Przetargi.pl
Remont toalet na VI, VII i VIII piętrze w bud. Collegium Altum Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2016-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont toalet na VI, VII i VIII piętrze w bud. Collegium Altum Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje wykonanie kolejnego etapu prac związanych z sukcesywnym remontem toalet na poszczególnych piętrach (VI,VII,VIII) w budynku Collegium Altum UEP w Poznaniu ul. Powstańców Wielkopolskich 16 tj. na podstawie projektu wykonawczego pt. Remont toalet na kondygnacji powtarzalnej bud. CA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu stanowiącego załącznik do SIWZ. 2.Zakres wykonania remontu obejmuje między innymi następujące prace: - demontaż istniejących przyborów sanitarnych, drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami; - rozbiórkę istniejących sufitów podwieszonych; - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z lampami; - skucie istniejących płytek na ścianach i podłogach; - wymiana pionów instalacji wod-kan.; - wykonanie nowych podejść wod-kan. do umywalek, pisuarów i misek ustępowych; - wykonanie nowych ścianek osłonowych przy wszystkich szachtach; - wykonanie nowej okładziny z płytek ceramicznych na ścianach do wysokości 2,5 m oraz nowej posadzki z płytek gresowych; - montaż sufitu podwieszonego modułowego 60x60 cm, ościeżnic i drzwi wew.; - wymiana drzwi zewnętrznych z zachowaniem istniejących ościeżnic; - montaż armatury sanitarnej i wyposażenia (przybory, lustra, itp.); - montaż nowej instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem i sterowaniem; - dodatkowe usługi objęte zamówieniem: usunięcie z terenu budowy materiałów rozbiórkowych powstałych w wyniku prowadzonych prac (wywóz i utylizacja). 3.Z uwagi na to, że prace będą wykonywane w użytkowanym obiekcie powoduje to konieczność: - przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu realizacji całego zamówienia w terminie 7 dni od podpisania umowy; - wykonywania prac uciążliwych (hałas) w czasie uzgodnionym z Zamawiającym; niekiedy popołudniami, wieczorami, w nocy, w dni wolne od pracy; - przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, z wyprzedzeniem 3 dni roboczych; harmonogramu bieżących wyłączeń wody i kanalizacji odcinających toalety na wyższych kondygnacjach; - przez cały okres prowadzenia prac musi być czynna minimum jedna toaleta na każdej kondygnacji; - przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji, przed przystąpieniem do realizacji, materiałów, które zostaną zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności i specyfikacjami technicznymi. Materiały muszą zostać przedstawione jako załącznik do tzw. kart materiałowych, których wzór Wykonawca otrzyma od Zamawiającego. Remont toalet należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową z uwzględnieniem załączonych do niej uwag i wyjaśnień. Należy zwrócić uwagę na to, że załączona do SIWZ dokumentacja (rysunki i przedmiar) obejmuje zakres robót do wykonania na jednej powtarzalnej kondygnacji, natomiast zamówienie dotyczy wykonania remontu toalet na trzech kondygnacjach 4.Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych producentów niż określono w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że zaproponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia posiadają właściwości i cechy, a w szczególności parametry techniczne, nie gorsze od opisanych w dokumentacji technicznej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918. 2.Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 wyklucza się z postępowania. 3.Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do końca terminu składania ofert. 4.Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: -Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; -w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust 4a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach