Przetargi.pl
Remont wymiennikowni c.o., cwu, instalacje elektryczne i AKPiA

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. Gwiezdna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 263 35 53 , fax. 032 298 05 17
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Sosnowcu
    ul. Gwiezdna 2 2
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 263 35 53, fax. 032 298 05 17
    REGON: 27761487100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wymiennikowni c.o., cwu, instalacje elektryczne i AKPiA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Demontaż istniejącej wymiennikowni ciepła-izolacja termiczna, rurociągi stalowe,zawory, naczynie wzbiorcze, pompy, rozdzielacze, odmulacze, osadnik, licznik energii cieplnej,wymienniki ciepła typu Jad-8 szt., manometry, konstrukcje wsporcze i podpory . 2. Montaż wymiennikowni ciepła c.o. i cwu - wymienniki typu JAD lub WWB-1 (lub inny równoważny typ wymiennika płytowego) do c.o. i cwu- 2 szt. zasobnik ciepła o poj. 1000 m?, naczynie wzbiorcze pionowe systemu zamkniętego o poj. 2,0 m?, pompy wirowe poziome- 3 kpl, rozdzielacze, rurociągi stalowe - 83 m, kształtki stalowe-63 szt., zwężki stalowe- 6 szt, spawanie ręczne ,gazowe instalacji- 71 złącz ., rurociągi z tworzyw sztucznych (PP,PE,PB)o śr. 40 i 63 mm- 52 m, zawory regulacyjne żeliwne (dla ciśn1,6MPa)-10 szt.i staliwne(dla ciśn.4,0 MPa)-15 szt., odmulacze żeliwne 65-80 mm- 2 szt.,zawory bezpieczeństwa Dn 15 i Dn 40- 2 szt., zawory przelotowe i zwrotne Dn 15;25;32 - 24 szt., wodomierze skrzydełkowe o śr. 15 i 32 mm - 2 szt., manometry z wykonaniem tulei - 21 szt., termometry z wyk. tulei - 6 szt. przeprowadzenie próby szczelności 2-ch węzłów cieplnych wraz z uruchomieniem . 3. Powłoki antykorozyjne i izolacje ciepłochronne - czyszczenie i malowanie rurociągów farbą poliwinylową do gruntowania, termoodporną do 400 ? C, izolacja rurociągów otuliną z poliuretanu gr. 50 mm- 40,10 m? i otuliną z wełny mineralnej ( z folią alumin.) gr. 40 mm - 3,00 m? 4. Roboty elektryczne i A.K.P.i A. - montaż zasilania energią elektryczną wymiennikowni , montaż szafy sterowniczo-regulacyjnej, układ regulacji temperatury wody c.o. i cwu, zasilanie i sterowanie pomp obiegowych c.o. i pompy cyrkulacyjnej cwu, instalacja sterowania układu uzupełniania zładu c.o., system ochrony przeciwporażeniowej, pomiary i sprawdzenie ukladów. 5. Roboty ogólnobudowlane w pomieszczeniu wymiennikowni - betonowe, murarsko-tynkarskie, malarskie, montaż kratki wentylacyjnej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Uprawnienia do wykonywania określonej działalności : 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 1.3. aktualna informacja z KRK, w zakresie określonym w art.24,ust.1,pkt.4-8 i pkt.9 Ustawy P.Z.P. 2. Zdolność finansowa: 2.1.Wymagana informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości stanowiącej min. cenę oferty brutto , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku konsorcjum lider powinien spełniać nie mniej niż 50 % powyższego kryterium. 2.2. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 3. Doświadczenie zawodowe i potencjał techniczno-wykonawczy : 3.1.Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w wykonywaniu robót budowlanych o charakterze tożsamym, rozmiarze i wartości stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien udokumentować ukończenie w ciągu ostatnich 5 lat, jako przynajmniej jeden remont swc o całkowitej wartości nie mniejszej niż kwota oferowana za wykonanie powyższego zadania /zł/ dotyczący realizacji o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. 3.2.Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami do realizacji zamówienia a Kierownik budowy powinien mieć przynajmniej 5 lat praktyki jako kierownik podobnych prac, uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert z zachowaniem przepisu art. 26, ust.3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , chyba, że pomimo ich uzupełnienia oferta będzie podlegała odrzuceniu . Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty przetargowej .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą /za zgodność z oryginałem/ i poświadczone przez Wykonawcę, 1/ wypełniony druk /Oferta/ który należy sporządzić wg wzoru druku - zał. Nr 1 do SIWZ 2/ Wycenę przedmiotu zamówienia (kosztorys ofertowy) sporządzoną metodą szczegółową , na podstawie przedmiaru robót- zał. Nr 2 do SIWZ 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów, zawierającej: - określenie celu działania, - okres ważności umowy, - sposób ich współdziałania, - zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, - sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na /Wykonawcę/, w miejscu / np. nazwa i adres Wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8/ informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż cena oferty z podatkiem VAT . Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 9/ Oświadczenie o zastosowaniu materiałów i wyrobów spełniających przepisy Ustawy z dnia 16.04.2006 r. o wyrobach budowlanych - na druku zał. Nr 3 do SIWZ . 10/ wypełniony druk - zał. Nr 4 do SIWZ /Doświadczenie zawodowe-referencje/ tj. wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat ( 2004-2009) robót tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. za wykonany co najmniej 1 remont swc w obiekcie użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż cena oferty . 11/ oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - na druku zał. Nr 5 do SIWZ 12/ kadrę nadzoru - przynajmniej 1 osoba -kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej i z wpisem do właściwego organu samorządu zawodowego , ze stażem w nadzorze co najmniej 5 lat . 13/aktualną polisę ubezpieczenia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej . 14/ oświadczenie o zobowiązaniu do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 10 % ceny ofertowej brutto w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego - na druku zał. Nr 6 do SIWZ 15/ oświadczenie o przyjęciu treści umowy wykonawczej - projekt umowy stanowi zał. Nr 7 do SIWZ 16/ ewentualne zastrzeżenie wynikające z art.8,ust.3 Prawa Zamówień Publicznych - o wyłączeniu dokumentów z jawności- na druku zał. Nr 8 do SIWZ 17/ Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres min. 5 lat na całość robót. Dokumenty proszę złożyć we wskazanej kolejności oznaczając je odpowiednio jako kolejne załączniki, poprzedzając je spisem treści ze wskazaniem strony, na której załączniki te są dostępne. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach