Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Niechorska 27 27
72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
REGON: 00031028400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wiaty dwuczęściowej związany z wymianą pokrycia dachowego , robotami tynkarskimi i malarskimi przy SPZZOZ Gryfice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont wiaty dwuczęściowej związany z wymianą pokrycia dachowego , robotami tynkarskimi i malarskimi przy SPZZOZ Gryfice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (§ 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r)tj.: Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branżowymi wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4 ) przedstawienie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . Wartość wykonanej roboty budowlanej - o wartości min.80000,00zł brutto(załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencjami ). 5) Zakres robót , jakie Wykonawca chce powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (§ 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r)tj.: Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branżowymi wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4 ) przedstawienie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . Wartość wykonanej roboty budowlanej - o wartości min.80000,00zł brutto(załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencjami ). 5) Zakres robót , jakie Wykonawca chce powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przebudowy dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie robót naprawczo - zabezpieczajacych lądowiska dla helikopterów na przebudowanym budynku kuchni szpitala, przy ul. Kościuszki w Szczecinku
Dodano: 2016-07-04 - Remont dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na trzy części
Dodano: 2016-06-14 - Remont dachów krytych papą budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 3 oficyna i ul. Pocztowej 41 oficyna w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części
Dodano: 2016-06-13 - Remont dachów krytych dachówką, budynków mieszkalnych przy ul. 1 Maja 30 i ul. Thugutta 2 i 4 w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części
Dodano: 2016-05-06 - Remont dachu budynku przy ul. Władysława Andersa 34 w Koszalinie - ETAP I
Dodano: 2016-04-27 - Zmiana pokrycia dachowego na budynku Urzędu Miasta Sławna
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie przebudowy dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu.
Dodano: 2016-04-15 - Remont dachów krytych dachówką, budynków mieszkalnych przy ul. Księżnej Dąbrówki 47 i ul. Księżnej Dąbrówki 49 w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części
Dodano: 2016-04-14