie SP ZOZ Szpital Miejski w Świnoujściu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Stałego Nadzoru Technicznego polegającego na utrzymaniu w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej sprzętu medycznego i aparatury medycznej użytkowanych przez Zamawiającego, zwanych dalej w tej części SIWZ aparaturą, której wykaz stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Stały Nadzór Techniczny nad aparaturą, o której mowa w ust.1, obejmuje: - bieżącą konserwację, - naprawy, - wykonywanie czynności konserwacyjno-przeglądowych zalecanych przez producenta, a jeśli producent ich nie określił, to z częstotliwością minimum co 12 miesięcy w zakresie ogólnym, - orzekanie o stanie technicznym zgodnie ze zleceniami Zamawiającego, - wystawianie paszportów technicznych i dokonywanie bieżących wpisów odnośnie wszystkich wykonywanych napraw i przeglądów okresowych. 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych w postaci wszelkich napraw aparatury medycznej użytkowanej przez Zamawiającego, która nie jest objęta Stałym Nadzorem Technicznym, o ile naprawy te leżą w zakresie możliwości technicznych i fachowych Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają wymogi określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający będzie analizował dokumenty określone w pkt IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Ważny Cetyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000. 5. Udokumentowane co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej w formie stałego nadzoru technicznego. 6. Wykazanie co najmniej trzech usług stałego nadzoru technicznego nad sprzętem i aparaturą medyczną, które zostały przez nich wykonane w okresie ostatnich 3 lat na kwoty nie niższe jak 75.000,00zł w skali rocznej w odniesieniu do każdej z usług. 7. Wypełniony i podpisany formularz oferty- załącznik nr 2. 8. Zatwierdzony projekt umowy - załącznik nr 3. 9. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4. 10. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta i składania oświadczenia woli - Załącznik Nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną