Przetargi.pl
Remont ulicy A. Mickiewicza w m. Puchaczów gmina Puchaczów (działka nr 1139) o nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikami

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7575780 , fax. 081 7575765
  • Data zamieszczenia: 2013-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 081 7575780, fax. 081 7575765
    REGON: 00055014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy A. Mickiewicza w m. Puchaczów gmina Puchaczów (działka nr 1139) o nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Remont ulicy A. Mickiewicza w m. Puchaczów gmina Puchaczów (działka nr 1139) o nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikami 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: -wymianę krawężnika i obrzeży chodnikowych na całej długości, zmianę krawężnika na typ ciężki 20x30x100cm - rozbiórkę chodnika z kostki betonowej na całym ciągu ulicy - wykonanie podbudowy chodnika z mieszanki betonowej o Rm=2,5MPa o gr. 10 cm - wykonanie podsypki z grysu frakcji 2-5mm o gr. 3cm - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej typu behaton kolor o gr. 6cm - wykonanie podbudowy pomocniczej na zjazdach do posesji z betonu o Rm=2,5MPa o gr. 10 cm; - wykonanie podbudowy zasadniczej na zjazdach do posesji z betonu o Rm=5,0MPa o gr. 15cm - wykonanie podsypki z grysu frakcji 2- 5mm o gr. 3cm - wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji z kostki brukowej typu behaton szary o gr. 8cm - regulacja pionowa urządzeń infrastruktury podziemnej tj. zasuwy wodne, zawory gazowe, studnie telekomunikacyjne, studnie kanalizacyjne -lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu zachowania spadków podłużnych i poprzecznych oraz zapewnienie ciągłości odwodnienia powierzchniowego ulicy - lokalne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno- bitumiczną (warstwa wyrównawcza) o gr. 3cm - wykonanie ścieków z kostki betonowej 10x20x8cm przy krawężniku - skropienie podbudowy emulsją asfaltową modyfikowaną - ułożenie siatki przeciwspękaniowej z włókna szklanego 100kN/m - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o gr. 4,0cm na całej nawierzchni - demontaż i montaż elementów bezpieczeństwa przy szkole (bariera ochronna), - przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, - obsługę geodezyjną prowadzonych robót. Oznakowanie pionowe i poziome pozostaje bez zmian. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wymienionego w punktach od 1 i 2. stanowią załączniki: Załącznik nr 9 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 10 do SIWZ Projekt Budowlany Załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiar robót 4. Wspólny słownik zamówień (CPV): CPV 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg CPV 45112600-1 Wycinanie i napełnianie CPV 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby CPV 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia CPV 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne CPV 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli CPV 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych CPV 45233292-2 Instalowanie urządzeń ochronnych 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót oraz specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych będące integralną częścią specyfikacji. Szczegółowy zakres zobowiązań wykonawcy związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący integralną część specyfikacji. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w każdym przypadku, w którym dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych posługują się znakami towarowymi, patentami lub oznaczeniem pochodzenia. 8. W przypadku zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych przewidzianych w pkt 6 lub 7 specyfikacji wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, z zastrzeżeniem, by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez zamawiającego (w szczególności wykonawca będzie zobowiązany do wykazania równoważności oferowanych rozwiązań przez tabelaryczne porównanie danych technicznych urządzenia wymaganego w dokumentacji z urządzeniem równoważnym). Zaproponowane rozwiązania równoważne będą musiały zostać zaakceptowane przez autora dokumentacji projektowej z punktu widzenia wymogów art. 36 a ust. 6 ustawy Prawo budowlane (projektant dokonuje kwalifikacji zamierzonego odstąpienia od projektu budowlanego oraz jest obowiązany zamieścić w projekcie budowlanym odpowiednie informacje dotyczące odstąpienia). Niezaakceptowanie ich przez projektanta z punktu widzenia wymogów ustawy Prawo budowlane, innych przepisów lub zasad wiedzy technicznej spowoduje uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych przewidzianych w pkt 6 lub 7 specyfikacji zaakceptowanych prze projektanta, lecz powodujących konieczność zmiany dokumentacji projektowej, wykonawca którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejszej będzie zobowiązany do dokonania - przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji, oraz obciążony kosztami tych zmian. 9. Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia (roboty budowlane, materiały i urządzenia). 10. Okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy. 11. Informacje dodatkowe: 11.1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych. 11.2. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 11.3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11.4. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 11.5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puchaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach