Przetargi.pl
Remont wybranych pomieszczeń oddziału dziecięcego Szpitala Powiatowego w Sławnie – branża budowlana, sanitarna i elektryczna

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. I-go Pułku Ułanów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8103031, 8106302 , fax. 598 102 423
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. I-go Pułku Ułanów 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8103031, 8106302, fax. 598 102 423
    REGON: 33130866400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych pomieszczeń oddziału dziecięcego Szpitala Powiatowego w Sławnie – branża budowlana, sanitarna i elektryczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części pomieszczeń oddziału Dziecięcego w zakresie prac budowlanych, sanitarnych i elektrycznych z przystosowaniem do aktualnych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Remont dotyczy trzech sal chorych, pomieszczenia świetlicy, sanitariatu dla personelu i części korytarza. Pomieszczenia znajdują się na parterze jednokondygnacyjnego budynku. Sale chorych wyposażone zostaną w śluzy fartuchowo-umywalkowe oraz wymienione zostaną przeszklenia pomiędzy salami chorych. W sanitariacie wymienione zostaną przybory sanitarne, glazura, udrożniony system wentylacji grawitacyjnej wspomagany wentylatorkami kanałowymi. Wymieniona zostanie stolarka drzwiowa w remontowanych pomieszczeniach, wymieniona zostanie posadzka, odnowione tynki. W zakres robót budowlano-sanitarnych wchodzą: a) Roboty rozbiórkowo – demontażowe – demontaż istniejącej stolarki drzwiowej i naświetli pomiędzy salami chorych, demontaż drzwi wydzielających przedsionek, demontaż przyborów sanitarnych i armatury, skucie glazury ze ścian, rozebranie posadzek , rozebranie zbędnych ścianek działowych w sanitariacie, poszerzenie otworów drzwiowych. b) Udrożnienie przewodów wentylacyjnych murowanych, wykonanie przewodów wentylacyjnych z przewodów wentylacyjnych spiro, zamontowanie wentylatorków kanałowych. c) Wymurowanie ścianek działowych śluz z betonu komórkowego, częściowe zamurowanie otworów po zdemontowanych naświetlach, osadzenie nadproży drzwiowych i okiennych, przymurowanie ścianek na korytarzu, zamurowanie bruzd itp. d) Montaż drzwi przeszklonych na korytarzu, wydzielających przedsionek. e) Osadzenie stolarki drzwiowej – w salach chorych osadzenie drzwi PCV z przeszkleniem , osadzenie ościeżnicy i założenia skrzydła drzwiowego w pomieszczeniu sanitariatu. f) Montaż naświetli pomiędzy salami chorych. g) Wykonanie tynków na nowych ścianach, po zamurowaniach , po skuciu glazury, wymiana odparzonych tynków. h) Ułożenie glazury w sanitariacie oraz fartuchów przy umywalkach w salach chorych, uzupełnienie glazury na ścianie korytarza. i) Wykonanie gładzi gipsowej na tynkach. j) Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych w salach chorych, świetlicy oraz sanitariacie. k) Rozprowadzenie podejść kanalizacyjnych i wodnych zgodnie z nowym umieszczeniem przyborów sanitarnych . l) Zabetonowanie bruzd w posadzkach m) Wykonanie warstw wyrównawczych i wygładzających posadzkowych. n) Wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych w sanitariacie. o) Ułożenie wykładziny homogenicznej z wywinięciem na ściany w salach chorych i świetlicy p) Montaż listew ochronnych na ścianach w salach chorych, q) Roboty malarskie. W zakres prac branży elektrycznej wchodzą: a) Montaż tablicy rozdzielczej b) Montaż korytek kablowych c) Montaż kanałów instalacyjnych d) Ułożenie wewnętrznych linii zasilających e) Demontaż i montaż przewodów kabelkowych f) Demontaż i montaż urządzeń i osprzętu elektroinstalacyjnego g) Demontaż i montaż opraw oświetleniowych h) Demontaż i montaż gniazd wtykowych i) Realizacja ochrony przetężeniowej. j) Realizacja ochrony przeciwporażeniowej - samoczynne szybkie wyłączanie. k) Realizacja ochrony przeciwprzepięciowej. l) Realizacja ochrony przeciwpożarowej. m) Prace kontrolno - pomiarowo - rozruchowe. n) Prace odbiorcze i przekazanie do eksploatacji W zakres robót wchodzi wywóz i zagospodarowanie materiałów rozbiórkowych. 2. Nazwa i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych /CPV/ 45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno kanalizacyjne i sanitarne 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej 45311100-1 Roboty Instalacje niskiego napięcia 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- branża budowlana i sanitarna Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- branża elektryczna Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Przedmiar robót – branża budowlana i sanitarna Załącznik Nr 3 do SIWZ. d) Przedmiar robót wraz z projektem - branża elektryczna Załącznik Nr 4 do SIWZ. e) Projekt wykonawczy instalacje elektryczne Załącznik Nr 5 do SIWZ 4. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiary robót, które stanowią jedynie materiał pomocniczy umożliwiający zapoznanie się z przewidywanym zakresem robót 5. W celu umożliwienia Wykonawcom szczegółowego zapoznania się z przedmiotem i zakresem zamówienia Zamawiający ustala datę oględzin na dzień 9 sierpnia 2019r. 6. Zamawiający zaprasza Wykonawców w w/w dniu o godzinie 9:00 do siedziby Szpitala Powiatowego w Sławnie (budynek Administracji) w celu zgłoszenia chęci dokonania oględzin. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający nie wymaga, na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związanych z przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 z ł( dwa tysiące złotych) . 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust 6 PZP: a) pieniądzu , b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń o których mowa w pkt XII 3 lit b)-e) SIWZ ( art. 45 ust 6 pkt 2-5 PZP) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 4.1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a PZP z przyczyn leżących po jego stronie , nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. .25 ust1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 58 8566 0003 0112 1751 2000 0001. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania środków na rachunku ( jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed terminem składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt XII 3 lit b)-e) SIWZ ( art. 45 ust. 6 pkt 2-5 PZP) Wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach. O których mowa w pkt XII 3 lit b) - e) SIWZ ( w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 PZP) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 PZP, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na : „Remont wybranych pomieszczeń Oddziału Dziecięcego Szpitala Powiatowego w Sławnie” 11. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt XII 3 SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 13. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach