Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4050380 , fax. 77 4050379
- Data zamieszczenia: 2011-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Piramowicza 32 32
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 4050380, fax. 77 4050379
REGON: 00052450700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont w Szkole Podstawowej nr 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wymiana pokrycia dachowego z wymianą rynien i obróbek blacharskich i dociepleniem stropodachu styropapą : a) dachu nad salą gimnastyczną , b) dachu nad zapleczem socjalnym sali gimnastycznej , c) dachu nad łącznikiem między Szkołą ,a salą gimnastyczną. 2. Wymiana rynien łącznie z obróbkami blacharskimi (pas nadrynnowy) BUDYNKU GŁÓWNEGO SZKOŁY, KOTŁOWNI i MIESZKANIA - na linii brzegowej okapu tych budynków wymiana papy , (szer.1m). 3.Miejscowa wymiana instalacji odgromowej 4. Odbicie luźnych tynków na elewacji z podnośnika . 5. Rozebranie pokrycia budynku gospodarczego ( 50m2)z azbestu z utylizacją oraz wykonanie pokrycia z blachy trapezowej. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. c) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają d) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. e) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. f) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. g) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. h) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. i) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Przedmiot zamówienia określa przedmiar robót oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót wykonane przez Reinholda Kalusa, Wieńczysława Turzę oraz dokonana przez Wykonawcę wizja lokalna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 000.00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego z uzupełnieniem ubytków w izolacji termicznej stropodachu i stropu nad poddaszem budynku Domu Dziecka w Turawie.
Dodano: 2016-04-05 - Remont budynku Domu Ludowego w Zielęcicach.
Dodano: 2015-06-03 - Remont dachu budynku Nowy Świętów 37a
Dodano: 2014-09-17 - Wymiana pokrycia dachowego budynku gospodarczego-stodoły w Roszkowicach
Dodano: 2014-09-15 - Wymiana pokrycia dachowego budynku gospodarczego-stodoły w Stobrawie
Dodano: 2014-09-15 - Przebudowa i remont kapitalny dachu oraz odnowa elewacji frontowej budynku świetlicy środowiskowej w miejscowości Zakrzów Turawski (z podziałem na dwie części) II przetarg
Dodano: 2014-08-01 - Wymiana pokrycia dachu oraz elementów konstrukcji dachowej nad budynkami dwóch obór położonych w miejscowości Polana, gmina Grodków, powiat brzeski, woj. opolskie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.81.2014.RB
Dodano: 2014-07-25 - Przebudowa i remont kapitalny dachu oraz odnowa elewacji frontowej budynku świetlicy środowiskowej w miejscowości Zakrzów Turawski (z podziałem na dwie części)
Dodano: 2014-07-10 - Wymiana istniejącego pokrycia dachowego w budynku Świetlicy Wiejskiej w Skarbimierzu Nr.25.
Dodano: 2014-03-27 - Wymiana pokrycia dachu wraz z wykonaniem nowej elewacji na budynku zabytkowej pompowni, nr inw. 803/B/447 na działce nr 292/97 w Borucinie, gm. Krzanowice, pow. raciborski, woj. śląskie. Postępowanie nr: ZP/15/rb/2014 Zamówienie o wartości nieprzekraczającej 14.000,00 euro.
Dodano: 2014-03-10