Przetargi.pl
Remont ul. Czarnieckiego, drogi powiatowej Nr 2432W w Nowym Dworze Mazowieckim

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2014-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 01327003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Czarnieckiego, drogi powiatowej Nr 2432W w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest realizacja zadania pn: Remont ul. Czarnieckiego, drogi powiatowej Nr 2432W w Nowym Dworze Mazowieckim. Realizacja niniejszego zadania ma na celu poprawę stanu technicznego w/w drogi poprzez remont jej nawierzchni wraz z wykonaniem robót drogowych towarzyszących. Obiekt, na którym prowadzone będą prace zlokalizowany jest na terenie Gminy Nowy Dwór Mazowiecki, w powiecie nowodworskim na następujących działkach: działka Nr 99; obręb: 0018 4-03 oraz działka Nr 1; obręb: 0022 5-04. I. Opis ogólny: 1. W ramach remontu przedmiotowej drogi powiatowej przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na długości odcinka 385,00 m. Istniejąca zdegradowana nawierzchnia jezdni będzie sfrezowana. Przewiduje się wyrównanie istniejącej pozostałej po frezowaniu nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - bitumicznymi oraz lokalnie jej wzmocnienie warstwą przeciwspękaniową (geosiatką). 2. Przewidywana kategoria ruchu - KR2. 3. Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych i rozbiórkowych (frezowania). 4. Odwodnienie przedmiotowej drogi powiatowej - pozostaje istniejące. 5. Przewiduje się odtworzenie oznakowania poziomego - cienkowarstwowo. 6. Roboty wykończeniowe zawierają wykonanie poboczy z kruszywa łamanego. 7. Zakres robót oszacowany jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ. II. Parametry techniczne i technologiczne: 1. Długość odcinka: 385,00 m. 2. Szerokość jezdni (warstwy ścieralnej): 7,30 m, 3. Spadek dwustronny (na zewnątrz): 2,00%, 4. Szerokość poboczy: 0,50 m, 5. Konstrukcja jezdni: 5.1. Warstwa ścieralna z BA AC 8S jak dla KR-2, gr. 3 cm. 5.2. Warstwa wiążąca z BA AC11W jak dla KR-2, gr. 4 cm. 5.3. Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne: Geosiatka 80/80. 5.4. Warstwa wyrównawcza z BA AC11 jak dla KR-2 z wbudowaniem mechanicznym - średnio 75 kg/m2. 5.5. Istniejąca nawierzchnia (po sfrezowaniu). 6. Połączenia międzywarstwowe należy starannie oczyścić i skropić emulsją asfaltową. 7. Konstrukcja poboczy - nawierzchnia gruntowa, gr. 10 cm. 8. Spadek podłużny i niweletę jezdni należy dostosować w sposób optymalny do istniejącego terenu oraz przyległego do jezdni chodnika. Należy odtworzyć istniejące spadki poprzeczne. III. Wymogi Technologiczne - roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru stanowiącymi załącznik do SIWZ. IV. Uwagi ogólne: 1. Wszelkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z: 1) ustawą - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 1409 z późn.zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999r. Nr 43, poz. 430 z późn.zm.), 3) Inne przepisy związane. 2. Wszelkie regulacje urządzeń niezwiązanych z infrastrukturą drogową należy prowadzić pod nadzorem ich Właściciela lub Zarządcy. Zobowiązuje się też Wykonawcę robót do uzyskania oświadczenia od Właściciela lub Zarządcy urządzeń nt. należytego wykonania robót. 3. Ustala się kolejność ważności dokumentów dla obiektu objętego zamówieniem: 1) Dokumentacja opisowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3) Przedmiar robót. 4) W przypadku braku odpowiednich zapisów w STWiOR - obowiązujące normy i przepisy regulujące. 4. Kwestię wykorzystania materiałów z rozbiórki bądź pozyskanych z robót ziemnych, każdorazowo należy uzgadniać z Inwestorem. 5. Przed przystąpieniem do robót w pobliżu urządzeń podziemnych, należy ręcznie wykonać kontrolne przekopy, w celu ich lokalizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest - pod rygorem nieważności oferty, wnieść wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, Oddział Płońsk; numer rachunku: 78 8213 0008 2006 0803 0340 0012. W przypadku wpłaty przelewem, Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, jeżeli w dniu 05.08.2014r. do godz. 11:30 będzie ono na koncie depozytowym Zamawiającego. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki) w pok. 117A (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 05.08.2014r., do godz. 11:30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy załączyć jedynie kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach