Przedszkole Nr 10 im. Juliana Tuwima w Czerwionce-Leszczynach ogłasza przetarg
- Adres: 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. Jana Pawła II 18
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4312040 , fax. 032 4312040
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Nr 10 im. Juliana Tuwima w Czerwionce-Leszczynach
ul. Jana Pawła II 18 18
44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie
tel. 032 4312040, fax. 032 4312040
REGON: 27150774300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont w budynku Przedszkola Nr 10: 1)wymiana okien, 2)wymiana hydrantów wewnętrznej sieci wodociągowej, 3)wymiana wew. instalacji wodociągowej, 4)remont wejścia głównego, 5)likwidacja pęknięć posadzki w piwnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku Przedszkola Nr 10 w Czerwionce-Leszczynach, polegający na wymianie okien, wymianie hydrantów wewnętrznej sieci wodociągowej, wymianie wew. instalacji wodociągowej, remoncie wejścia głównego, likwidacji pęknięć posadzki w piwnicy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione poniżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do formularza oferty jako dokumenty uzupełniające należy dołączyć poniższe oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz ważniejszych wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu dołączonego do formularza oferty należy dołączyć, w formie załączników, dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie, że jako spełnienie w/w warunku posiadanie niezbędnego doświadczenia należy wykazać się w ciągu okresu jak wyżej wykonaniem minimum jednego zadania o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotowego zadania. Za zadanie o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotowego zadania rozumie się zadanie - robotę budowlaną - polegające na wymianie stolarki budowlanej o wartości równej lub wyższej 30% zaproponowanej w ofercie ceny ofertowej brutto lub zadanie - robotę budowlaną -, w skład którego wchodziło m.in. wykonanie roboty budowlanej polegającej na wymianie stolarki budowlanej o wartości równej lub wyższej 30% zaproponowanej w ofercie ceny ofertowej brutto. 5) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub w przypadku gdy wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć wykaz osób, którymi będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy wykonawca wskaże osoby którymi dysponuje oraz którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć oba w/w wykazy. W przeciwnym przypadku wystarczy dołączenie jednego z tych załączników. Do oferty należy załączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz w przypadku dołączenia wykazu osób, którymi będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W w/w zakresie wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 6) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument musi opiewać na wartość nie niższą niż 40 000,00 zł. Do polisy (innego dokumentu) należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy (innego dokumentu) należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie (innym dokumencie). Ponadto przed upływem ważności polisy (innego dokumentu) należy ją odnowić na nie gorszych warunkach a dokument ten bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu przed upływem okresu ważności polisy (innego dokumentu) wraz z dokumentami potwierdzającymi jej/jego opłacenie. W przypadku ratalnego jej/jego opłacania po odnowieniu należy każdorazowo bez dodatkowego wezwania dostarczyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie (innym dokumencie). 2. W przypadku oferty składanej wspólnie (przez konsorcjum), do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane powyżej w punkcie 1 ppkt. 1,2,3 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy (konsorcjum). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniany będzie łącznie: ich potencjał techniczny, kadrowy, wiedza, doświadczenie, kwalifikacje. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp tj. rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych wyżej: - w pkt. 1 ppkt 1 i 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa powyżej w lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa powyżej w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA - DOJAZD DO BOISK SPORTOWYCH WRAZ Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ W CIĄGU UL. PLAC SPORTOWY
Dodano: 2016-06-28 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA Z BUDŻETU PARTYPACYJNEGO PN. POŁOŻENIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ W ULICY SIKORKA
Dodano: 2016-06-10 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA - DOJAZD DO BOISK SPORTOWYCH WRAZ Z WYKONANIEM NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ W CIĄGU UL. PLAC SPORTOWY
Dodano: 2016-05-25 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ: DOTYK JURY - CENTRUM WRAZ Z MONITORINGIEM I OŚWIETLENIEM
Dodano: 2016-04-29 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-03-18 - BUDOWA ZJAZDU Z DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 793 - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2016-03-08 - Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec
Dodano: 2015-12-10 - Wykonanie izolacji pionowej oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej budynku nr 14 w Gliwicach. Naprawa pomieszczeń w budynku nr 1 WKU Kędzierzyn-Koźle. Remont pomieszczeń w budynku nr 14 w Tarnowskich Górach.
Dodano: 2015-09-04 - Wymiana stolarki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 przy ul. Bujoczka 22
Dodano: 2015-05-19 - Wymiana stolarki drewnianej na stolarkę PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Sosnowiec
Dodano: 2015-03-09