Przetargi.pl
Wybór kadry zarządzającej w ramach Projektu pn. Wiedza szansą na lepsze jutro!realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Gmina Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6704800 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemyśl
    ul. Borelowskiego 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6704800 w. 34
    REGON: 65090029800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry zarządzającej w ramach Projektu pn. Wiedza szansą na lepsze jutro!realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej w Projekcie Wiedza szansą na lepsze jutro. Projekt realizowany będzie dla dwóch Gimnazjów w Gminie Przemyśl, tj. Gimnazjum przy Zespole Szkół w Ujkowicach oraz w Gimnazjum przy Zespole Szkół w Ostrowie. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części, a to: Pakiet I - Kierownik Projektu - 100 godzin miesięcznie Pakiet II - Asystent Kierownika Projektu - 70 godzin miesięcznie Wymienione wyżej godziny do zrealizowania miesięcznie przez Kierownika Projektu oraz Asystenta Kierownika Projektu w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2014 r. Zadania Kierownika Projektu w zakresie Pakietu I, w szczególności: a) zarządzanie i nadzorowanie realizacji wszystkich etapów projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL, b) przygotowywanie i przeprowadzenie procedury zamówień publicznych, c) sporządzanie sprawozdawczości, w tym sprawozdań rzeczowo - finansowych, d) organizacja pracy biura projektu, e) kontakt z Instytucją Wdrażającą i Instytucją Pośredniczącą, f) nadzór nad promocją projektu, g) nadzór nad terminowością i prawidłowością prowadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji projektu, h) komunikacja z personelem, metodykami, nauczycielami, dyrektorem i przedstawicielami JST, i) zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, j) przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i dbałość o zachowanie ustalonych we wniosku wskaźników, k) weryfikowanie dokumentów pod względem merytorycznym wytworzonych w trakcie trwania realizacji projektu, l) dokonywanie systematycznej kontroli pracy biura i uzyskanych efektów, m) reprezentowanie projektu na zewnątrz, m.in. w oficjalnych spotkaniach w ramach promocji projektu, n) kontrola i nadzór nad monitoringiem realizacji projektu, w tym kontrola terminów, w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. o) dbałość o zgodność wszystkich działań z wytycznymi POKL, p) prowadzenie karty czasu pracy, q) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Przemyśl związanych z projektem. Kierownik Projektu w okresie realizacji umowy, tj. w terminie do 30.06.2014 r. wykonywać swoją pracę będzie w wymiarze 100 godzin w miesiącu pod kierownictwem Zamawiającego. Miejscem wykonywania zamówienia jest Zespół Szkół w Ostrowie, Ostrów 29, 37 - 700 Przemyśl. Dyrektor Zespołu Szkół w Ostrowie w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Kierownika Projektu do stawienia się na konsultacje we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w terminie do 24 godz. od powiadomienia telefonicznego lub pocztą elektroniczną. Zadania Asystenta Kierownika Projektu w zakresie Pakietu II, w szczególności: a) przygotowywanie działań związanych z promocją projektu b) rozliczanie finansowe projektu, c) przygotowywanie wniosków o płatność, d) monitorowanie działań związanych z realizacją projektu, e) udział w komisjach rekrutujących uczestników do projektu, f) zarządzanie materiałami informacyjnymi, promocyjnymi i dydaktycznymi, g) archiwizowanie dokumentacji projektowej h) przestrzeganie realizacji harmonogramu projektu i) przepływ informacji w projekcie, j) pomaganie przy sporządzaniu sprawozdań rzeczowo-finansowych Kierownikowi Projektu, k) monitoringu i ewaluacji projektu, l) współdziałanie z Kierownikiem Projektu w zakresie realizacji Projektu, m) prowadzenia karty czasu pracy, n) wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Gminę Przemyśl oraz Kierownika Projektu związanych z projektem. Asystent Kierownika Projektu jest odpowiedzialny za rzeczowo - finansową realizację projektu, a swoje zadania wykonywać winien w wymiarze 70 godzin miesięcznie pod kierownictwem Zamawiającego. Miejscem wykonywania tych zadań jest Zespół Szkół w Ostrowie, Ostrów 29, 37 - 700 Przemyśl. Dyrektor Zespołu Szkół w Ostrowie w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Asystenta Kierownika Projektu do stawienia się na konsultacje we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w terminie do 24 godz. od powiadomienia telefonicznego lub pocztą elektroniczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach