Przetargi.pl
Remont świetlicy w miejscowości Malice

Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-550 Werbkowice, ul. Zamojska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6572003 w. 33 , fax. 084 6572080
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy
    ul. Zamojska 1 1
    22-550 Werbkowice, woj. lubelskie
    tel. 084 6572003 w. 33, fax. 084 6572080
    REGON: 00055150500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: werbkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy w miejscowości Malice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot Zamówienia obejmuje wykonanie remontu budynku świetlicy w miejscowości Malice zlokalizowanej na działce ozn. Nr 252/2 w m. Malice gm. Werbkowice. Zakres robót: prace rozbiórkowe ( rozbiórka części budynku dobudówki od strony północnej), ocieplenie ścian zewnętrznych z kolorystyką elewacji (z zastosowaniem metody docieplania budynku lekko-mokrej zgodnie świadectwem dopuszczenia do stosowania) wymianę pokrycia dachowego ( demontaż istniejącej blachy, łacenie dachu, z zastosowaniem folii polietylenowej, wiatrowej), pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną, wymiana orynnowania z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej; wymiana instalacji odgromowej, montaż daszków nad wejściem do budynku, remont schodów zewnętrznych z zastosowaniem palisad betonowych, malowanie, wymiana drzwi, wymiana okien zgodnie z wykazem stolarki, wykonanie opaski odwadniającej z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6cm. na podsypce piaskowo-cementowej i podbudowie z piasku. Prace remontowe wewnątrz budynku: wymian nadproża nad drzwiami wejściowymi, wykonanie tynków i posadzki z wykończeniem płytkami gresowymi-w pomieszczeniu od strony północnej. Uzupełnienie i konserwacja sufitu z boazerii poprzez klakierowanie, malowanie ścian i sufitów pomieszczeń, rozbiórka istniejącej kuchni węglowej i montaż nowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Projekt architektoniczno - budowlany ,branża budowlana stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ; Przedmiar robót , który stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ. W związku z zamieszczeniem w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat i innych systemów odniesienia, zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego; wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga: W przypadku użycia w SIWZ , przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta , znaku towarowego , patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń , itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3.000,00 zł słownie : trzy tysiące złotych 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz 620). 4. Zamawiający, który nie wniesie wadium do upływu terminu składnia ofert zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BS Werbkowice Nr 20 9642 0009 2001 0000 0619 0005 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je na konto Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.werbkowice.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach