Przetargi.pl
remont świetlicy wiejskiej w Borzynowie

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2482001 , fax. 055 2483180
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2482001, fax. 055 2483180
    REGON: 00052444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont świetlicy wiejskiej w Borzynowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu budynku świetlicy wiejskiej, zagospodarowaniu terenu przyległego oraz dostawie wyposażenia świetlicy. W zakres remontu wchodzą roboty budowlane, elektryczne, sanitarne oraz wykonanie ogrodzenia terenu, wykonania i wyposażenia placu zabaw, wykonanie nawierzchni utwardzonych, remont nawierzchni boiska. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa wyposażenia w postaci; sprzętu świetlicowego (stoły, krzesła, wieszaki, stół do tenisa stołowego), nagłośnienia, zaplecza kuchennego, placu zabaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 8.800 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki : a) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, b)w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj, zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, c)w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują odpowiednią ilością zatrudnionych osób w celu realizacji przedmiotu zamówienia tzn. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i jedną osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, d)w zakresie dysponowania potencjałem technicznym: posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. mają dostęp lub posiadają niezbędne wyposażenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. e)w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: znajdują się w sytuacji ekonomiczniej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia przez okres co najmniej 2 miesięcy, oszacowanymi na sumę 150.000 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, f)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego sprawną realizację zamówienia, złożone na załączniku Nr 2, wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i wyposażenia umożliwiającego sprawną realizacje zamówienia, lub zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 4.oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złożone na załączniku Nr 3, wraz z odpisem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz są członkami Polskiej Izby Budownictwa oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, złożone na załączniku nr 4 potwierdzone informacją banku, lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w zł ). 6.oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach