Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Lisowo, Gmina Płoty

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3851415 , fax. 91 3851866
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3851415, fax. 91 3851866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl www.bip.ploty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Lisowo, Gmina Płoty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Lisowo, działka nr 11/23, Gmina Płoty. Główną część budynku stanowi sala świetlicy wiejskiej z wyjściem na taras i dostępem do zaplecza barowego, w pozostałej części mieszczą się sanitariaty, zaplecze socjalne pracowników oraz kotłownia z pomieszczeniem składu paliwa stałego. Inwestycji towarzyszyć będzie wykonanie nawierzchni utwardzonych pod parkingi i dojścia piesze do obiektu, wykonanie wjazdu na działkę inwestycyjną oraz budowa niezbędnej infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu. Tytuł operacji: Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Lisowo, Gmina Płoty Umowa o przyznanie pomocy nr 00140-6922-UM1600291/10 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 zawarta dnia 19.12.2011r. Warunki wykonawstwa. 1) Jakość dostarczanych na budowę świetlicy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach budowlanych, normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektowymi oraz wymaganiami zawartymi w ST oraz SIWZ. Materiał musi posiadać znak CE potwierdzający, że jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych wyrobów budowlanych i urządzeń oraz rozwiązań równoważnych niż podane w dokumentacji projektowej na warunkach określonych w umowie. 3) Sposób wykonania i odbioru robót objętych zamówieniem opisano w ST. 3. Dodatkowe wymagania dotyczące realizacji robót objętych zamówieniem. 1) Przedmiotem odbioru końcowego jest przedmiot umowy. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, realizując przedmiot umowy uwzględni w ramach ceny oferty koszty: - opłaty za media w trakcie realizacji umowy (woda, ogrzewanie, energia elektryczna) dla potrzeb wykonywania robót budowlanych, w tym 100% kosztów ogrzewania i ewentualnego osuszania budynku - uzyskania zgody i opłat za zajęcia dróg oraz terenów innych właścicieli, chodników, odtworzenia nawierzchni, - oczyszczenia nawierzchni chodników i ulic sąsiadujących z placem budowy z wszelkich nieczystości związanych z prowadzoną budową, a w szczególności ziemi lub błota, - napraw i odtworzenia nawierzchni chodników i ulic, w przypadku ich zniszczenia, - naprawienia szkód powstałych w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości, - przeprowadzenia wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych i instalacyjnych, - zabezpieczenia skarp wykopów zgodnie z technologią prowadzenia robót ziemnych i przepisami bhp, - oczyszczania i niwelacji terenu, - obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i wykonania dokumentacji powykonawczej, - inne koszty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 6. W materiałach przetargowych podane nazwy, zamieszczone wzory wyposażenia są jako przykładowe o wymogach minimalnych, Wykonawca może złożyć ofertę jako równoważną. 7. Dodatkowe wymagania dotyczące realizacji robót objętych zamówieniem. 1) dostarczyć klucze do pomieszczeń w budynkach w niżej podanej ilości: - klucze do pomieszczeń - po 3 szt. - klucze do szafek instalacyjnych - po 3 szt/szafkę, 3) opisanie wszelkich drzwi i drzwiczek do pomieszczeń, tablic, itp. (opisy malowane lub naklejane w technologii zapewniającej trwałość), 4) przeszkolenia przedstawiciela zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń zainstalowanych w budynku, 5) wykonywania w okresie gwarancji, przez autoryzowany serwis producenta płatnych przeglądów gwarancyjnych i konserwacji urządzeń zainstalowanych w budynku (piece co, kuchnie itp.) wg zaleceń i warunków gwarancji producenta, z regulacją c.o. i c.w., 6) zakupienie i założenie książek obiektów, 7) opłat związanych z odbiorem przyłączy i instalacji wewnętrznych w budynkach, 8) wykonanie uchwytów na oflagowanie budynku wg wskazań Zamawiającego, 9) przedstawienie Zamawiającemu do wyboru trzech zestawów kolorystycznych płytek glazurowanych oraz terakotowych dla wykonania posadzek i licowania ścian, 10) przedstawienie Zamawiającemu do wyboru dwu wzorów wyposażenia łazienek 8. Brak uzgodnienia z Zamawiającym dotyczącego użytych materiałów, o których mowa wyżej upoważnia zamawiającego do odmowy zapłaty za roboty wykonane z ich użyciem. 9. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją przetargową. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu robót i prac, przed złożeniem oferty. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się w sposób szczegółowy ze stanem istniejącym, placem budowy i jego otoczeniem. Wątpliwości wynikające z wizji lokalnej, wykonawca musi wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zaniechanie wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 10. Zamawiający udostępnia plac budowy do szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Datę i godzinę udostępnienia placu należy uzgodnić w Urzędzie Miejskim w Płotach w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji Samorządowych. Osoby do kontaktu: Anna Porębska lub Iwona Majewska, Tel. (91) 38 51 415.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 1) - 11.000 zł; 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Spółdzielczym Banku w Wolinie Oddział w Płotach nr 38 9393 1023 3900 0257 2000 0230 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą). 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 3) termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: a) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w pkt. 13 SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, b) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą. 4) wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 5) oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 6) klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 7. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 1) zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, 3) termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: a) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w pkt. 13 SIWZ, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, b) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w pkt. 11 SIWZ, 4) wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 8. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. W przypadku wadium wnoszonego formie innej aniżeli w pieniądzu zaleca się, aby Wykonawca załączył dokumenty dotyczące wniesionego wadium do oferty. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem iż Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. 15. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawców lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Wadium przetargowe wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający wówczas, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach