PPUP "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-940 Olsztyn, ul. Pieniężnego 19
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5279190, 5354005 , fax. 089 5274224
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PPUP "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie
ul. Pieniężnego 19 19
10-940 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5279190, 5354005, fax. 089 5274224
REGON: 01068496000591 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Poczta Polska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Urzędu Pocztowego Lidzbark k/Działdowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont Urzędu Pocztowego Lidzbark k/Działdowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia tj. Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem (charakterem) zamówienia. B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą się polisą a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł. D) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualne uprawnienia budowlane Kierownika Budowy z ramienia wykonawcy c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z treścią cz. II pkt 2.3 a SIWZ) d) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii e)wypełniony i podpisany formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ f)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne o którym mowa w art. 44, w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ g) kosztorys ofertowy h)dowód wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przedłużony okres rękojmi ( ponad 12 msc.) na wykonane roboty
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pocztapolska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płoskini - ETAP I
Dodano: 2016-07-08 - Prace wykończeniowe obiektu usługowego o funkcji sali pożegnań etap II
Dodano: 2016-05-27 - Remont muru oporowego przy ul. Grunwaldzkiej w Olsztynie - etap I
Dodano: 2016-05-25 - Remont budynku nr 62 - Skład Szeroki Bór w zakresie: wymiany stolarki drzwiowej, posadzek, okładzin ściennych i podłogowych, malowania, remontu sanitariatu, wymiany części instalacji elektrycznej z osprzętem, wymiany nawierzchni dojazdów do budynku - postępowanie 59/RB
Dodano: 2016-04-07 - Remont pokoi nr 202, 203, 204, 206, 208, 210 oraz korytarza II piętra części hotelowej OSW Malinówka
Dodano: 2015-12-23 - Roboty remontowe w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Giżycku
Dodano: 2015-11-10 - Przebudowa łazienek I i III piętra dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku
Dodano: 2015-10-23 - Oddzielenie Oddziału Nefrologicznego od Stacji Dializ Szpitala Powiatowego w Bartoszycach.
Dodano: 2015-10-05 - Wykonanie robót malarskich wewnątrz bud. nr 6, Nr 7 w Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie
Dodano: 2015-09-04 - Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawę i montaż wyposażenia w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gołdapi.
Dodano: 2015-08-19