Przetargi.pl
REMONT ULIC O NAWIERZCHNIACH NIEUTWARDZONYCH NA TERENIE MIASTA BIAŁOGARD

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ULIC O NAWIERZCHNIACH NIEUTWARDZONYCH NA TERENIE MIASTA BIAŁOGARD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie ulic o nawierzchniach nieutwardzonych na terenie miasta Białogard. Zakres zamówienia przedstawiono w poniższym przedmiarze;Remont nawierzchni drogi bez doziarnienia (ok. 25.000 m2):wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4% ;uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem żużlem w ilości 30kg/m2 (ok. 100 m2):wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego: jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 30kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z doziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30 kg/m2 (ok. 100 m2); wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 30kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm (100 m2):doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, ułożenie nawierzchni z kruszywa frakcji 0-31,5 mm gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (ok. 100 m2):wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 5 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca. Wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (ok. 10 m2): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego, ułożenie nawierzchni z gruzu budowlanego gr. 10 cm (po uwałowaniu), uwałowanie przy zastosowaniu walca. Ułożenie płyt drogowych (materiał Inwestora) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm z dowozem na odległość do 3 km (ok. 10 m2): korytowanie na głębokości 25 cm, położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, położenie płyt drogowych. Ułożenie płyt drogowych (materiał Wykonawcy) o wym. 3 m x 1,5 m na podsypce piaskowej gr. 10 cm (ok. 10 m2): korytowanie na głębokości 25 cm, położenie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm, położenie płyt drogowych. Regulacja krawężnika (ok. 10 m2); rozbiórka i ponowne ułożenie krawężnika na podsypce cementowo-piaskowej. Ułożenie kostki pol-bruk gr. 8 cm na podbudowie (ok. 50 m2): korytowanie na gł. 30 cm i wywóz, warstwa odsączająca z piasku gr.10 cm, warstwa kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm gr. 10 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm w stosunku 1 : 4, ułożenie kostki pol-bruk gr. 8 cm. Regulacja płyt typu IOMB (ok. 100 m2): rozbiórka płyt typu IOMB, wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm, ponowne ułożenie płyt. Remont nawierzchni drogi z odziarnieniem żużlem w ilości 10 kg/m2 (ok. 1125 m2): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednolitego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia żużlem w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. Remont nawierzchni drogi z odziarnieniem kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2 (ok. 200 m2): wyprofilowanie i zagęszczenie całego odcinka pasa jezdnego poprzez zerwanie w granicach 5-10 cm istniejącej warstwy żużlowej, ponowne jej wbudowanie i doprowadzenie ulicy do pierwotnej niwelety, doprowadzenie całego odcinka pasa jezdnego, przy zastosowaniu równiarki, do jednorodnego profilu podłużnego w granicach 0,5%-1,0%, natomiast przekrój poprzeczny w zależności od szerokości pasa jezdnego:jednostronny przy szerokości 5 m, dwustronny daszkowy przy szerokości 6 m, wykonanie spadku poprzecznego w granicach 3%-4%, uwałowanie przy zastosowaniu walca, wykonanie doziarnienia kruszywem frakcji 0-31,5 mm w ilości 10 kg/m2 i uwałowanie przy zastosowaniu walca. z uwagi na brak możliwości dokładnego określenia robót, podane wielkości należy traktować jako szacunkowe. Dodatkowe wymogi:Kalkulację ceny jednostkowej kosztorysu ofertowego należy sporządzić w wersji szczegółowej z wykorzystaniem odpowiednich katalogów KNR, z podaniem norm oraz cen jednostkowych. Kosztorysy muszą zawierać zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu. Wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w pozycjach katalogowych tj. zmian nakładów robocizny, materiałów i sprzętu spowoduje odrzucenie oferty. Cenę za poszczególne roboty należy podać w przeliczeniu na 1 m2. Remonty nawierzchni będą wykonywane przez cały rok na podstawie odrębnych zleceń i rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający wskaże Wykonawcy ulice wymagające remontu oraz określi zakres i termin wykonania remontu poszczególnych ulic. Zakres i obmiar robót ujęte w załączniku są orientacyjne i mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w ramach całego zakresu robót, do zmiany ilości tych robót (zwiększenia, zmniejszenia lub odstąpienia w całości) oraz możliwość przesunięć pomiędzy poszczególnymi pracami w pozycjach kosztorysowych. Wykonawca udzieli 8-miesiecznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy. W przypadku wystąpienia robót, których wykonanie wymaga zastosowania innej technologii lub innych materiałów niż wymagane, rozliczanie następować będzie kosztorysem powykonawczym, w oparciu o składniki kosztowe oferowane w przetargu. Roboty te będą finansowane w ramach kwoty określonej w kosztorysie ofertowym, kosztem zmniejszenia zakresu rzeczowego robót określonych w tym kosztorysie.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.bialogard.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach