Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
- Data zamieszczenia: 2014-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
ul. 1-go Maja 18 18
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
REGON: 33092045200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT ULIC O NAWIERZCHNIACH NIEUTWARDZONYCH NA TERENIE MIASTA BIAŁOGARD - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie ulic o nawierzchniach nieutwardzonych na terenie miasta Białogard. Zakres zamówienia przedstawiono w poniższym przedmiarze;Remont nawierzchni drogi bez doziarnienia (ok. 25.000 m2):wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4% ;uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 30kg/m2 (ok. 100 m2):wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 30kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30 kg/m2 (ok. 100 m2); wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm (100 m2):doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, ułożenie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (ok. 100 m2):wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (ok. 10 m2): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca. Ułożenie płyt drogowych (materiał Inwestora) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm z dowozem na odległość do 3 km (ok. 10 m2): korytowanie na głębokości 25 cm, położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, położenie płyt drogowych. Ułożenie płyt drogowych (materiał Wykonawcy) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm (ok. 10 m2): korytowanie na głębokości 25 cm, położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, położenie płyt drogowych. Regulacja krawężnika (ok. 10 m2); rozbiórka i ponowne ułożenie krawężnika na podsypce cementowo-piaskowej. Ułożenie kostki pol-bruk gr. 8 cm na podbudowie (ok. 50 m2): korytowanie na gł. 30 cm i wywóz, warstwa odsączająca z piasku gr.10 cm, warstwa kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm gr. 10 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm w stosunku 1 : 4, ułożenie kostki pol-bruk gr. 8 cm. Regulacja płyt typu IOMB (ok. 100 m2): rozbiórka płyt typu IOMB, wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm, ponowne ułożenie płyt. Remont nawierzchni drogi z odziarnieniem żużlem w ilości 10 kg/m2 (ok. 1125 m2): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednolitego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z odziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2 (ok. 200 m2): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. z uwagi na brak możliwości dokładnego określenia robót, podane wielkości należy traktować jako szacunkowe. Dodatkowe wymogi:Kalkulację ceny jednostkowej kosztorysu ofertowego należy sporządzić w wersji szczegółowej z wykorzystaniem odpowiednich katalogów KNR, z podaniem norm oraz cen jednostkowych. Kosztorysy muszą zawierać zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu. Wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w pozycjach katalogowych tj. zmian nakładów robocizny, materiałów i sprzętu spowoduje odrzucenie oferty. Cenę za poszczególne roboty należy podać w przeliczeniu na 1 m2. Remonty nawierzchni będą wykonywane przez cały rok na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający wskaże Wykonawcy ulice wymagające remontu oraz określi zakres i termin wykonania remontu poszczególnych ulic. Zakres i obmiar robót ujęte w załączniku są orientacyjne i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w ramach całego zakresu robót, do zmiany ilości tych robót (zwiększenia, zmniejszenia lub odstąpienia w całości) oraz możliwość przesunięć pomiędzy poszczególnymi pracami w pozycjach kosztorysowych. Wykonawca udzieli 8-miesiecznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy. W przypadku wystąpienia robót, których wykonanie wymaga zastosowania innej technologii lub innych materiałów niż wymagane, rozliczanie następować będzie kosztorysem powykonawczym, w oparciu o składniki kosztowe oferowane w przetargu. Roboty te będą finansowane w ramach kwoty określonej w kosztorysie ofertowym, kosztem zmniejszenia zakresu rzeczowego robót określonych w tym kosztorysie.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialogard.info/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Marianowo
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi 3877 w Leśnictwie Rusinowo
Dodano: 2016-07-25 - BUDOWA PARKINGU PRZY UL. PCK W POLICACH
Dodano: 2016-07-08 - Przebudowa drogi gminnej nr 656001Z zlokalizowanej na ul. Energetyków w Drawnie
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi gminnej oraz remont zjazdów i przepustów na odcinku Gostyń-Dąbrowa w kierunku Redli
Dodano: 2016-06-22 - Przebudowa drogi -ulic Parkowej i Przechodniej w Dobrzanach.
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa dróg w miejscowości Biała w Gminie Dobrzany.
Dodano: 2016-06-09 - Przebudowa drogi w miejscowości Krzemień w Gminie Dobrzany.
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie remontu nawierzchni alejek cmentarnych między kwaterami P34, P35, P36 , a kwaterami R34, P37, P38 oraz remont nawierzchni alejki przy planowanym kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie przy ul. Gnieźnieńskiej 44.
Dodano: 2016-06-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1095Z Czarne Wielkie - Kuszewo
Dodano: 2016-06-02