Przetargi.pl
Remont świetlicy w Małaszewiczach Małych z zagospodarowaniem terenu

Gminny Ośrodek Kultury w Koroszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Piłsudskiego 40
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 376 25 38 , fax. 0-83 376 26 41
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Koroszczynie
    ul. Piłsudskiego 40 40
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. 0-83 376 25 38, fax. 0-83 376 26 41
    REGON: 06012447400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy w Małaszewiczach Małych z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlicy w miejscowości Małaszewicze Małe z zagospodarowaniem terenu. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: Roboty budowlane, remontowe, rozbiórkowe, wymiany pokrycia dachu i odgromówka, stolarka z robotami wewnętrznymi, elewacja i ocieplenie budynku, utwardzenia - dojścia i dojazdy, plac zabaw, budynek gospodarczy, pełnej obsługi geodezyjnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: - przedmiarze robót załącznik nr 1a do SIWZ, - opracowaniach projektowych - załącznik nr 8 do SIWZ, - szczegółowych specyfikacjach technicznych -załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty tj. budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej wraz z wymianą pokrycia dachu, - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), c) znajdują się w sytuacji ekonomiczno finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 500.000 PLN. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów w formie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a)zezwolenia na prowadzenie prac związanych z demontażem, pakowaniem, transportem i utylizacją materiałów zawierających azbest b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej, dwie roboty tj: budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej wraz z z wymianą pokrycia dachu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d)kopia uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.), e) kopie uprawnień osób bezpośrednio zatrudnionych przy demontażu, pakowaniu, transporcie i utylizacji materiaów zawierających azbest, lub pisemne zobowiązanie o współpracy innego podmiotu posiadajęcego zezwolenie i osoby z uprawnieniami do demontażu, pakowaniu,transporcie i utylizacji materiałów zawierających azbest. f)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 500.000PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, g)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach