Przetargi.pl
Remont tarasów widokowych wraz z wykonaniem dodatkowego otworu okiennego w ścianie zachodniej budynku głównego MNZP przy Placu Płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu

Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej - MNZP w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, pl. płk. Berka Joselewicza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 679 30 00 , fax. 016 679 30 10
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej - MNZP w Przemyślu
    pl. płk. Berka Joselewicza 1
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 679 30 00, fax. 016 679 30 10
    REGON: 65096474300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mnzp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont tarasów widokowych wraz z wykonaniem dodatkowego otworu okiennego w ścianie zachodniej budynku głównego MNZP przy Placu Płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont tarasów widokowych wraz z wykonaniem dodatkowego otworu okiennego w ścianie zachodniej w budynku głównym MNZP przy pl. Płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu obejmujących: 1.1. Wykonanie remontu południowego tarasu – część posadzkowa, 1.2. Wykonanie remontu południowego tarasu widokowego – część gzymsu podokiennego, 1.3. Wykonanie remontu południowego tarasu widokowego – część attykowa 1.4. Uszczelnienie odpływu na południowym tarasie żwirowym 1.5. Obniżenie ścianki między tarasami żwirowymi 1.6. Wykonanie otworu okiennego w ścianie zachodniej 1.7. Wymiana orynnowania tarasu południowego Zakres zadaniowy obejmuje roboty budowlane w budynku głównym MNZP (zamawiającego) na warunkach umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia opisany w załącznikach do projektu umowy, w tym druk kosztorysu ofertowego, załączony do SIWZ zawierają nazwy własne produktów, z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia. W związku z tym zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza składanie ofert na wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu produktów równoważnych. Oznacza to, że: dopuszcza się inne asortymenty niż podane w poszczególnych pozycjach w drukach kosztorysu ofertowego zawierających nazwy własne, pod warunkiem zachowania (jako obligatoryjny wymóg) min. parametrów podanych w kosztorysie i istotnych właściwości asortymentów wymienionych z użyciem nazwy własnej wym. w tych dokumentach. Równocześnie zamawiający wymaga, aby przy zastosowaniu produktów / urządzeń równoważnych był osiągnięty założony, końcowy efekt realizacji przedmiotu zamówienia wynikający z opisu przedmiotu zamówienia i druków szczegółowego kosztorysu ofertowego. W przypadku zaoferowania równoważnych produktów / urządzeń należy dokonać wpisu zaoferowanych asortymentów w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego. 3. Wykonawca (lub podwykonawca) zobowiązany jest realizować niniejsze zamówienie wyłącznie przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, tzn. aby wykonanie wszystkich czynności polegało na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.); 3a) wykonawca w terminie 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy przedstawi zamawiającemu listę osób, o których mowa w pkt 3; 3b) wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego przedstawi w terminie 5 dni kalendarzowych dowody odprowadzania składek ZUS osób, o których mowa w pkt 3, przez okres realizacji umowy; 3c) w przypadku naruszenia przez wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 3, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% należnego mu wynagrodzenia; 4. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia korzysta z Podwykonawcy zapisy pkt. 3 obejmują również osoby zatrudniane przez Podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wartość wadium: 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto zamawiającego nr: 11 1500 1634 1216 3001 2518 0000 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Należy złożyć kserokopie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz potwierdzony dokument opłacenia składki do Izby Samorządu Zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach