Przetargi.pl
Remont wiat przystankowych

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Trembeckiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 86 60 349 , fax. (017) 86 60 349
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
    ul. Trembeckiego 3 3
    35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 86 60 349, fax. (017) 86 60 349
    REGON: 18048307100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiat przystankowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie w należytym stanie technicznym wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Rzeszowie, w celu zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego oraz zapewnienia estetyki i funkcjonalności obiektu. a) naprawy bieżące lub wymiana elementów wiat przystankowych: - wymiana uszkodzonych szyb ze szkła bezpiecznego hartowanego mocowanych z zastosowaniem uszczelek gumowych. Wymiary szyb: 1800 mm x 755 mm gr. 6mm, 1560 mm x 755 mm gr. 6mm, 1200 mm x 1800 mm gr. 8mm, 855 mm x 1800 mm gr. 6mm, w cenę wymiany szyb należy wliczyć uzupełnienie lub wymianę uszczelek, odbojników dystansowych oraz pozostałych elementów niezbędnych do ich prawidłowego zamocowania. - wymiana elementów zadaszenia wiaty (świetlików dachowych) z poliwęglanu jednokomorowego, przyciemnianego o gr. 6mm. Świetlik w formie powierzchni walcowej o wymiarach w rzucie 160x350 i wys. 60cm - naprawa ławek o konstrukcji wsporczej z profili stalowych i siedziska z 3 listew drewnianych - naprawa zniszczonych gablot: Gablota duża przeznaczona na reklamę - drzwi z blachy stalowej Gablota mała przeznaczona na rozkłady jazdy - odmalowanie skorodowanych elementów przystanków lub całego przystanku wg istniejącej kolorystyki - naprawa elementów stalowych konstrukcji wiaty - w cenie należy uwzględnić ewentualne spawanie elementów oraz ich podmalowanie. b) niezwłoczne zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury) Dotyczy interwencji Wykonawcy w ciągu doby od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa pasażerów komunikacji autobusowej, wynikających ze złego stanu technicznego obiektu - demontaż wiaty oraz ustawienie w jej miejsce tymczasowego słupka przystankowego - w uzasadnionych przypadkach kwalifikujących wiatę do likwidacji: gdy nie ma możliwości jej naprawy na miejscu lub zniszczenia są tak wielkie, że obiekt nie nadaje się do naprawy a pozostając na swoim miejscu stwarza zagrożenie dla pasażerów, przechodniów oraz innych użytkowników drogi. Słupki przystankowe należy zamontować na obciążnikach lub w gruncie, w sposób gwarantującej stabilność konstrukcji i bezpieczeństwo pasażerów, przechodniów oraz innych użytkowników drogi. Wykonawca zobowiązany jest do 7 dni przechować uszkodzoną wiatę, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, do czasu wykonania przez rzeczoznawcę (ubezpieczyciela) oceny szkody. W przypadku decyzji jej złomowania wiatę należy wywieźć na złomowisko przyjmując dokument PZ (przyjęcie złomu) wystawiony na właściciela wiaty, czyli ZTM Rzeszów. Zamawiający zastrzega sobie, że w wyjątkowych sytuacjach ww. okres nieodpłatnego składowania może ulec wydłużeniu o kolejne 7 dni. c) przeniesienie obiektów przystankowych: - przeniesienie wiaty w inne miejsce - w przypadku potrzeby demontażu wiaty np. na czas przeprowadzania robót remontowych wzdłuż pasa drogowego - przeniesienie słupka przystankowego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ww. przedmiotu zamówienia określonego w pkt a) i c) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do pięciu dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Za dni robocze Zamawiający uważa dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Po demontażu obiektów do Wykonawcy należy uporządkowanie terenu i utylizacja materiałów bezużytecznych za zgodą Zamawiającego poprzez protokół likwidacji. Decyzję o konieczności wymiany słupka, gabloty lub ławki podejmuje Zamawiający. Decyzję o naprawie zdemontowanej wiaty lub o jej wywiezieniu na złom podejmuje Zamawiający. Wszelkie prace remontowe (szczególnie montaż lub demontaż wiat), niewymagające natychmiastowej reakcji Wykonawcy, należy przeprowadzić w porach o ograniczonym natężeniu ruchu pasażerskiego. Wskazane w Formularzu cenowym ilości są jedynie szacunkami Zamawiającego, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tj. zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji w trakcie realizacji umowy. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Lokalizacja: Przedmiotowe wiaty zlokalizowane są na przystankach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa. Szczegółową lokalizację wiat przedstawia załącznik pn.: Wykaz wiat przystankowych. Szczegółowy opis zamówienia zawiera również Formularz cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach