Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Grzybnica

Gmina Manowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-015 Manowo, Manowo 40
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3183220 , fax. 094 3183289
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Manowo
    Manowo 40 40
    76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3183220, fax. 094 3183289
    REGON: 00054305400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.manowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Grzybnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie świetlicy wiejskiej w miejscowości Grzybnica, dz. nr 7/9 i 10/37. Zakres robót obejmuje: a) Termomodernizację budynku świetlicy - roboty rozbiórkowe - roboty dociepleniowe dachu wraz z obróbkami - stolarka okienna i drzwiowa - docieplenie ścian wraz z licowaniem wejścia b) Wykonanie instalacji elektrycznej - wykonanie wewnętrznej linii zasilającej - wykonanie instalacji oświetleniowej - montaż gniazd wtyczkowych - montaż tablicy bezpiecznikowej c) Instalacje sanitarne wewnętrzne: instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacja c.o. i kotłownia - roboty demontażowe instalacji wodno-kanalizacyjnej - roboty demontażowe c.o. i kotłowni - wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie instalacji c.o. - przewody, próby szczelności - instalacja c.o. - montaż grzejników i armatury - kotłownia olejowa d) Roboty wewnętrzne w następujących pomieszczeniach: - świetlica - pomieszczenie siłowni - sala gier - kuchnia - korytarzyk przy kuchni - korytarzyk przy kotłowni - kotłownia - sanitariaty - hall wejściowy e) Wykonanie tablicy informacyjnej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej (forma i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ : - projekcie budowlanym - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przedmiarze robót (jako materiale pomocniczym)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 3 roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń o wartości min. 200.000 zł brutto - każda -dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych (w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty 1. Potwierdzające, spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych - stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 3 o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ e) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, warz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ f) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (w zakresie instalacji elektrycznych, sanitarnych - wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych). g) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 2. Pozostałe dokumenty: h) formularz ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 2 do SIWZ i) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. j) wykaz robót, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ k) kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.manowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach