Przetargi.pl
Remont zabytkowego kościoła w m. Stara Rudna – I etap

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zabytkowego kościoła w m. Stara Rudna – I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont zabytkowego kościoła w m. Stara Rudna – I etap. 2. Zamówienie obejmuje 2.1 Usunięcie pęknięć i zszycie konstrukcji przy północno - zachodniej przyporze korpusu kościoła w m. Stara Rudna, dz. nr 105. 2.2 Uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych, w związku z prowadzeniem prac ziemnych, w tym odgruzowanie wnętrza i otoczenia kościoła. 2.3 Przeprowadzenie badań archeologicznych, w zakresie określonym w uzyskanej ww. decyzji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona wraz z SIWZ dokumentacja techniczna (zakres robót dla I etapu – rys. nr A3, A5a, A6, D1, D2), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące odpowiednio Załącznik nr 8,9 i 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1. 2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną, zgodnie z zapisami rozdziału XVI SIWZ. 3. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. 4. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 5. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach