Przetargi.pl
Remont wiat, urządzeń przystankowych i biletomatów

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Trembeckiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 86 60 349 , fax. (017) 86 60 349
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
    ul. Trembeckiego 3 3
    35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 86 60 349, fax. (017) 86 60 349
    REGON: 18048307100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiat, urządzeń przystankowych i biletomatów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Część I - Remont wiat przystankowych Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym słupków oraz wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Rzeszowie w celu zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego oraz zapewnienia estetyki i funkcjonalności obiektów. 1. Naprawy bieżące lub wymiana elementów wiat przystankowych: 1.2. Wymiana uszkodzonych szyb 1.3. Wymiana listew mocujących 1.4. Wymiana modułu zadaszenia wiaty z poliwęglanu 1.5. Wymiana podsufitki 1.6. Wymiana modułu zadaszenia wiaty z blachy 1.7. Naprawa ławek 1.8. Naprawa i montaż tabliczki z nazwą przystanku 1.9. Naprawa gablot, 1.10. Wymiana poliwęglanu w gablotach 1.11. Odmalowanie skorodowanych elementów przystanków lub całego przystanku 1.12. Naprawa elementów stalowych konstrukcji wiaty 1.13. Naprawa, renowacja znaku przystankowego 1.14. Naprawa oświetlenia/wymiana diod LED 1.15. Wymiana transformatora 2. Niezwłoczne zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury) 2.1. Demontaż wiaty 2.2. Złomowanie 2.3. Montaż wiaty 3. Przeniesienie obiektów przystankowych: 3.1. Przeniesienie wiaty w inne miejsce 3.2. Słupki przystankowe (montaż lub demontaż) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1 i 3 niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do pięciu dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Decyzję o naprawie zdemontowanej wiaty lub o jej wywiezieniu na złom podejmuje Zamawiający. Po demontażu obiektów do Wykonawcy należy uporządkowanie terenu i utylizacja materiałów bezużytecznych za zgodą Zamawiającego poprzez protokół likwidacji. Decyzje o konieczności wymiany słupka, gabloty, ławki lub innych elementów podejmuje Zamawiający. Wszelkie prace remontowe (szczególnie montaż lub demontaż wiat), nie wymagające natychmiastowej reakcji Wykonawcy, należy przeprowadzić w porach o ograniczonym natężeniu ruchu pasażerskiego. Część II - Remont urządzeń przystankowych i biletomatów Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Demontaż / montaż oraz transport do / z siedziby ZTM Elektronicznych Tablic Informacyjnych (TIP) wraz z rozłączeniem / podłączeniem oraz zabezpieczeniem instalacji elektrycznej urządzenia. 2. Demontaż / montaż oraz transport do / z siedziby ZTM Automatów biletowych wraz z rozłączeniem / podłączeniem oraz zabezpieczeniem instalacji elektrycznej urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia niezwłocznie, lecz nie później jak w zadeklarowanym przez siebie czasie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa pasażerów komunikacji autobusowej, wynikających ze złego stanu technicznego obiektu. UWAGA!! Wskazane w Formularzu cenowym ilości są jedynie szacunkami Zamawiającego, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tj. zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji w trakcie realizacji umowy. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto)- dot. I i II cz. Lokalizacja: Przedmiotowe wiaty, słupki, elektroniczne tablice informacyjne oraz biletomaty zlokalizowane są na przystankach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa. Szczegółową lokalizację wiat, słupków, elektronicznych tablic informacyjnych oraz biletomatów przedstawiają załączniki do Opisu Przedmiotu zamówienia- dot. I i II cz.: Wykaz przystanków. Wykaz urządzeń przystankowych i biletomatów. Szczegółowy opis zamówienia zawierają również Formularze cenowe dla Wykonawcy, będące załącznikiem do Opisu przedmiotu zamówienia- dot. I i II cz. UWAGA!! Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zadania, na kwotę minimum 50 000,00 zł. - dot. I cz., 10 000,00 zł - dot. II cz. UWAGA!! Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane uprawnienia, przy pomocy którego realizować będzie przedmiot umowy (co najmniej 1 osoba z aktualnymi uprawnieniami elektrycznymi SEP do 1kV). Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy dostarczyć Zamawiającemu świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające uprawnienia. - dot. I i II cz. Załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia: - Wykaz przystanków, - Wykaz urządzeń przystankowych i biletomatów, - Tablica Informacji Pasażerskiej - Dane Techniczne, - Automat Biletowy - Dane techniczne, - Formularze cenowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. - dot. I i II cz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Szybkość reagowania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach