Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
- Data zamieszczenia: 2014-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41 41
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
REGON: 01497631600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT ULICY NADARZYŃSKIEJ W GRODZISKU MAZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe, obejmujące realizację zadania pn.: REMONT ULICY NADARZYŃSKIEJ W GRODZISKU MAZ. 1.Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu remontu: drogi powiatowej nr 1503 Grodzisk Maz - Siestrzeń - Ojrzanów - ul. Nadarzyńska w Grodzisku Maz. Powiat Grodziski (nawierzchnia odcinek od km 0+000 do km 0+154) wraz z oznakowaniem poziomym. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: warstwy wyrównawczej z kruszywa naturalnego z betonu asfaltowego o śr. gr. 4 cm, warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-5/6 gr. 4 cm z regulacją wysokościową kratki ściekowej i studni rewizyjnych na kanałach oraz wykonanie oznakowania poziomego częściowo z grubowarstwowego, częściowo cienkowarstwowego. 1.Prace pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. 2.Nawierzchnia obejmują sfrezowanie gr. 5 cm istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o śr. gr. 4 cm, warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA gr. 4 cm wraz z regulacja kratki ściekowej i studni rewizyjnych na kanale sanitarnym. 3.Zatoka autobusowa, zjazdy, chodnik zakres robot obejmuje regulacje wysokościową nawierzchni zatoki, zjazdów i chodnika. 4.Oznakowanie poziome należy wykonać w części jako grubowarstwowe, w części jako cienkowarstwowe. 5.Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji robót powinien przewidywać wykonanie frezowania nawierzchni przy utrzymaniu ruchu, natomiast wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej cała szerokością jezdni. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania objazdów/przejazdów. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu. Odcinek drogi przeznaczony do remontu zlokalizowany jest pomiędzy droga wojewódzka nr 719 i torami WKD. Należy założyć wykonanie robót nawierzchniowych w porze nocnej. 6.Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 7.Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 8.W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 9.Przedmiar robót, ma jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, OST oraz innych postanowień wskazanych w niniejszej SIWZ. 10.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 11.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi nr 2845W - ul. Brzozowa w Walendowie
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa ulicy Nowy Świat na odcinku od ul. Królewieckiej do ul. Marcina Borelowskiego w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 35 o długości 0,78 km w leśnictwie Podgórze
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja placu manewrowo-postojowego przy budynku administracyjno-biurowym na ulicy 3 Maja 20
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie utwardzenia terenu na obszarze KS MILAN Milanówek z wyznaczeniem miejsc postojowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4725W Mszczonów - Piekary - Wygnanka - granica województwa - (Cychry)
Dodano: 2016-07-26 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY GOŁYMIN-OŚRODEK Z PODZIAŁEM NA ZADANIA W MIEJSCOWOŚCIACH: CHRUŚCIELE I GOŁYMIN-OŚRODEK.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1333W Borowie - Wola Miastkowska - Miastków Kościelny w km 11+757 ÷ 12+117
Dodano: 2016-07-26 - Remont chodnika na ul. Chrzanowskiej w Milanówku
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Milanówka
Dodano: 2016-07-26