Przetargi.pl
Modernizacja dwóch wind towarowych w Książnicy Beskidzkiej, ul. Słowackiego 17a

Książnica Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Słowackiego 17a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8228221 do 23 , fax. 033 8126520
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Książnica Beskidzka
    ul. Słowackiego 17a 17a
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8228221 do 23, fax. 033 8126520
    REGON: 00028271900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dwóch wind towarowych w Książnicy Beskidzkiej, ul. Słowackiego 17a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Modernizacja dwóch wind towarowych w Książnicy Beskidzkiej, ul. Słowackiego 17a. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie posiadanych przez Zamawiającego: dokumentacji technicznej, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej stanowiących integralną część do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane jest wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych), e) wykonawcy, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjów) - art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń oraz złożą komplet wymaganych dokumentów. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, O KTÓRYCH MOWA W ART. 22 UST.1 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatków na rzecz Skarbu Państwa i Urzędu Gminy oraz o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (ZUS wg stanu na dzień ......) - załącznik nr 2, b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie), e) wykaz wykonywanych przez wykonawcę co najmniej 3 robót budowlanych ( w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem czego dotyczyły, ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane należycie tj. referencje, f) oświadczenie wykonawcy ( na formularzu oferta przetargowa zał. nr 1 do SIWZ): ? o terminie wykonania przedmiotu zamówienia; ? o udzielonej gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia; ? o terminie związania ofertą ; ? o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; ? o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach zawartych w projekcie umowy. Wykonawcy z innych państw członkowskich UE zobowiązani są do złożenia dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u i Urzędu Skarbowego. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznica.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach