Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz malowanie elewacji budynku zabytkowej szkoły w msc. Nawiady

GMINA PIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 11-710 Piecki, ul. Zwycięstwa 34
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 742 20 29
  • Data zamieszczenia: 2024-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PIECKI
    ul. Zwycięstwa 34
    11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 742 20 29
    REGON: 510742758
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz malowanie elewacji budynku zabytkowej szkoły w msc. Nawiady
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz malowanie elewacji budynku zabytkowej szkoły w msc. Nawiady. 4.2. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w zabytkowym budynku szkoły podstawowej w msc. Nawiady. W ramach zakładanych prac należy wykonać malowanie elewacji obiektu. Budynek szkoły zlokalizowany jest na działce nr ewid. 72/2 obr. Nawiady oraz jest ujęty w gminnej ewidencji zabytków. Obiekt jest aktywnie wykorzystywany do realizacji zadań oświatowych na obszarze gminy Piecki.4.3. Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Demontaż starych okien skrzynkowych oraz montaż nowych okien skrzynkowych o wymiarach 1,40 x 2,26 – 12 sztuk,2) Demontaż starych okien skrzynkowych oraz montaż nowych okien skrzynkowych o wymiarach 1,45 x 1,70 – 5 sztuk,3) Demontaż starych okien skrzynkowych oraz montaż nowych okien skrzynkowych o wymiarach 1,25 x 1,50 – 12 sztuk,4) Demontaż starych okien skrzynkowych oraz montaż nowych okien skrzynkowych o wymiarach 0,77 x 1,70 – 1 sztuka,5) Demontaż starych okien skrzynkowych oraz montaż nowych okien skrzynkowych o wymiarach 0,77 x 1,1 – 1 sztuka,6) Demontaż starych okien skrzynkowych oraz montaż nowych okien skrzynkowych o wymiarach 0,7 x 1,0 – 2 sztuk,7) Naprawa drzwi zewnętrznych drewnianych – renowacja – 5,420 m2 – 1 sztuka,8) Malowanie elewacji budynku – 384,497 m24.4. Szczegółowy zakres prac określony jest w: a) Dokumentacji projektowej składającej się z:- Projektu budowlanego – „Wymiana stolarki okiennej, remont stolarki drzwiowej oraz malowanie elewacji zabytkowej szkoły w msc. Nawiady” opracowanego przez INWEST-BUD Mariusz Piórkowski, Kiersztanowo 54E, 11-700 Mrągowo; - Przedmiaru robót, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.Inwestycja realizowana będzie na podstawie:- Pozwolenia na budowę, - Pozwolenia Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania powyższych pozwoleń i udostępni je przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych):12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 z dopiskiem Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz malowanie elewacji budynku zabytkowej szkoły w msc. Nawiady w terminie do dnia 27 sierpnia 2024 r. do godz. 1200, a dowód wpłacenia wadium dołączyć do oferty.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach