Przetargi.pl
Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad Potokiem Stawowym w ciągu ul. Kopcowej

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad Potokiem Stawowym w ciągu ul. Kopcowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu nad Potokiem Stawowym w ciągu ul. Kopcowej w Bieruniu Starym o długości ok. 13,0 mb (łącznie ze skrzydełkami), posadowionego za pośrednictwem pali jet grouting wraz z dojazdami do obiektu oraz umocnienie koryta cieku w rejonie mostu. Zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie przed opracowaniem oferty. Zakres rzeczowy : 1. Roboty geodezyjne. 2. Roboty rozbiórkowe, ziemne, ścianki szczelne: demontaż lamp ulicznych - 2 szt., demontaż balustrad, konstrukcji stalowej pochwytu, murków ceglanych z fundamentami, rozbiórka konstrukcji jezdni i chodników na moście, na dojazdach i dojściach do mostu, rozbiórka konstrukcji mostu wraz z podporami i fundamentami, wykonanie ścianek szczelnych, wykopy mechaniczne w ściance szczelnej i pod płyty przejściowe, zasypanie przyczółków. 3. Wykonanie konstrukcji podpór: wykonanie pali jet grouting śr. 60 cm, zbrojonych rurą stalową ? 70 - 48 szt. (168,0 m), płyty fundamentowe gr. 1,0 m, dł. 11,0 m, szer. wzdłuż osi obiektu 4,0 m, przyczółki żelbetowe pełnościenne (ściana czołowa gr. 85 cm) ze skrzydełkami gr. 45 cm, łożyska elastomerowe. 4. Wykonanie konstrukcji nośnej: płyta żelbetowa wykonana na mokro z betonu B35 zbrojonego stalą A-III N, płyty przejściowe dł. 4,0 m, izolacja, 5. Roboty nawierzchniowe: jezdnia na moście: - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, jezdnia na dojazdach: - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, strefa płyt przejściowych: - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - tłuczeń otoczony bitumem, chodnik na moście: - nawierzchnia epoksydowo-poliuretanowa gr. 0,5 cm, - zabudowa chodnikowa B35 gr. 22-35 cm, chodnik na dojazdach: - kostka betonowa gr. 10 cm, - podbudowa piaskowa, elementy ulic: - krawężnik granitowy 6. Roboty wykończeniowe: montaż barieroporęczy sztywnych z wypełnieniem o wys. 1,1 m, dł. 26,40 mb, montaż balustrady stalowej z rur stalowych dł. 18,0 mb, montaż sączków odwadniających, schody skarpowe żelbetowe z balustradą obustronną, stopnie pokryte nawierzchnią żywiczną jak na chodniku mostu - 2 szt. 7. Umocnienie koryta potoku: umocnienie brzegu i dna potoku płytami ażurowymi na geowłókninie. 8. Oznakowanie: organizacja ruchu na czas prowadzenia robót, oznakowanie poziome - 20 m2. 9. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wniesienie pomiarów do Dokumentacji Powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu. Dokładny zakres prac określono w przedmiarach robót, które są integralną częścią dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że zakres robót mostowych nie może zostać zlecony Podwykonawcom. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie III Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego w BS O Tychy, numer konta: 26 8435 0004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP- 3410 - 23 - 09 . Przetarg nieograniczony na wybór Wykonawcy inwestycji p.n.: Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad Potokiem Stawowym w ciągu ul. Kopcowej. Wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godziny 12?? w dniu otwarcia ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. W pieniądzu przelewem. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. 3. W gwarancjach bankowych. 4. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą. 2. Zapewnią, że w wykonywaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby( osoba) z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami mostowymi (uprawnienia mostowe). 3. Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania roboty remontowe lub inwestycyjne w zakresie budowy lub modernizacji mostów o łącznej wartości brutto min. 1 000 000,00 zł. Przy ocenie spełnienia warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania. Jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy niż określony w pkt 3, to należy potwierdzić wymagany w w/w punkcie warunek dla krótszego okresu działalności. 4. Wykonają siłami własnymi zakres robót mostowych. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1. Oświadczenia z art. 22 ust. 1 oraz z art. 24 ust. 1, ust. 2 pkt. 1 ustawy, że: a) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od - do ,stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I. 4, podpunkty 7 i 8 SIWZ). 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa). 6. Oświadczenie, że zamówienie wykona Wykonawca sam/ lub zakres dotyczący -wykona Wykonawca sam, natomiast zakres dotyczący.: (wymienić części zamówienia) zostanie powierzony Podwykonawcom. 7. Oświadczenie o ujęciu w kosztach pośrednich kosztów nie będących kosztami z przedmiaru. 8. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednimi pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa muszą zostać dołączone do oferty w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87/2006, poz. 605 z późn. zm.), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez Wykonawcę, tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót w zakresie budowy, remontów lub modernizacji mostów o łącznej wartości brutto min. 1 000 000,00 zł . Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącego załącznik do SIWZ. 3. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należytą staranność wykonania robót wymienionych w wykazach dla potwierdzenia warunku określonego w punkcie 3 działu VI SIWZ. 4. Uprawnienia osób, które będą kierowały robotami mostowymi oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli jego ważność upłynęła w dniu otwarcia ofert). Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio: 1. pkt 1 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej (w dziale VIII), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach