Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W MYSZKOWIE

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W MYSZKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Myszkowie 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 2) Dodatkowe przedmioty: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne, 45453100-8 Roboty renowacyjne, 45321000-3 Izolacja cieplna, 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45262690-4 Remont starych budynków, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 4. Realizacja robót budowlanych w ramach ww. zadania inwestycyjnego polega na: A. Wykonanie prac termomodernizacyjnych: ­ docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną o gr. 14cm (920m2), warstwą pianki poliuretanowej o gr. 10cm (145m2) oraz docieplenie ościeży wełną mineralną o gr. 3cm (234m2) wraz z wykonaniem nowej wyprawy tynkarskiej (tynk silikonowy), ­ docieplenie stropodachu nad budynkiem głównym z sypkich włókien celulozowych układanych na płycie stropowej w przestrzeni wentylowanej - gr. warstwy 18cm (650m2), ­ docieplenie stropodachu nad budynkiem sali gimnastycznej i łącznikiem za pomocą płyt poliuretanowych o gr. 14cm (210m2) ­ wykończenie połaci stropodachów folią wierzchniego krycia wraz z obróbkami blacharskimi (860m2), ­ wymiana rynien (150m), rur spustowych (94m) i obróbek blacharskich (460m2) na nowe ocynkowane i powlekane, ­ wykonanie nowej hydroizolacji ścian piwnicznych i fundamentowych budynku (390m2), ­ wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej i pvc na nową pvc (1,3W/(m2K)) z nawiewnikami higrosterowanymi (ok. 310m2), ­ montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej (201m) i nowych parapetów wewnętrznych z pvc (250m), ­ wymiana istniejącej ślusarki drzwiowej drewnianej na nowa aluminiową ciepłą (<1,7W/(m2K)) (42m2), ­ wymiana oświetlenia zewnętrznego budynku - nowe oprawy oświetleniowe z czujnikiem ruchu lub zmierzchowe LED (7kpl.), montaż oświetlenia LED wejścia głównego (1kpl.), ­ remont schodów zewnętrznych i zadaszenia przy wejściu głównym i pozostałych wejściach do budynku. Do docieplenia przegród zewnętrznych należy bezwzględnie zastosować materiały pochodzące z jednolitego systemu ocieplania tych przegród. B. Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w obrębie całego obiektu: ­ demontaż całej instalacji c.o. i grzejników w obrębie budynku szkoły, ­ demontaż kotła olejowego, ­ demontaż zbiornika oleju, ­ zabudowa w pomieszczeniu byłej kotłowni pompy ciepła typu solanka/woda o następujących wymaganiach i parametrach: a) wielostopniowa: min. dwustopniowa lub modułowa: min. dwa moduły (pompy), b) moc cieplna znamionowa: min. 144 kW (łącznie), przy solanka 0 st. C/woda 35 st. C, c) współczynnik efektywności COP: min 4,6 określony zgodnie z normą PN-EN 14511 przy solanka 0 st. C/woda 35 st. C, d) pobór mocy elektrycznej: nie większy niż 34 kW (łącznie), e) maksymalna/minimalna temp. zasilania na obiegu pierwotnym: 20°/-5°C, f) maksymalna temp. zasilania na obiegu wtórnym: 60°C, g) fabrycznie wyposażona w regulator obsługujący pracę pompy, regulację pogodową i zapewniająca sterowanie pracą pompy na obiegu pierwotnym i wtórnym oraz pompą obiegową instalacji c.o. h) fabrycznie wyposażona w czujniki temperatury i przetworniki ciśnienia roboczego po stronie niskiej i wysokiej (odparowania i skraplania) oraz temperatury po stronie dolnego i górnego źródła, i) automatyka pompy ciepła winna umożliwiać podgląd/rejestrację zużycia energii przez sprężarkę oraz ilości energii oddanej do systemu c.o., j) umożliwiająca diagnozę serwisową pompy bez ingerencji w obieg termodynamiczny np. poprzez panel sterowania wbudowanej lub zewnętrznej automatyki, interfejs, komputer zewnętrzny podłączony do automatyki, k) umożliwiająca zdalny nadzór serwisowy (diagnoza/ analiza on-line poprawnej lub niepoprawnej pracy pompy ciepła i systemu, szybką reakcję serwisu, dokonywanie zdalnych nastaw automatyki sterującej), l) wyposażona w minimalną ilość sprężarek: 2 szt., m) maksymalne ciśnienie robocze: 6 bar, n) oznakowanie znakiem CE, o) posiadanie zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta pompy ciepła z normą PN- EN 14511 lub równoważnymi systemami odniesienia np. EN 14511, ­ oznaczenie pompy ciepła europejskim znakiem jakości EHPA Q stanowi jedno z kryteriów pozacenowych oceny ofert, ­ sondy pionowe PE 100: 32 szt., ­ minimalny okres gwarancji jakości na roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji obiegu pierwotnego i wtórnego źródła ciepła: 60 miesięcy, ­ maksymalny okres gwarancji jakości na roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji obiegu pierwotnego i wtórnego źródła ciepła: 120 miesięcy. zabudowa niskotemperaturowej instalacji c.o.: a) obieg pierwotny 10/5°C na odcinku sondy - studnie z rozdzielaczami 16-sekcyjnymi - pompa ciepła: rurociągi z rur z tworzywa HDPE na ciśnienie 25 atmosfer i temperaturę (-)40 ÷ (+)95°C łączone poprzez złączki elektrooporowe spinające sondy pionowe z rozdzielaczami zbiorczymi - ok. 1724m, armatura odcinająca, zwrotna, spustowa - kołnierzowa na ciśnienie 25 bar i temp. 100°C i odporna na solankę, studzienki rozdzielcze 16-sekcyjne wraz z systemowym przedłużeniem, z rotametrami i zaworami, montowanymi fabrycznie, jako gotowe elementy, rotametry (od 5 ÷ 50 l/min) umieszczone na rozdzielaczu powrotnym instalacji (cieplejszy czynnik) zapewniające ciągły, bezpośredni odczyt, całkowite odcięcie jak i regulację przepływającego czynnika, studzienki rozdzielacze dolnego źródła zawory na rurach dobiegowych oraz sekcjach kolektora wewnątrz studni zapewniające odcięcie każdego obiegu indywidualnie, rozdzielacze dolnego źródła umiejscowione na ścianie zewnętrznej w pomieszczeniu pomp ciepła, przejście przez przegrody zewnętrzne szczelne, trwałe, termiczne i odporne na działanie gruntu i wody, pojedyncze sondy ?40 x 3,7 (gruntowe wymienniki pionowe) - 32szt., płyn niskokrzepnący propylenowy - ekologiczny z pełnym pakietem dodatków organicznych, tj. inhibitorów korozji, stabilizatorów, przeciwutleniaczy, dodatków przeciwpiennych, obieg zabezpieczony naczyniem wzbiorczym przeponowym DE200 na ciśnienie 16 bar i zaworem bezpieczeństwa SM Dn40 na ciśnienie otwarcia 25 bar, pompa obiegowa elektroniczna o parametrach: Qmin=24m3/h, Hp=10mH2O, b) obieg wtórny - 50/45°C na odcinku pompa ciepła - bufor ciepła - rozdzielacze: rury z tworzywa stabilizowane wkładką aluminiowa na ciśnienie 10bar i temp. 90°C łączone przez zgrzewanie, obieg wyposażony w 2 pompy o najwyższej sprawności o parametrach: Q=26,4m3/h, Hpmax=12mH2O, Hp=6,4mH2O, obieg zabezpieczony naczyniem wzbiorczym przeponowym i zaworem bezpieczeństwa typ 1915 na ciśnienie otwarcia 4bar, armatura odcinająca, zwrotna i regulacyjna do średnicy Dn80 włącznie gwintowana, powyżej Dn80 - kołnierzowa, rozdzielacze instalacji c.o. (trzysekcyjne) stalowe, izolacja z pianki poliuretanowej, przewody rozprowadzające z rur z tworzywa z wkładką aluminiową łączone przez zgrzewanie prowadzone pod stropem piwnic i kanałów przełazowych, piony i gałązki do grzejników z tego samego materiału jak przewody rozprowadzające i prowadzone w bruzdach w ścianach pod tynkiem, przejścia przez stropy i ściany prowadzone w tulei ochronnej, przewody mocowane do ścian i sufitów za pomocą zawiesi stalowych z uszczelką gumową, grzejniki - płytowe typu K i w doposażeniu o zawór termostatyczny i z głowicą termostatyczną wandaloodporną (114kpl.), na powrocie zawór tzw. powrotu, odpowietrzenie - automatycznym zaworem odpowietrzającym z zaworem stopowym na końcu każdego pionu, zabudowa zbiornika buforowego o poj. 3,0m3 i na ciśnienie max. 10bar z fabryczną izolacją termiczną i niezbędną armaturą, wykonanie nowej instalacji elektrycznej niskiego napięcia pomieszczenia kotłowni (instalacja elektryczna pompy ciepła, oświetleniowa - 17 kpl. opraw i gniazdkowa). C. Instalacja kanalizacji deszczowej: wykonanie wokół budynku szkoły systemu odwodnienia z rur fi 200mm - ok. 240m, fi 160mm - 85m wraz z zabudową podziemnego zbiornika na wodę deszczową o pojemności 9 400l z PEHD. D. Instalacja odgromowa: wymiana instalacji odgromowej na nową - drut stalowy ocynkowany fi 8mm w postaci zwodów poziomych niskich oraz pionowych montowanych na dachu - ok. 352m. E. Remont istniejących pomieszczeń piwnicznych - istniejąca kotłownia: wyrównanie i malowanie sufitu kotłowni i pomieszczeniach przyległych (129,0m2), wykonanie nowej posadzki i izolacji przeciwwodnej w kotłowni i pomieszczeniach przyległych (129m2), ułożenie płytek gresowych na całej wysokości pomieszczenia kotłowni, zamurowania i wyburzenia otworów drzwiowych, rozbiórka ścianki działowej, wykonanie nowych nadproży drzwiowych, stalowych z ceowników - 5 szt., montaż nowych drzwi prowadzących do kotłowni, w kotłowni i pomieszczeniach przyległych - 6szt., oczyszczenie i pomalowanie schodów i balustrad prowadzących do piwnicy w której znajduje się kotłownia, zamurowania cegłą lub pustakiem ceramicznym miejsc po demontażu grzejników, rozebranie istniejącego komina spalinowego z kotłowni wychodzącego ponad połać stropodachu do wysokości pozostałych kominów wentylacyjnych z wykonaniem na nim nowego czopucha betonowego. 5. Przedmiot zamówienia wraz z zakresem robót budowlanych został szczegółowo określony w dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Myszkowie, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 6. W przypadku rozbieżności występujących w treści (tekst, rysunki) opracowań składających się na dokumentację, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, Zamawiającego i Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a po zawarciu umowy - w realizacji przedmiotu zamówienia, będzie obowiązywała następująca hierarchia ważności dokumentów: 1) Decyzje i zgłoszenia umożliwiające realizację zadania inwestycyjnego; 2) Projekt wykonawczy; 3) Przedmiary robót; 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 5) Projekt robót geologicznych na wykonanie otworów wiertniczych w celu wykorzystania ciepła ziemi dla budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Myszkowie przy ul. Wapiennej 2; 6) Projekt budowlany. 6. Oferowana przez Wykonawcę pompa ciepła winna spełniać wymagania podane w opisie przedmiotu zamówienia. Przedkładane przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowana pompa ciepła odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, co Wykonawca winien udowodnić stosownymi dokumentami, a na Zamawiającym spoczywa wówczas obowiązek oceny równoważności oferowanych rozwiązań. 8. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.21.2015.PZ - Wadium - Termomodernizacja SP nr 6 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na roboty budowlane obejmujące wykonanie instalacji obiegu pierwotnego i wtórnego źródła ciepła
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach