Przetargi.pl
Remont wiaty dwuczęściowej związany z wymianą pokrycia dachowego , robotami tynkarskimi i malarskimi przy SPZZOZ Gryfice

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Niechorska 27 27
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
    REGON: 00031028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiaty dwuczęściowej związany z wymianą pokrycia dachowego , robotami tynkarskimi i malarskimi przy SPZZOZ Gryfice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont wiaty dwuczęściowej związany z wymianą pokrycia dachowego , robotami tynkarskimi i malarskimi przy SPZZOZ Gryfice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (§ 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r)tj.: Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branżowymi wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4 ) przedstawienie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . Wartość wykonanej roboty budowlanej - o wartości min.80000,00zł brutto(załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencjami ). 5) Zakres robót , jakie Wykonawca chce powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (§ 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r)tj.: Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branżowymi wymaganymi przepisami Prawa Budowlanego. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 4 ) przedstawienie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . Wartość wykonanej roboty budowlanej - o wartości min.80000,00zł brutto(załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencjami ). 5) Zakres robót , jakie Wykonawca chce powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach