Miasto Racibórz ogłasza przetarg
- Adres: 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7550710 , fax. 032 7550725
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Racibórz
ul. Stefana Batorego 6 6
47-400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 032 7550710, fax. 032 7550725
REGON: 27625839700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bipraciborz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Długiej w Raciborzu na odcinku od ul. Bankowej do placu Księżnej Ofki Piastówny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ulicy Długiej w Raciborzu na odcinku od ul. Bankowej do placu Księżnej Ofki Piastówny. Podstawowy zakres robót obejmuje m.in.: 1). Rozbiórkę istniejącej nawierzchni ciągu pieszego z kostki betonowej, 2). Wykonanie nowej nawierzchni z kostki granitowej grubości 5 cm wraz z deptakiem z płyt granitowych o wymiarach 40 x60 cm i grubości 4 cm, 3). Wykonanie odwodnienia nawierzchni ciągu pieszego. Dane charakteryzujące zadanie przy robotach drogowych: 1). Rozbiórki starej nawierzchni z kostki betonowej - 1 028,79 m2, 2). Nawierzchni z kostki granitowej grubości 5 cm na podbudowie tłuczniowej - 884,88 m2, 3). Obramowanie z kostki granitowej grubości 7/9 cm na podbudowie tłuczniowej - 26,25 m2, 4). Nawierzchni deptaka z płyt granitowych grubości 4 cm - 118,08 m2, 5). Odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym - 11,40 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności: a). Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót wpisanych do rejestru zabytków z zakresu budowy, remontu lub przebudowy dróg, placów o nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni co najmniej 1 000 m2, każde z nich. b). Dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiazania innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art.12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006, Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000 PLN. 4.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nastąpi w oparciu o załączone oświadczenia i niżej wymagane dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 4.Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 1). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1, 2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b). nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2).Dokumenty, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1) a). powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w pkt. 1) b). nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, tj. w pkt.1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni dróg wewnętrznych na terenie Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach zlokalizowanych w Zabrzu-Rokitnicy i Katowicach- Ligocie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających
Dodano: 2016-07-25 - Budowa zjazdu do Szpitala Miejskiego Nr 4 w Gliwicach Sp. z o. o. przy ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice
Dodano: 2016-07-20 - Remont chodników na cmentarzu komunalnym przy ul. Słonecznej w Szczygłowicach
Dodano: 2016-07-12 - Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie modernizacji odcinka drogi gminnej - ulicy Szkolnej w Rudniku o długości 600,00 mb - etap I
Dodano: 2016-07-06 - Odtworzenie nawierzchni tras rowerowych znajdujących się poza pasem dróg publicznych
Dodano: 2016-07-04 - Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2623S - ulicy Hażlaskiej w Brzezówce, etap III
Dodano: 2016-06-30 - Przebudowa drogi - łącznik ulic Ordona i Klonowej w Raciborzu
Dodano: 2016-06-30 - Modernizacja części placu zabaw Przedszkola nr 6, Chorzów, ul. ks. J. Gałeczki 56
Dodano: 2016-06-29