Przetargi.pl
Remont w budynku Przedszkola Nr 10: 1) wymiana okien, 2) wymiana hydrantów wewnętrznej sieci wodociągowej, 3) wymiana wew. instalacji wodociągowej, 4) remont wejścia głównego, 5) likwidacja pęknięć posadzki w piwnicy.

Przedszkole Nr 10 im. Juliana Tuwima w Czerwionce-Leszczynach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. Jana Pawła II 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4312040 , fax. 032 4312040
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Nr 10 im. Juliana Tuwima w Czerwionce-Leszczynach
    ul. Jana Pawła II 18 18
    44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie
    tel. 032 4312040, fax. 032 4312040
    REGON: 27150774300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w budynku Przedszkola Nr 10: 1) wymiana okien, 2) wymiana hydrantów wewnętrznej sieci wodociągowej, 3) wymiana wew. instalacji wodociągowej, 4) remont wejścia głównego, 5) likwidacja pęknięć posadzki w piwnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku Przedszkola Nr 10 w Czerwionce- Leszczynach, polegający na wymianie okien, wymianie hydrantów wewnętrznej sieci wodociągowej, wymianie wew. instalacji wodociągowej, remoncie wejścia głównego, likwidacji pęknięć posadzki w piwnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione ponizej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do formularza oferty jako dokumenty uzupełniające należy dołączyć poniższe oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz ważniejszych wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu dołączonego do formularza oferty należy dołączyć, w formie załączników, dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie, że jako spełnienie w/w warunku posiadanie niezbędnego doświadczenia należy wykazać się w ciągu okresu jak wyżej wykonaniem minimum jednego zadania o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotowego zadania. Za zadanie o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotowego zadania rozumie się zadanie obejmujące wykonanie zadania związanego z wymianą stolarki budowlanej o wartości równej lub wyższej 40% zaproponowanej w ofercie ceny ofertowej brutto. 5) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub w przypadku gdy wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć wykaz osób, którymi będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku gdy wykonawca wskaże osoby którymi dysponuje oraz którymi będzie dysponował do oferty należy dołączyć oba wykazy. W przeciwnym przypadku wystarczy dołączenie jednego z wykazow. Do oferty należy załączyć poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz w przypadku dołączenia wykazu osób, którymi będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W w/w zakresie wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 6) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument musi opiewać na wartość nie niższą niż 40 000,00 zł. Do polisy (innego dokumentu) należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy (innego dokumentu) należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie (innym dokumencie). Ponadto przed upływem ważności polisy (innego dokumentu) należy ją odnowić na nie gorszych warunkach a dokument ten bez dodatkowego wezwania dostarczyć Zamawiającemu przed upływem okresu ważności polisy (innego dokumentu) wraz z dokumentami potwierdzającymi jej/jego opłacenie. W przypadku ratalnego jej/jego opłacania po odnowieniu należy każdorazowo bez dodatkowego wezwania dostarczyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie (innym dokumencie). 2. W przypadku oferty składanej wspólnie (przez konsorcjum), do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane powyzej w punkcie 1 ppkt. 1,2,3 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy (konsorcjum). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniany będzie łącznie: ich potencjał techniczny, kadrowy,wiedza, doświadczenie, kwalifikacje. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp tj. rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych wyżej: - w pkt. 1 ppkt 1 i 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa powyżej w lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa powyżej w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach