22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
- Data zamieszczenia: 2019-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont w budynku nr 15 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku w 22.BLT Malbork - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy remoncie budynku nr 15 /część wysoka budynku/ w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku 22. BLT Malbork. Na przedmiot zamówienia składa się m.in.: wymiana stolarki okiennej, wymiana 2 szt. bram garażowych, wymiana posadzki hali garażowej, wykonanie ścianki działowej, uzupełnienie tynków wewnętrznych i powłok malarskich, remont instalacji elektrycznej gniazd i oświetlenia zewnętrznego, remont wentylacji mechanicznej. Roboty tymczasowe : montaż, demontaż oraz praca rusztowania. Uwaga: Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie w obiekcie częściowo nie użytkowanym. Materiał Inwestora: płytki ścienne o wym. 25x33,3 w ilości 16,82 m2, płytki 33,3x33,3 w ilości 10,56 m2, płytki stopnicowe 30x30 w ilości 32 szt., płytki podłogowe 33x33 w ilości 28 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy zł 00/100). Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale 8 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ). Wypełniony Kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe zgodnie z Rozdziałem 12 niniejszej SIWZ, sporządzony na podstawie przedmiaru robót – załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznika nr 11 do SIWZ - kosztorys ofertowy (.ath). Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy – zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie); Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka budynków 7, 8, 9A
Dodano: 2024-05-16 - Kompleksowa termomodernizacja budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”
Dodano: 2023-11-27 - Kompleksowa termomodernizacja budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”
Dodano: 2023-11-27 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2023-02-23 - Wykonanie RB - prac związanych z przygotowaniem miejsca posadowienia okrętu typu Kobben - przeniesienie i nowe rozmieszczenie eksponatów oraz innych elementów architektonicznych w rejonie posadowienia
Dodano: 2022-10-26 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2022-10-04 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2022-09-25 - Modernizacja oddziału Gdańskiej Galerii Miejskiej - GGM2 przy ul. Powroźniczej 10/12, 13/15, 16/17 - I etap
Dodano: 2022-08-21 - Roboty rozbiórkowe budynku 74/4101 oraz 22/1761 w Helu na terenach administrowanych przez Komendę Portu Wojennego
Dodano: 2022-08-05 - „Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Leśna Polana 3 w Sopocie wraz z infrastrukturą"
Dodano: 2021-02-19