Przetargi.pl
„Remont zabytkowego dworu drewnianego mieszczącego Muzeum Wnętrz Dworskich oddział Muzeum Ziemi Wieluńskiej w Wieluniu, rozbudowa i remont Domu nad stawem i przekształcenie jego układu funkcjonalno-użytkowego oraz remont Kantorka zlokalizowanego w przestrzeni dworskiej” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont zabytkowego dworu drewnianego mieszczącego Muzeum Wnętrz Dworskich oddział Muzeum Ziemi Wieluńskiej w Wieluniu, rozbudowa i remont Domu nad stawem i przekształcenie jego układu funkcjonalno-użytkowego oraz remont Kantorka zlokalizowanego w przestrzeni dworskiej” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn: „Remont zabytkowego dworu drewnianego mieszczącego Muzeum Wnętrz Dworskich oddział Muzeum Ziemi Wieluńskiej w Wieluniu, rozbudowa i remont Domu nad stawem i przekształcenie jego układu funkcjonalno-użytkowego oraz remont Kantorka zlokalizowanego w przestrzeni dworskiej” w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych pozwoleń, w tym pozwolenia na realizację inwestycji, b) wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych w tym remontowo-konserwatorskich unikatowego, zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków Województwa Łódzkiego, drewnianego dworu z XVIII w., mieszczącego Muzeum Wnętrz Dworskich, zlokalizowanego na działce nr ew. 714/1 obręb Ożarów w miejscowości Ożarów gm. Mokrsko oraz towarzyszących mu budynków: remont niewielkiego kantorka, zlokalizowanego w obrębie dworu na działce nr ew. 714/5 obręb Ożarów w miejscowości Ożarów gm. Mokrsko, remont i rozbudowę Domu nad stawem wraz ze zmianą sposobu użytkowania tego ostatniego na cele związane z działalnością Muzeum, zlokalizowanego w obrębie dworu, na działce nr ew. 714/7 obręb Ożarów w miejscowości Ożarów gm. Mokrsko wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (w zależności od wymagań pozwolenia na budowę), c) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji; 2) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: a) prac wstępnych przedprojektowych (uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, inwentaryzacja, koncepcja programowa, niezbędne badania i ekspertyzy), b) prac projektowych (obejmujących dwór z budynkami przyległymi i niezbędną Infrastrukturą w tym: modernizację i rozbudowę instalacji monitoringu wizyjnego, usunięcie betonowego słupa elektrycznego i przebudowę przyłącza elektrycznego napowietrznego na przyłącze kablowe oraz zagospodarowanie terenu przed domem nad stawem (działka nr 714/7) uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych) wraz z uzyskaniem map do celów projektowych w niezbędnym zakresie, wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, oraz pozwoleń na prowadzenie robot budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Wieluniu. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykonawca projektu niezbędne materiały do projektowania pozyskuje we własnym zakresie.` c) robót budowlanych przygotowawczych i rozbiórkowych, d) robót budowlanych remontowych, renowacyjnych, adaptacyjnych i modernizacyjnych, e) robót budowlanych instalacyjnych wewnętrznych oraz niezbędnych przyłączy. f) dopełnienie wszelkich formalności przed Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Wieluniu (zawiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych, zawiadomienia o zakończeniu robót lub uzyskanie pozwoleń na użytkowanie – w zależności od wymagań pozwolenia na budowę), Państwową Strażą Pożarną, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Wieluniu. 3) Podstawą wykonania inwestycji jest dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot, decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o pozwoleniu na prace przy obiekcie zabytkowym i decyzja o pozwoleniu na budowę). Wszelkie uzgodnienia prowadzone w trakcie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz podczas realizacji robót budowlanych należy prowadzić pod ścisłym nadzorem konserwatora zabytków oraz dokonywać ich pisemnych uzgodnień z dyrektorem Muzeum Ziemi Wieluńskiej w Wieluniu oraz kierownikiem Muzeum Wnętrz Dworskich w Ożarowie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, założenia programowe, standard wykonania został opisany w „Programie funkcjonalno – użytkowym” (PFU) - załącznik nr 13 do SIWZ, Zestawieniu rzeczowo-finansowym – załącznik nr 1a do SIWZ, wykazie wyposażenia kuchni i sali konsumpcyjnej – załącznik nr 19 do SIWZ oraz we wzorze umowy – załącznik nr 12 do SIWZ, które stanowią integralną część SIWZ. Odwołanie się w PFU do nazw wyrobów, producentów materiałów i urządzeń nie jest obowiązujące dla wykonawcy, a jedynie przykładowe, i ma na celu opisanie odpowiednich standardów i należy potraktować je jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie przy realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia, spełnianych funkcji i walorów użytkowych, nie gorszych niż te, które precyzują zapisy niniejszego PFU, przy czym Wykonawca jest zobowiązany zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych dla poszczególnych obiektów i elementów zagospodarowania terenu. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Prace będą prowadzone w oparciu o pozwolenie na budowę, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz.1186 z poźn. zm.). Wszystkie prace budowlane na budynku Muzeum i towarzyszących mu obiektach mają charakter konserwatorski i będą realizowane w obszarze zabytkowym. Na wykonywanie prac remontowych przy zabytku konieczne jest złożenie wniosku do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi o wydanie pozwolenia na prowadzenie ww. prac co reguluje ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie o wydanie pozwolenia na prowadzenie ww. prac co reguluje ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 r. poz. 282). 4) Zakres i forma opracowania dokumentacji projektowej Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien obejmować: wytyczne konserwatorskie wydane przez WKZ, opracowanie programu konserwatorskiego do wytycznych oraz opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie prac budowlanych. Zakres dokumentacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz.1129) i powinien obejmować: a) projekt budowlany dla każdego z obiektów opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) w zakresie uwzględniającym specyfikację robot budowlanych (zawierający m.in. inwentaryzację wraz z opinią techniczną w niezbędnym zakresie do opracowania projektu). Projekt budowlany powinien być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć wykonany w ilości 5 egz. dla każdego obiektu w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików PDF i przeznaczonych do dalszej edycji DWG. Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę dokumentacja projektowa powinna być zaakceptowana przez Konserwatora zabytków oraz Zamawiającego, b) projekt wykonawczy dla każdego z obiektów (powinien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robot, kosztorysu wykonawczego i realizacji robot budowlanych) w ilości 3 egz. dla każdego z obiektów w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików PDF i przeznaczonych do dalszej edycji DWG c) informację dotyczącą planu BIOZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., nr 120, poz. 1126), w ilości 5 egz. dla każdego z obiektów w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików PDF i przeznaczonych do dalszej edycji DWG. d) przedmiar robot w ilości 2 egz. dla każdego z obiektów w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików PDF, e) kosztorys ofertowy w ilości 2 egz. dla każdego z obiektów w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików PDF oraz w formacie ATH zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). f) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), w ilości 2 egz. dla każdego z obiektów w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików PDF Celem specyfikacji jest jednoznaczne określenie przedmiotu robót objętych dokumentacją projektową i jej konkretnymi rozwiązaniami pod kątem wymagań jakościowych i materiałowych, warunków i kolejności technologicznej wykonywania robót, warunków technicznych odbioru poszczególnych rodzajów robót, ich elementów lub etapów, g) inwentaryzację fotograficzną budynków. Dokumentację projektową należy opracować na aktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych z pokolorowanym uzbrojeniem w skali 1:500. Wykonawca projektu zobowiązany jest przedłożyć do wglądu Zamawiającemu projekt budowlany przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji celem dokonania jego oceny oraz projektu wykonawczego i specyfikacji technicznych przed rozpoczęciem prac. W cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić koszty uzyskania aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, wszelkich ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, decyzji, postanowień, uzgodnień, opinii, pozwolenia na realizację inwestycji oraz jej użytkowanie (w zależności od wymagań pozwolenia na budowę). Zamawiający nie dopuszcza wskazania w opracowanej dokumentacji projektowej znaków towarowych, nazw własnych producentów, patentów lub pochodzenia produktów, urządzeń i materiałów. Jedynym wyjątkiem od tej zasady jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a Wykonawca uzyskał uprzednio pisemną zgodę Zamawiającego na takie wskazanie. W przypadku pisemnego wyrażenia przez Zamawiającego zgody na wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, Wykonawca jest zobowiązany opisać w dokumentacji specyfikę powodującą konieczność takiego wskazania oraz użyć słów „lub równoważne”. W takim przypadku obowiązkiem Wykonawcy jest również określenie szczegółowych parametrów, które umożliwią dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jako równoważnych. Zamawiający – Gmina Wieluń posiada: - inwentaryzację Domu nad Stawem z roku 2017 – załącznik nr 20 do SIWZ, - inwentaryzację Kantorka z roku 2017 – załącznik nr 21 do SIWZ, - projekt techniczny rekonstrukcji zrębu dla zabytkowego dworu w Ożarowie z roku 1972 załącznik nr 22 do SIWZ, - wytyczne Wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 29.01.2018 r. oraz z dnia 30.01.2018 r. – załącznik nr 18 do SIWZ, - decyzje o wpisie do rejestru zabytków dla każdego z obiektów – załącznik nr 23 do SIWZ; - projekt techniczny roślinności z roku 2004 – załącznik nr 24 do SIWZ; 5) wymagania dodatkowe: a) do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, b) Wykonawca zobowiązany jest do ustanowienia kierownika projektu, do obowiązków którego będzie należało m. in. sprawowanie nadzoru nad przebiegiem procesu projektowego pod kątem zgodności z warunkami określonymi w zawartej umowie, c) Wykonawca zapewni udział w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanych obiektów budowlanych, d) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonywania prac projektowych. Kontakty pomiędzy stronami odbywać się będą w terminach i miejscach obustronnie ustalonych. Wszelkie ustalenia dokonywane będą wyłącznie na piśmie, e) dokumentacja (poszczególne elementy projektu) dostarczana do zaopiniowania, uzgodnienia, weryfikacji dla Zamawiającego i innych instytucji nie będzie wliczana do nakładu dokumentacji. Koszty związane z opracowaniem materiałów roboczych, przeznaczonych do zaopiniowania, uzgodnienia, weryfikacji lub prezentacji na spotkaniach należy wkalkulować w cenę oferty, f) w trakcie realizacji prac w dworze systemy ppoż. i system sygnalizacji włamania i napadu muszą być sprawne. Ewentualne koszty napraw wynikłe z uszkodzeń z winy Wykonawcy ponosi Wykonawca, g) Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram prac i harmonogram godzin pracy, h) Wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniami ze strony czynników pogodowych (opady, wiatr) stropy i pomieszczenia w budynku dworu, i) z powodu specyfiki obiektu dworu wszelkie prace dachowe należy wykonywać od strony zewnętrznej budynku dworu; 6) Zakres robót budowlanych: a) Dwór drewniany (Modrzewiowy dwór) wymiana pokrycia dachowego – 600 m2 dachu; wymiana instalacji odgromowej i przepięciowej - 200 mb; wymiana rynien i rur spustowych; wymiana drewnianego poszycia z desek na elewacjach budynku – ok. 350 m2; wymiana drzwi, okiennic, remont okien i drzwi; wymiana elementów dekoracyjnych; remont cokołu; usunięcie zawilgoceń na ścianach i posadzce pomieszczeń piwnicznych; remont sieni- wejścia do dworu; remont toalet w dworze; roboty wewnętrzne, b) Kantorek (altana) prace remontowe dachu, murów, sufitu, wymiana i remont stolarki okiennej i drzwiowej, cokołu, wymiana posadzek, remont instalacji elektrycznej, c) Dom nad stawem prace rozbiórkowe; wykonanie rozbudowy budynku; prace remontowe istniejących tynków i elementów ozdobnych; wykonanie posadzek; wykonanie tynków i okładzin ściennych; wykonanie sufitów z płyt G-K; prace malarskie; montaż stolarki okiennej i drzwiowej; wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej; wykonanie instalacji grzewczej; wykonanie instalacji wody ciepłej i zimnej; wykonanie instalacji wentylacyjnej; wykonanie instalacji niskiego napięcia i prądu trójfazowego; wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia; wyposażenie kuchni i sali konsumpcyjnej zgodnie z załącznikiem nr 19 do SIWZ d) Modernizacja i rozbudowa instalacji monitoringu wizyjnego demontaż starej instalacji monitoringu wizyjnego i kamer wizyjnych – 8 sztuk; montaż nowej instalacji wraz z okablowaniem UTP 5E (1500 m) i nowych kamer wizyjnych w liczbie 20 sztuk oraz uruchomienie i wdrożenie systemu monitoringu wizyjnego ze wszystkimi pracami towarzyszącymi. Zaproponowane rozwiązania sposobu wykonania wszystkich robot budowlanych muszą być poprzedzone pisemnymi uzgodnieniami z Zamawiającym i Konserwatorem Zabytków. Projekt instalacji monitoringu wizyjnego musi uzyskać akceptację Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów. 7) Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót Realizacja robót budowlanych odbywać się będzie w oparciu o opracowaną wcześniej, w uzgodnieniu z Zamawiającym dokumentację projektową. Wykonawca nie ma prawa, bez zgody Zamawiającego, do dokonywania zmian w przekazanym Zestawieniu rzeczowo - finansowym (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości, opisu zakresu itp.). Wykonawca może wyjaśniać treść niniejszej SIWZ w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 Pzp. Wycenione Zestawienie rzeczowo-finansowe, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty, stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej. Rodzaje i ilości podanych robot są orientacyjne, dlatego Wykonawca musi liczyć się z faktem, że po opracowaniu dokumentacji projektowej roboty te mogą ulec zmianie. Wykonawca robót będzie zobowiązany do: a) wykonania robót budowlanych z należytą starannością zgodnie z dokumentacją projektową, zaleceniami Inspektora Nadzoru, konserwatora zabytków, obowiązującymi normami i przepisami oraz sztuką budowlaną, b) prowadzenia dziennika budowy i książki obmiaru oraz udostępniania ich na każde żądanie osób upoważnionych przez Zamawiającego, c) sporządzenia operatu powykonawczego (kolaudacyjnego) z kompletem dokumentów, także projekt powykonawczy systemu monitoringu wizyjnego. d) rozliczenia końcowego robót, e) przygotowania kompletnej dokumentacji odbiorczej. Następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wykonaniu prac budowlanych, zostaną naprawione przez Wykonawcę na własny koszt. 8) nadzór autorski: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się, przyjmując do wykonania niniejsze zamówienie, do świadczenia usług nadzoru autorskiego na etapie realizacji przedsięwzięcia oraz w okresie rękojmi i gwarancji jakości. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, do: a) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z projektem w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, b) uzgadniania i wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie zgłaszanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, c) wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania, d) czuwania by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, e) brania udziału w naradach technicznych, w odbiorze końcowym (ostatecznym), pogwarancyjnym, co na potrzeby wynagrodzenia jest traktowane jako pobyt na budowie. Usuwanie błędów w dokumentacji projektowej, nastąpi bezzwłocznie, w ramach ceny ofertowej, w trybie reklamacji do dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 14.05.2020 r. do godz. 13.00 w wysokości: 30 470,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy czterysta siedemdziesiąt złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument, b) wypełnione i podpisane Zestawienie rzeczowo-finansowe z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1a do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument, c) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, d) dowód wniesienia wadium, e) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru– załącznik nr 9 do SIWZ. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.bip.um.wielun.pl) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach