Przetargi.pl
Remont ul. Peryferyjnej w Bieruniu

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Peryferyjnej w Bieruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Peryferyjnej , która została uszkodzona podczas powodzi w maju 2010 roku, na odcinkach: I. od skrzyżowania z ul. Turystyczną do skrzyżowania z ul. Dębową tj. od km 0+000 do km 0+105; II. od skrzyżowania z ul. Dębową do skrzyżowania z ul. Wspólną tj. od km 0+732 do km 1+131; III. od skrzyżowania z ul. Wspólną do przepustu tj. od km 1+131 do km 2+ 292; o łącznej długości 1665 mb. Do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się zapisy ustawy z dnia 11.08.2001r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontu i rozbiórek obiektów budowlanych, zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz. U. 2001.84.906 z późniejszymi zmianami). A. Zakres rzeczowy zamówienia określono w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, który obejmuje w szczególności : a/ Frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego - 4 581,72 m2 b/ Korytowanie na głębokość 10 cm - 4 876,20 m2 c/ Korytowanie na głębokość 70 cm - 1 953,94 m2 d/ Wykonanie warstwy odsączającej grub. 15 cm - 1 953,94 m2 e/ Wykonanie podbudowy z tłucznia o łącznej grub. 45 cm - 1 724,45 m2 f/ J.w. lecz grub. 16 cm - 4 760,10 m2 g/ Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego - 160,67 t h/ Zabudowę oporników drogowych 12x25 cm na ławie betonowej - 881,58 mb i/ Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach 5+4 cm - 6 611,90 m2 j/ Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej - 26,38 m2 k/Plantowanie i uzupełnienie poboczy tłuczniem - 2 661,70 m2 l/ Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej - 33,00 m2 m/Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 8 szt. n/ Wywóz gruzu i gruntu z korytowania wraz z utylizacją - 1 811,45 m3 o/ Wymiana przepustów fi 400 wraz ze ściankami - 40,00 mb p/ Oczyszczenie z namułu przepustów fi 400 - 22,00 mb r/ Odmulenie i udrożnienie rowów - 40,60 m3 s/ Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową odblaskową białą - 417,18 m2 B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1) Uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu w zakresie oznakowania na drodze wojewódzkiej ul. Turystycznej (zamawiający posiada zatwierdzony projekt organizacji ruchu w zakresie dróg gminnych), zatwierdzony projekt należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania. 2) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót wg w/w projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa na drodze , w okresie ich wykonywania. 3) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. 4) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 5) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 6) Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 7) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 8) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 9) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 10) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z remontowaną drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 11) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę. 12) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), nie ujętych w przedmiarze robót. C. Informacje uzupełniające W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB . Jeżeli w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach