Przetargi.pl
Remont zabytkowego budynku połozoneho przy ul. 11 LISTOPADA 42 w Bielsku-Białej – ETAP III REMONTU - Obejmujący kontynuację remontu klatki schodowej oraz wymianę konstrukcji drewnianej galerii od strony podwórka

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02 , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej
    ul. Lipnicka 26
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zabytkowego budynku połozoneho przy ul. 11 LISTOPADA 42 w Bielsku-Białej – ETAP III REMONTU - Obejmujący kontynuację remontu klatki schodowej oraz wymianę konstrukcji drewnianej galerii od strony podwórka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych w zabytkowym budynku zlokalizowanym przy ul. 11 Listopada 42 w Bielsku-Białej – ETAP III REMONTU obejmujący – kontynuację remontu klatki schodowej oraz wymianę konstrukcji drewnianej galerii od strony podwórka: 2) część 1 remontu - etap I remontu obejmujący obejmujący dobudowę przewodów kominowych, remont konserwatorski elewacji frontowej budynku wraz z detalami architektonicznymi, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na elewacji frontowej i elewacji tylnej, remont więźby dachowej oraz wykonanie instalacji odgromowej został wykonany w 2015 roku, 3) część 2 remontu – etap II remontu, który jest obecnie w trakcie realizacji obejmuje prace związane z wykonaniem remontu elewacji tylnej budynku (od strony podwórka), remontem galerii, remontem klatki schodowej oraz renowacją drzwi wejściowych na parterze budynku. Zakończenie etapu II remontu zostało wstrzymane z uwagi na konieczność zwiększenia i zmianę zakresu prac remontowych związanych z remontem klatki schodowej nie ujętych w etapie II remontu, 3) Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie publiczne nie obejmuje prac związanych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych ścian piwnic (odwodnienia budynku z drenażem), które zostały ujęte w Dokumentacji Projektowej, a których Zamawiający nie będzie realizował.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1, pkt. 2 ustawy Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium, wysokość wadium ustala się na kwotę – 1 446,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta czterdzieści sześć złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądz, b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz), - kosztorys ofertowy szczegółowy stanowiący obliczoną cenę oferty wykonany na podstawie wizji lokalnej i przedmiaru robót opracowany szczegółową metodą kalkulacji kosztorysowej, zawierający ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarze, obejmujący rodzaje zastosowanych materiałów z uwzględnieniem wszystkich parametrów i wymogów technologicznych ujętych w przedmiarze robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawierający wycenę wszystkich pozycji przedmiarów robót i musi być zgodny z zakresem określonym w przedmiarach robót (pozycjami, opisami i katalogami). W przypadku, gdy którakolwiek pozycja przedmiaru zostanie skalkulowana w innej pozycji kosztorysu ofertowego, należy wskazać daną pozycję oraz pozycję, w której została skalkulowana cena, nie zawierający błędów w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy, - oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, - dowód wniesienia wadium, - wykaz podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do Specyfikacji, - w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców konsorcjum lub spółka cywilna – ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymogu odpowiedzialności solidarnej, zgodnie z rozdz. V ust. 1 pkt. 8 siwz. W takich wypadkach każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w rozdziale VI, ust.1 pkt. 3 lit. a, b, c i d, a jeżeli dotyczy także pkt. 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne, - w przypadku, kiedy Wykonawca, celem wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia przez te podmioty: - wszelkich dokumentów określonych w ust. 1 niniejszego rozdziału, stosownie do zakresu w jakim będą one uczestniczyć przy realizacji niniejszego zamówienia, - zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby albo innego dokumentu, potwierdzającego oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, które to zobowiązanie w szczególności będzie określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, stosownie do zakresu w jakim będą one uczestniczyć przy realizacji niniejszego zamówienia, - Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, bezwzględnie ma zastosowanie § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz. U. poz. 1126 z 27. 07. 2016r.). „w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia”,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach