Przetargi.pl
Remont wewnętrznych instalacji elektrycznych z elementami instalacji domofonowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych we Wrocławiu na terenie Osiedla III "HUBY" i Osiedla IV "GAJ", z podziałem na 6 zadań: Zad. Nr 1 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 119, Zad. Nr 2 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 121, Zad. nr 3 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 123, Zad. nr 4 - remont WLZ w budynku przy ul. Glinianej 91-97, Zad. Nr 5 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 93-105, Zad. Nr 6 - remont WLZ w budynku przy ul. Nyskiej 68

Spółdzielnia Mieszkaniowa Wrocław-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 53-335 Wrocław, Trwała
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 783 11 61, 071 783 11 61 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa Wrocław-Południe
    Trwała 7
    53-335 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 783 11 61, 071 783 11 61, fax. -
    REGON: 930498365
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-poludnie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wewnętrznych instalacji elektrycznych z elementami instalacji domofonowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych we Wrocławiu na terenie Osiedla III "HUBY" i Osiedla IV "GAJ", z podziałem na 6 zadań: Zad. Nr 1 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 119, Zad. Nr 2 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 121, Zad. nr 3 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 123, Zad. nr 4 - remont WLZ w budynku przy ul. Glinianej 91-97, Zad. Nr 5 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 93-105, Zad. Nr 6 - remont WLZ w budynku przy ul. Nyskiej 68
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wewnętrznych instalacji elektrycznych z elementami instalacji domofonowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych we Wrocławiu na terenie Osiedla III "HUBY" i Osiedla IV "GAJ", z podziałem na 6 zadań: Zad. Nr 1 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 119, Zad. Nr 2 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 121, Zad. Nr 3 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 123, Zad. Nr 4 - remont WLZ w budynku przy ul. Glinianej 91-97, Zad. Nr 5 - remont WLZ w budynku przy ul. Hubskiej 93-105, Zad. Nr 6 - remont WLZ w budynku przy ul. Nyskiej 68. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności będzie należało: 1) Przejęcie terenu budowy od Zamawiającego oraz dbanie o porządek na terenie robót a także utrzymanie go w należytym stanie i porządku; 2) Zorganizowanie, wyposażenie i zabezpieczenie terenu realizowanych prac budowlanych oraz zaplecza socjalnego budowy; 3) Realizacja robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wskazaniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami, obowiązującymi przepisami bhp i przeciwpożarowymi oraz zewnętrznymi regulaminami SM Wrocław-Południe; 4) Zapewnienie zakupów i dostaw materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu i narzędzi, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; 5) bezpieczenie przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiedzialności cywilnej oraz wszelkich ryzyk - na własny koszt; 6) Utrzymanie czystości i bezpieczeństwa w trakcie realizacji robót; 7) W przypadku zatrudniania podwykonawców - koordynacja prowadzonych przez nich robót; 8) Zgłaszanie konieczności wykonania robót dodatkowych; 9) Zabezpieczanie na swój koszt przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, wcześniej wykonanych elementów mogących ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót; 10) Zapewnienie sukcesywnego transportu materiałów do miejsc wykonywania robót oraz bieżący wywóz zdemontowanych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; 11) Zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu w terminie umożliwiającym ich niezwłoczne odebranie, jednak nie krótszym niż 2 (dwóch) dni roboczych; 12) Terminowe usuwanie wad i usterek, stwierdzonych w czasie odbiorów, a także w okresie rękojmi i gwarancji; 13) Obowiązkowe i punktualne uczestnictwo w ustalonych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych; 14) Przestrzeganie przepisów i wymogów BHP przez cały czas przebywania na terenie budowy, a w szczególności przez wszystkich pracowników i ewentualnych podwykonawców; 15) Przekazanie Zamawiającemu (przed ostatecznym odbiorem robót lub w jego trakcie) kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz z wymaganymi świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami itp.) odbieranych prac i robót; 16) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, zaplecza budowy oraz miejsc zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt naprawy zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac urządzeń, obiektów, mienia; 17) Terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia oraz przekazanie oświadczenia, że roboty ukończone są całkowicie zgodnie z umową; 18) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium na Zad. Nr 1: 7 000,00 zł; Wymagane wadium na Zad. Nr 2: 7 000,00 zł; Wymagane wadium na Zad. Nr 3: 7 000,00 zł; Wymagane wadium na Zad. Nr 4: 4 000,00 zł; Wymagane wadium na Zad. Nr 5: 6 300,00 zł; Wymagane wadium na zad. Nr 6: 6 900,00 zł;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach