Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
- Data zamieszczenia: 2018-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
Pl. Św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48552482001, , fax. +48552483180
REGON: 000524447 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wnętrz parteru z antresolą zabytkowego ratusza wraz z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem prac remontowych budynku zabytkowego ratusza w miejscowości Pasłęk, ul. Chrobrego 7 (Gmina Pasłęk, powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie) wraz z wyposażeniem pomieszczeń w meble, urządzenia AGD oraz sprzęt teleinformatyczny. Budynek ratusza w Pasłęku jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 10 października 1956 r. nr rej. A-176. Wszystkie planowane prace prowadzone będą zgodnie z Pozwoleniem nr 398/2017 z dnia 19.06.2017 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Olsztynie – Delegatury w Elblągu, ważnym do dnia 31.12.2018 r. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń z przystosowaniem pomieszczeń WC do obowiązujących przepisów oraz użytku przez osoby niepełnosprawne, wydzielenie aneksu kuchennego na parterze budynku i wyposażenie wszystkich pomieszczeń w nowe instalacje elektryczne, sanitarne i teleinformatyczne. Ponadto w budynku ratusza w pomieszczeniach znajdujących się na parterze przewiduje się wykonanie prac remontowych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz usunięciu niewłaściwych powłok malarskich, współczesnych zniszczonych podłóg i posadzek, a także wykonanie okładziny drewnianej schodów i wymianę parapetów okiennych wewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 10 300,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy trzysta zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące wadium zamieszczono w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku; 2) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert; 3) Informacje dotyczące powoływania się na zasoby innych podmiotów; 4) Informacje dotyczące zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku OSP wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz infrastrukturą techniczną w miejscowości Dąbrowy
Dodano: 2024-03-26 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu
Dodano: 2024-03-14 - Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2024-01-18 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej
Dodano: 2023-11-27 - REMONT BUDYNKU NR 39 (WARSZTAT) W KNW PRZY UL. ŁĘCZYCKIEJ W ELBLĄGU
Dodano: 2023-10-26 - Remont szkoły
Dodano: 2023-07-09 - „Modernizacja trzech łazienek w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o w ramach projektu Dostępność Plus dla zdrowia”
Dodano: 2023-07-06 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sorkwity
Dodano: 2023-05-25 - „Modernizacja trzech łazienek w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o w ramach projektu Dostępność Plus dla zdrowia”
Dodano: 2023-05-12