Przetargi.pl
Remont windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45313100-5. 2. Przedmiotem zamówienia jest: remont windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57, a także serwis i konserwacja windy w okresie gwarancji. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 (do SIWZ) - dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). 4. Zakres robót obejmuje: 1) prace demontażowe, rozbiórkowe i przygotowawcze, takie jak np. demontaż istniejącego dźwigu, skucie posadzki na poziomie kondygnacji piwnicy na powierzchni około 10 m2; 2) remont szybu dźwigowego i maszynowni z odbiciem luźnych tynków, ich uzupełnieniem i naprawą oraz malowaniem i wymianą zniszczonej posadzki z ułożeniem płytek typu gres; 3) prace budowlane związane z montażem windy wraz z pracami towarzyszącymi takie jak np. wykonanie posadzki betonowej przemysłowej w rejonie windy na poziomie piwnicy wraz z zabezpieczeniem przejść starej wykładziny i posadzki betonowej z zastosowaniem np. listew metalowych dwustronnych; 4) montaż windy elektrycznej o parametrach podanych w specyfikacji (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z wyposażeniem dostosowanym dla osób niepełnosprawnych w tym niewidzących i niedowidzących, takich jak np.: a) zewnętrzne przyciski przywoławcze windy muszą zostać zamontowane po tej samej stronie, po której znajdują się wewnętrzne przyciski przywoławcze, b) panel wewnętrznych przycisków przywoławczych windy musi mieć wyodrębnione przyciski dowolnego kształtu dla każdej pozycji, oznaczone numerem piętra zgodnym z numeracją administracyjną, o dużym kontraście w stosunku do tła oraz dodatkowo alfabetem Braillea, c) panel wewnętrznych przycisków przywoławczych windy nie może wykorzystywać technologii dotykowej (pojemnościowej, rezystancji, etc.), w szczególności niedopuszczalne są panele przywoławcze wykonane ze szkła, d) winda musi być wyposażona w dwujęzyczne (polski i angielski) moduły głosowe anonsujące: - poziom zatrzymania się windy i komunikaty o charakterze administracyjnym dostarczone przez Zamawiającego, - kierunek poruszania się windy, e) komunikaty głosowe muszą emitować głos do wnętrza kabiny windy, a nie do szybu windowego; 5) prace związane z zapewnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych w tym dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim zgodnie z wymaganiami normy ICC/ANSI A117.1-1998 lub równoważnej; 6) wykonanie wentylacji mechanicznej szybu windy; 7) roboty elektryczne i teletechniczne związane z montażem dźwigu takie jak np. wykonanie zasilania z rozdzielnicy R5 do szybu windy, rozdzielnica dźwigu elektrycznego, szafa sterowa windy, oświetlenie szybu windowego, maszynowni i kabiny windy, ochrona przeciwporażeniowa, zasilanie urządzeń wentylacji, instalacja telefoniczna zapewniająca łączność z odpowiednimi służbami, wszystkie prace związane z zapewnieniem prawidłowej, zgodnej z obowiązującymi przepisami współpracy windy z istniejącymi urządzeniami i systemami przeciwpożarowymi takimi jak wyłącznik przeciwpożarowy prądu, awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, (włączenie ww. systemów i urządzeń po przeprowadzonych pracach musi być przeprowadzone przy udziale firmy serwisującej systemy ppoż. w obiekcie); 8) wszystkie prace towarzyszące w tym np. zabezpieczenie dachu w miejscu prac przed ewentualnym zalaniem lub innym uszkodzeniem pomieszczeń na niższych kondygnacjach, zabezpieczenia i wygrodzenia w celu zapewnienia odpowiednich warunków BHP w czynnym obiekcie, wykonanie pomiarów w tym elektrycznych, odbiór dźwigu przez UDT; 9) zapewnienie w okresie gwarancji serwisu i konserwacji windy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym UDT i DTR urządzeń wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych (czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii: do 2 godzin, a w przypadku uwięzienia osoby w windzie do 1 godziny); 10) opracowanie instrukcji obsługi i przeszkolenie personelu, dostarczenie schematów elektrycznych sterowania dźwigów wraz z kodami błędów, programator umożliwiający dokonanie serwisu dźwigu i zmiany parametrów pracy dźwigu (wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim). 5. Zakres prac obejmuje również roboty towarzyszące, takie jak np. przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe z sukcesywnym wywozem materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, wykonanie wydzieleń na czas prowadzenia robót, prace odtworzeniowe, pomiary elektryczne w tym natężenia oświetlenia, sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, które zamierza użyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Roboty będą wykonywane etapami wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu robót. Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie obiektu np. prowadzenie zajęć dydaktycznych. Wszystkie prace głośne mogą być wykonywane tylko w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (Administracja obiektu). 8. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 9. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy - od daty zakończenia czynności odbioru końcowego. 10. Jeśli gdziekolwiek dokumentacji projektowej ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-168/13/PJ. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz 26 ust. 2d lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 4. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach