Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
ul. 1-go Maja 18 18
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
REGON: 33092045200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Spichrzowej w Białogardzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty nawierzchniowe na ulicy Spichrzowej w Białogardzie o dł. 54,1 mb. Opracowanie projektu czasowej zamiany organizacji ruchu. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania przedstawiono w załączonym przedmiarze robót oraz opracowanej dokumentacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); b)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy; c)spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ, w tym określone w rozdziale III ust. 7 SIWZ - zawartość oferty, wymagane dokumenty); d)posiadają osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia , e)złożą wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pisemną ofertę wg formularza zawartego w SIWZ. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3)Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty według następującej kolejności: 1)formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ - załącznik nr 2 3)oświadczenie, że wykonawca zgodnie z art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy - druk do wypełnienia - załącznik Nr 3 do SIWZ, 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje - druk do wypełnienia - załącznik Nr 4 do SIWZ, 5)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - druk do wypełnienia - druk do wypełnienia - załącznik Nr 5 do SIWZ - do załącznika dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez ich wymaganych uprawnień bez ograniczeń w specjalności drogowej, w tym również dokumentów stwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadanie wymaganego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ważnego na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, 6)aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 6, 7)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 7 , 8)polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik Nr 8, 9)wykaz innych podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik Nr 9,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Marianowo
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi 3877 w Leśnictwie Rusinowo
Dodano: 2016-07-25 - BUDOWA PARKINGU PRZY UL. PCK W POLICACH
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi gminnej nr 656001Z zlokalizowanej na ul. Energetyków w Drawnie
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi gminnej oraz remont zjazdów i przepustów na odcinku Gostyń-Dąbrowa w kierunku Redli
Dodano: 2016-06-22 - Przebudowa drogi -ulic Parkowej i Przechodniej w Dobrzanach.
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa dróg w miejscowości Biała w Gminie Dobrzany.
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa drogi w miejscowości Krzemień w Gminie Dobrzany.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie remontu nawierzchni alejek cmentarnych między kwaterami P34, P35, P36 , a kwaterami R34, P37, P38 oraz remont nawierzchni alejki przy planowanym kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44.
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1095Z Czarne Wielkie - Kuszewo
Dodano: 2016-06-02