Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych ogłasza przetarg
- Adres: 63-022 Słupia Wielka, -
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 852 341, , fax. 612 853 558
- Data zamieszczenia: 2020-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych
- -
63-022 Słupia Wielka, woj. wielkopolskie
tel. 612 852 341, , fax. 612 853 558
REGON: 30163140800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://coboru.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont WC na parterze budynku nr 34 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na remoncie WC na parterze budynku nr 34 Centralnego Ośrodka Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej.Zadanie jest nie podzielne i stanowi całość. Szczegółowy zakres prac opisany został poprzez: • Przedmiar robót • Projekt budowlano-wykonawczy • Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45259000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem do SIWZ 2) Przedmiar inwestorski 3) Oświadczenie własne wykonawcy zgodne z załącznikiem do SIWZ 4) Oświadczenie w sprawie RODO zgodne z załącznikiem do SIWZ 5) Oświadczenie o osobach zatrudnionych na podstawie umowy o pracę 6) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym 7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego dotyczące oddania niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy) 8) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną